Твитер | Претрага | |
Nitzan Cohen
Financial correspondent
238
Твитови
101
Пратиш
105
Пратиоци
Твитови
Nitzan Cohen 23 сата
Одговор за @BarakRavid
התגובה הזו, יותר מכל מעציבה
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @AviBenayahu
במדינה דמוקרטית יש due process שמעוגן בחוק, לא יכול להיות שעסקה, טובה ככל שתהיה, תיעשה במחשכים. זה נכון גם לגבי רכש אסטרטגי. קיים הליך מסודר (וגם בנהלים ברורים) כיצד רוכשים נשק אסטרטגי, כיצד מאפשרים נשק כזה למדינות שכנות וכן הלאה. וכל זה כדי לשמור על השומרים
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @BarakRavid @attilus
האופציה הבהולה היא כשצריך, תחת אש, לשחרר שבוי באופן בהול כדי לשחרר מיד מישהו מבחורינו (וגם אז רצוי לשתף את הקבינט-זה תפקידו!). כאן לא הייתה כל בהילות ולכן היה צורך לדבוק בהוראות החוק: לאשר בממשלה ולהודיע לציבור. וזה עוד בלי מילה אחת על ההכחשות טרם הבחירות
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen је ретвитовао/ла
esty segal ‏‎‏‎‏‎‏‎استي سيجال 26. апр
עוד משהו מעניין על תוצאות הבחירות: מרכז אדווה פילח את ההצבעה לליכוד ולכחול לבן לפי עשירונים. אין הפתעות: עשירונים תחתונים - ליכוד, עליונים כחול לבן. אבל שימו לב: בשיא הצבעת ליכוד- פחות מ35٪ שיא לכחולבן - כמעט 60٪ ועוד - שיא ההצבעה לליכוד בעשירונים 4-6. כלומר "מעמד הביניים החדש"
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @eliorlevy
עסקת שליט (עם כל הביקורת עליה) עברה כחוק. העסקה הזו הוכחשה, לא הובאה לדיון (בהתאם לחוק), הוכשרה ע״י מנדלבליט (בכשרות מוזרה) וטוטאה תחת השטיח ע״י ריבלין (בטח יספר לנו כמה היה ממלכתי). בקיצור, כל אלה מביאים לשאלה: אמירת אמת יצאה מהאופנה?
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @attilus
הבעיה היא לא העיסקה. ישראל כבר עשתה עסקאות מהסוג הזה, אלא אי אמירת האמת וההכשרה של המהלך ע״י מנדלבליט ועצימת העיניים שך ריבלין
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @RonenRt @EldadYaniv
יש כאן בעיה: לא נאמרה האמת לציבור וזה שונה מקמפיין או משהו כזה. לא הייתי רוצה לראות את האופוזיציה (המסתמנת) נגררת לעולמות האלטרנטיביים של הפייק ניוז
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
Одговор за @EldadYaniv
מעניין עוד יותר אם ריבלין עצם עיניים (ולא, אל תמכרו את זה שהוא ממלכתי- יש לו שק״ד!) גם בעסקת הצוללות ואם מנדלבליט באמת ידע ואישר
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 27. апр
כמה עצוב יהיה לגלות בסוף שמנדלבליט באמת אישר את רכש הצוללןת ו/ או ידע על העסקים הפרטיים
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 23. апр
Одговор за @JudyMozes @BarRefaeli
מה טהרני בלשלם מס אמת, לתרום לחברה ולשרת בצבא? זו לא החברה שהיינו רוצים לחיות בה? לתכנן פעולה כלכלית כדי לשלם מס מופחת- זה לגיטימי. ״להסתובב״ מסביב לעולם ובפעול לחיות כאן (לפחות לפי פסה״ד) מבלי לשאת בעול החיים בישראל - לא לגיטימי!
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 23. апр
Одговор за @hasolidit
לא זה אמיץ ובטח לא זה. פשוט לנגד עיננו אנחנו רואים דמוקרטיה מתאבדת. בהצלחה לכולנו
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 23. апр
Одговор за @LiorKenan
אסור להתבלבל, הסיפור של הרכבת הוא ספין אחר ספין, יש בלגן שלם בין הוועד להנהלה וכל אחד מוציא הודעות/ מתדרך מהזווית שלו. אז נכון, אנחנו מביאים את הסיפור אבל ביום שתוכרע המערכה הזו נגלה שגם הם כבר לא מעבירים מידע לא נוח
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 10. апр
Одговор за @RavivDrucker
האמת?! לא מופרך
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 9. апр
Одговор за @talschneider
וכדור הארץ שטוח
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 9. апр
Одговор за @drormarmor
מה שיפה בדבר הזה הוא: אם כולם מתבכיינים, אז למעשה חזרנו לנקודת האפס. כלומר, הנורמלי החדש (ע״ע נק׳ איזון) או במילים אחרות - זו הכלכלה
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 7. апр
Одговор за @drormarmor
הלכנו רחוק עם זכות הקניין? רק הבולשביקים זילזלו בזכות הקניין ותראה איפה הם. אווילות תכנונית וביצועית אסור להן שיבואו על חשבון זכויות אזרח חוקתיות (ובסיסיות)
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 26. мар
Одговор за @NitzanHorowitz
בכל הכבוד למנהלי מתנ״סים והאחראים על גינות קהילתיות וכיו״ב כדאי לעזוב את הכיבודים הפרמיטיביים האלה
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 26. мар
Одговор за @drormarmor
האמת צריכה להיאמר: בשנים האחרונות צמצמה התחבורה הציבורית פערים לא מבוטלים. אנחנו עדיין רחוקים מאוד מלהתקרב לאיכות התחבורה הציבורית המערבית, אבל אסור להתכחש לעובדה שהתהליך בעיצומו
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen 23. мар
Одговор за @Shirido
Nice
Reply Retweet Свиђа ми се
Nitzan Cohen је ретвитовао/ла
הסולידית 7. мар
יום האישה שמח. בניגוד למה שיפמפמו לך היום -- את לא קורבן, לא נחותה, לא ספק-ילדה, לא מוחלשת, לא מדוכאת סיסטמטית ולא זקוקה למחוקקים פטריארכלים שיתווכו לך גרסה סטרילית של המציאות.
Reply Retweet Свиђа ми се