Twitter | 搜尋 | |
ohadco
545
推文
153
正在跟隨
27
跟隨者
推文
ohadco 3 小時
回覆給 @Liatonly
אוקיי, אז אני מבין שבסוף יש wifi במערה........... 😉
Reply Retweet 喜歡
ohadco 3 小時
לאור הרמה הנמוכה אליה יורדים בליכוד בשימוש בסירטון הזה של לפיד, כחול-לבן פראיירים טם הם לא מעלים את סירטון הקלטת הלוהטת של ביבי בתגובה....
Reply Retweet 喜歡
ohadco 已轉推
שגית גמליאל 3 小時
回覆給 @netanyahu
יש הוכחה שלפיד תמך בהסכם? ציטוט? ברור שלא. כי הוא לא תמך. לפיד התנגד להסכם והביע את עמדתו פעמים רבות בתקשורת בארץ ומחוצה לה. הנה ההוכחה:
Reply Retweet 喜歡
ohadco 3 小時
אראל, כשביבי אומר שגנץ פשט רגל, למה אתה לא דורש לתקן ולומר שהוא משקר ומעוות את הדברים לצרכי קמפיין? הרי גם גנץ לא פשט רגל (כפי שעלול להאמין מי שלא בקיא בפרטים) וגם החברה עצמה לא פשטה רגל אלא סגרה את הפעילות מבלי להשאיר שקל אחד חוב (כפי שקורה לאינספור סטארט-אפים). רק לביבי מותר?
Reply Retweet 喜歡
ohadco 4 小時
回覆給 @erancherpak
לא יודע.. ביבי יוציא מהחשבון שלו מיליון דולר??? נשמע לי מופרך יותר מיאיר נתניהו שלא אומר את המילה "בולשביק" חודש שלם. יש לי תחושה ששרה הייתה עוקרת לו כליה לפני שהייתה מרשה לו להעביר לבן דוד שלו מיליון דולר. יהיה מעניין לראות איך בוצעה רכישת המניות ומאיפה הגיע התשלום (אם הגיע)...
Reply Retweet 喜歡
ohadco 4 小時
ושהכל יהיה שקוף. אבל זה לא נעשה). וכאן הניגוד עניינים קיים בלי קשר להחזקותיו האישיות של נתניהו במניות חברה זו או אחרת. /3
Reply Retweet 喜歡
ohadco 4 小時
לא נתן גילוי נאות ו/או פסל את עצמו מלעסוק בסוגיות הקשורות בטיסנקרופ מעצם העובדה שבן דודו הינו ספק מהותי של החברה וטיסנקרופ מהווה כלקוח מהותי של החברה של הבן דוד, ועל כן בן דודו עשוי להרוויח מקידום עסקי טיסנקרופ (יכל אגב לבקש חוו"ד שתתיר לו לעסוק בנושא. העיקר לתת גילוי נאות /2..
Reply Retweet 喜歡
ohadco 4 小時
כולם נתפסים על השאלה האם היה בניגוד עניינים בשל *החזקתו האישית במניות*, מה שהיה מעלה חשד לרווח אישי מהעסקאות עם טיסנקרופ (הוא מכר את המניות לפני המיזוג עם גראפטק ולכן נגיד שאין לו רווח אישי). אבל הסוגיה האמיתית לא קשורה לשאלה האם החזיק בעצמו במניות בזמן העסקה או לא, אלא מדוע /1..
Reply Retweet 喜歡
ohadco 6 小時
כולל להאזין לנאמר בחלל החדר בביתו הפרטי. היית מצה שמכשיריהם יהיו מאובטחים ברמה הכי גבוה שיש. באחריות מערכת הביטחון.
