| 推文 |
|
ohadco
@ohadco2
|
3 小時 |
|
אוקיי, אז אני מבין שבסוף יש wifi במערה........... 😉
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
3 小時 |
|
לאור הרמה הנמוכה אליה יורדים בליכוד בשימוש בסירטון הזה של לפיד, כחול-לבן פראיירים טם הם לא מעלים את סירטון הקלטת הלוהטת של ביבי בתגובה....
@BlueWhite2019
@yairlapid
|
||
|
|
||
| ohadco 已轉推 | ||
|
שגית גמליאל
@sagitag7
|
3 小時 |
|
יש הוכחה שלפיד תמך בהסכם?
ציטוט?
ברור שלא. כי הוא לא תמך.
לפיד התנגד להסכם והביע את עמדתו פעמים רבות בתקשורת בארץ ומחוצה לה.
הנה ההוכחה: pic.twitter.com/oD2QKKF2Qz
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
3 小時 |
|
אראל, כשביבי אומר שגנץ פשט רגל, למה אתה לא דורש לתקן ולומר שהוא משקר ומעוות את הדברים לצרכי קמפיין? הרי גם גנץ לא פשט רגל (כפי שעלול להאמין מי שלא בקיא בפרטים) וגם החברה עצמה לא פשטה רגל אלא סגרה את הפעילות מבלי להשאיר שקל אחד חוב (כפי שקורה לאינספור סטארט-אפים). רק לביבי מותר?
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
4 小時 |
|
לא יודע.. ביבי יוציא מהחשבון שלו מיליון דולר??? נשמע לי מופרך יותר מיאיר נתניהו שלא אומר את המילה "בולשביק" חודש שלם. יש לי תחושה ששרה הייתה עוקרת לו כליה לפני שהייתה מרשה לו להעביר לבן דוד שלו מיליון דולר.
יהיה מעניין לראות איך בוצעה רכישת המניות ומאיפה הגיע התשלום (אם הגיע)...
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
4 小時 |
|
ושהכל יהיה שקוף. אבל זה לא נעשה). וכאן הניגוד עניינים קיים בלי קשר להחזקותיו האישיות של נתניהו במניות חברה זו או אחרת. /3
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
4 小時 |
|
לא נתן גילוי נאות ו/או פסל את עצמו מלעסוק בסוגיות הקשורות בטיסנקרופ מעצם העובדה שבן דודו הינו ספק מהותי של החברה וטיסנקרופ מהווה כלקוח מהותי של החברה של הבן דוד, ועל כן בן דודו עשוי להרוויח מקידום עסקי טיסנקרופ (יכל אגב לבקש חוו"ד שתתיר לו לעסוק בנושא. העיקר לתת גילוי נאות /2..
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
4 小時 |
|
כולם נתפסים על השאלה האם היה בניגוד עניינים בשל *החזקתו האישית במניות*, מה שהיה מעלה חשד לרווח אישי מהעסקאות עם טיסנקרופ (הוא מכר את המניות לפני המיזוג עם גראפטק ולכן נגיד שאין לו רווח אישי). אבל הסוגיה האמיתית לא קשורה לשאלה האם החזיק בעצמו במניות בזמן העסקה או לא, אלא מדוע /1..
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
6 小時 |
|
כולל להאזין לנאמר בחלל החדר בביתו הפרטי. היית מצה שמכשיריהם יהיו מאובטחים ברמה הכי גבוה שיש. באחריות מערכת הביטחון.
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
6 小時 |
|
מסכים איתך וגם לא מסכים איתך מצד שני. אמנם מדובר באנשים פרטיים שבטוח אין להם אחריות אם מישהו הצליח לפרוץ להם למכשיר.
מצד שני, לאור כך שמדובר בבני משפחתו של רה"מ שגרים איתו ונמצאים הכי קרוב אליו שאפשר, אזי הם יעד אוטומטי לריגול מצד גורם עוין שדרך המכשיר שלהם ניתן להאזין לרה"מ.
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
7 小時 |
|
אבל השב"כ הוציא הודעה לפיה "לא טיפל באירוע כזה"... כלומר השב"כ גם לא ביצע שום בדיקה כזו. אז מיהם גורמי הביטחון שבדקו וקבעו בביטחון מוחלט, בתוך פחות משעה, שלא בוצעה שום פריצה ?!
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
7 小時 |
|
"לא טיפלנו באירוע כזה" - כלומר גם לא ביצעתם שום בדיקה לגבי האם אכן הייתה פריצה... אז מי ביצע את הבדיקה שמשרד רה"מ הוציא דיווח כי "הנושא נבדק ע"י גורמים ביטחוניים ונקבע שלא הייתה פריצה" ?!
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
7 小時 |
|
פששש איזו בדיקה מהירה.... ככה תוך חצי שעה בדקו וקבעו שלא הייתה פריצה?
אולי זה לא היה לטלפון הזה אלא לטלפונים שנטען ששרה ויאיר השמידו כדי להעלים את הראיות בפרשת וואלה... 😜
|
||
|
|
||
| ohadco 已轉推 | ||
|
Barak Ravid
@BarakRavid
|
9 小時 |
|
דיווח באתר סעודי: המודיעין האיראני פרץ לטלפון הנייד של שרה נתניהו ולטלפון הנייד של יאיר נתניהו
independentarabia.com/node/13286/%D8…
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
8 小時 |
|
ביבי = 24
דיי = 24
בניימין נתניהו = 694
שקרן גדול = 694
ביבי נתניהו = 545
לטיסנקרופ = 545
צוללות = 562
אוי ביבי נתניהו = 562
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
9 小時 |
|
אותי הוא שיכנע....
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
9 小時 |
|
בקיצור מתחילים המגעים לעסקת "אני אפרוש מהפוליטיקה ואתם תבטלו את ההליכים נגדי כי שרה עוד רגע מאבדת הכרה מהמחשבה שנצטרך לשלם מיליונים מהכיס. במיוחד שאנחנו לא יודעין בכלל איך עושים משיכה מהחשבון... עד היום רק הפקדנו"
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
9 小時 |
|
מה קשור הפתיח למסקנה בסוף? מה קשורה התנגדותו לחשיפת הצהרת הון ויומן פגישות (שאני אישית מתנגד לדעתו אגב וחושב שהכל צריך להיות חשוף ושקוף ומי שלא רוצה, שלא יהיה איש ציבור)לבין הביקורת על "גלידה פיסטוק", שזה בכלל ביקורת על השימוש שעושים אנשי ציבור *בכספי ציבור* (בניגוד לכספם האישי).
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
21 小時 |
|
כל הפוליטיקאים עובדים 24/7 בקמפיין הבחירות. ראש הממשלה עבר לגור באולפן ליכוד tv, מצלם 15 סירטונים ביום, מצייץ ומגיב תוך דקות על כל התפתחות/ספין תורן. שרת התרבות עוברת ממבוכה למבוכה (אם כי זה בשגרה). שרת המשפטים מצלמת סירטון "אירוטי". מישהו לעזאזל מנהל את המדינה הזו עד הבחירות?!
|
||
|
|
||
|
ohadco
@ohadco2
|
22 小時 |
|
|
||