Twitter | Hanapin | |
MOSHE K.
קצת על פוליטיקה, תקשורת, ומה שמסביב...
753
Mga Tweet
238
Mga Sinusundan
62
Mga Tagasunod
Mga Tweet
MOSHE K. 3 oras
Sumasagot kay @YairNetanyahu
ברק כהן הוא אדם נבזה ושפל, חסר אנושיות ותת רמה. הקנאה שלו למשפחת נתניהו העבירה אותו על דעתו
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 3 oras
Sumasagot kay @avram_ba
יותר מזה, הרבי כותב מו"ה
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 6 na oras
אדם בזוי וחולני, מקומו באשפוז כפייתי
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 6 na oras
הרבי במכתב לראש הממשלה נתניהו על הולדת בנו יאיר מוסיף בכתב יד קדשו על הנוסח המודפס: "ויאיר מזלם" ולמטה "בכבוד". מאלף
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 12 oras
Sumasagot kay @anyvanyvany
הורדתי אותך ל72 עוקבים
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 12 oras
חיים נוישטט, האיש והאגדה, האיש והתיעוד. מזל טוב חיים , עדכונך עדכוננו, הצלחתך הצלחתנו.
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 12 oras
Sumasagot kay @EldadYaniv
אפשר לראות על הכתיבה שלך שאתה איש על רמה שבאמת מכבד את עצמו. אז מרוב שאתה מכבד את עצמך, איבדת את זה לגמרי
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. 14 na oras
אנחנו מתגעגעים שתחזור הביתה
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
, אתה מתחיל לגלות את העמית סגל שבך...
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
ריח הנבילה מהקמפיין של מעולם לא היה יותר מסריח. וזה לא משנה בדיוק אם זה ביבי או כל אחד אחר. לקחת מישהו ללא כתבי אישום בפועל ולפרסמו ברקע מפליל, הוא צריך להתבייש בזה. משתמשים בשפיכת דם של יהודי בשביל עוד כמה קולות. ביזיון. מבחיל
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
ריח הנבילה מהקמפיין שלכם מעולם לא יותר מסריח. וזה לא משנה בדיוק אם זה על ביבי או כל אחד אחר. לקחת מישהו שעדיין אין לו כתבי אישום בפועל ולפרסם עליו כזה רקע מפליל, אתם צריכים להתבייש בזה. משתמשים בשפיכת דם של יהודי בשביל עוד כמה קולות. ביזיון. מבחיל.
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
Sumasagot kay @zviashkenazi
לבריאות.צבי
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
Sumasagot kay @ivgiz
נראה לי שבתדלוק יצליח יותר מהפוליטיקה
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 26
אם צייץ ברכה, אז סמוך עליו שהוא בתאריך הנכון...
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
אם פריי לא היה בעיתונות, לא מופרך שהיה ח"כ חרדי בכחול לבן
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
Sumasagot kay @freyisrael1
כל כך מתסכל שהמסריט חותך את הווידאו בדקה הכי מענינת
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
ינון חייב לשמור על הגזרה החמה והחיובית בתקשורת. וחוץ מזה שריקלין גם צריך פרטנר 😉
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
Sumasagot kay @judash0
יהודה, על מעשה כל כך אמיץ, מפרגן לו מקום ראשון
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
Sumasagot kay @avram_ba @elirantal
רק שאצל ביבי, כשאומרים "העיתונות" זה ערוץ 20 וישראל היום. אצל גנץ/לפיד/ברק זה יהיה 12, 13, כאן, ידיעות, מעריב, הארץ וכדו'
Reply Retweet Gustuhin
MOSHE K. Hul 25
Sumasagot kay @GilBitan @amit_segal
כי לפי מה שהביא עמית הגוש כרגע הוא 57, ואם אמיר בוחר לחבור לנתניהו, אז כבר הגעת ל -61 (אפילו 62, כי הוא שווה 5). ככה פשוט
Reply Retweet Gustuhin