Reply Retweet 喜歡
ohadco 6 小時
מסכים איתך וגם לא מסכים איתך מצד שני. אמנם מדובר באנשים פרטיים שבטוח אין להם אחריות אם מישהו הצליח לפרוץ להם למכשיר. מצד שני, לאור כך שמדובר בבני משפחתו של רה"מ שגרים איתו ונמצאים הכי קרוב אליו שאפשר, אזי הם יעד אוטומטי לריגול מצד גורם עוין שדרך המכשיר שלהם ניתן להאזין לרה"מ.
Reply Retweet 喜歡
ohadco 7 小時
אבל השב"כ הוציא הודעה לפיה "לא טיפל באירוע כזה"... כלומר השב"כ גם לא ביצע שום בדיקה כזו. אז מיהם גורמי הביטחון שבדקו וקבעו בביטחון מוחלט, בתוך פחות משעה, שלא בוצעה שום פריצה ?!
Reply Retweet 喜歡
ohadco 7 小時
回覆給 @NewsChannelIL
"לא טיפלנו באירוע כזה" - כלומר גם לא ביצעתם שום בדיקה לגבי האם אכן הייתה פריצה... אז מי ביצע את הבדיקה שמשרד רה"מ הוציא דיווח כי "הנושא נבדק ע"י גורמים ביטחוניים ונקבע שלא הייתה פריצה" ?!
Reply Retweet 喜歡
ohadco 7 小時
回覆給 @BarakRavid
פששש איזו בדיקה מהירה.... ככה תוך חצי שעה בדקו וקבעו שלא הייתה פריצה? אולי זה לא היה לטלפון הזה אלא לטלפונים שנטען ששרה ויאיר השמידו כדי להעלים את הראיות בפרשת וואלה... 😜
Reply Retweet 喜歡
ohadco 已轉推
Barak Ravid 9 小時
דיווח באתר סעודי: המודיעין האיראני פרץ לטלפון הנייד של שרה נתניהו ולטלפון הנייד של יאיר נתניהו
Reply Retweet 喜歡
ohadco 8 小時
回覆給 @ze_lama
ביבי = 24 דיי = 24 בניימין נתניהו = 694 שקרן גדול = 694 ביבי נתניהו = 545 לטיסנקרופ = 545 צוללות = 562 אוי ביבי נתניהו = 562
Reply Retweet 喜歡
ohadco 9 小時
回覆給 @chaimlevinson
אותי הוא שיכנע....
Reply Retweet 喜歡
ohadco 9 小時
בקיצור מתחילים המגעים לעסקת "אני אפרוש מהפוליטיקה ואתם תבטלו את ההליכים נגדי כי שרה עוד רגע מאבדת הכרה מהמחשבה שנצטרך לשלם מיליונים מהכיס. במיוחד שאנחנו לא יודעין בכלל איך עושים משיכה מהחשבון... עד היום רק הפקדנו"
Reply Retweet 喜歡
ohadco 9 小時
מה קשור הפתיח למסקנה בסוף? מה קשורה התנגדותו לחשיפת הצהרת הון ויומן פגישות (שאני אישית מתנגד לדעתו אגב וחושב שהכל צריך להיות חשוף ושקוף ומי שלא רוצה, שלא יהיה איש ציבור)לבין הביקורת על "גלידה פיסטוק", שזה בכלל ביקורת על השימוש שעושים אנשי ציבור *בכספי ציבור* (בניגוד לכספם האישי).
Reply Retweet 喜歡
ohadco 21 小時
כל הפוליטיקאים עובדים 24/7 בקמפיין הבחירות. ראש הממשלה עבר לגור באולפן ליכוד tv, מצלם 15 סירטונים ביום, מצייץ ומגיב תוך דקות על כל התפתחות/ספין תורן. שרת התרבות עוברת ממבוכה למבוכה (אם כי זה בשגרה). שרת המשפטים מצלמת סירטון "אירוטי". מישהו לעזאזל מנהל את המדינה הזו עד הבחירות?!
Reply Retweet 喜歡
ohadco 22 小時
回覆給 @prokooter
Reply Retweet 喜歡