| Tweet |
|
AlonMalik
@malikalon7
|
3 sa. |
|
פני הרוע.
זו האנדרטה שנבנתה על ידי הרשות הפלסטינית והפת"ח לכבודו של המחבל שביצע את הפיגוע באריאל ורצח את גל קיידאן הי"ד ואת הרב אחיעד אטינגר הי"ד.
אצל "המתון" מחמוד עבאס, כך יעשה לאיש אשר ירצח יהודים. pic.twitter.com/vKQTeCxb97
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
8 sa. |
|
הציוץ הראשון לעג, ומהבהלה ללעג, הוספת ציוץ ובו הסבר רציני. אפילו פתחת אותו ב"ועכשיו ברצינות".
לא יפה לשקר נדב.
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
מיכאל שמש Michael shemesh
@shemeshmicha
|
23 sa. |
|
בקשתי מגנץ את תגובתו לדו״ח מבקר המדינה בתגובה הוא לקח ממני את הטלפון ושאל אם אני מסכים לו לחטט. אמיתי
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
20 sa. |
|
רבים מעיתונאי ישראל בחרו משום מה להיות שופר למסרי חמאס לאחרונה, אבל אין ספק ש@NadavEyalDesk הלך כאן את האקסטרה מייל כשהמציא מחדש את הפיסיקה כדי להסביר שהירי לעבר ישראל היה ללא כוונה pic.twitter.com/NTRlRkAstd
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
25 Mar |
|
הרב רפי, זו לא ממש הבהרה. מה זה "כל עוד הם פה"? אם תשפר את חייהם *עוד יותר*, מה יגרום לכך שהם יצאו?
וחשוב יותר - כשאתה אומר שצריך להתייחס אליהם כמו לבני אדם אתה רומז שכיום אנחנו לא עושים זאת ובכך מאמץ את עמדת הקרן לישראל חדשה ותעמולתה.
עדיף שתלמד את הנושא במקום לדבר הבלים.
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
25 Mar |
|
הטעות היחידה שהייתה פה היא כששאלנו אותם "למה יריתם עלינו?", כאילו שזה בכלל משנה.
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
23 Mar |
|
שנינו בסדר, הבחירות האלה קשות לכולם. הרבה מאוד מוטל פה יל הכף בעיני כולנו. טוב שכך, וביום שאחרי, כשהליכוד בעז"ה ירכיב את הממשלה, כולי תקווה שהחברים מהמחנה השני יבינו ויחזרו לאיתנות חברותם.
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
עמית סגל Amit Segal
@amit_segal
|
22 Mar |
|
פוליטיקאים עם פטיש עץ. מתוך @YediotAhronot pic.twitter.com/pfnuUn6PO4
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
Yonatan Jakubowicz
@yonimdm
|
22 Mar |
|
אריתריאה, חברה במועצת זכויות האדם של האו"ם, הצביעה בעד גינוי ישראל בגין החשד ל"פשעים נגד האנושות" שביצעה בעזה.
אני מנסה לחשוב אם יש דוגמא להטרלה גדולה יותר ולא מצליח.
בכל מקרה, לא מקנא היום בפעילי הסיוע הרדיקלים, הדיסוננס הזה עלול לפוצץ כלי דם במוח.
פורים שמח!
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
Plaksin & Co
@arielplaksin1
|
22 Mar |
|
לא חשוד בליכודניקיות וזה באנדרסטייטמנט, לכן מרשה לעצמי: שום סיכוי בעולם ש@elirazsade התכוון למה שחשבו. יצא לי להכיר אותו אישית במסגרת כמה תוכניות שהגיש והוא א. אדם חמוד, רחוק מלהיות טמבל, חייכן, חוש הומור בריא והרבה סחיות, ב. כל הזמן אומר 'טיל' ו'טילים'. לפחות בנושא הזה תרדו ממנו
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
22 Mar |
|
קשה עד בלתי סביר לראות מצב בו מישהי מהמפלגות האחרות בממשלה המתוארת תסכים ששקד ובנט יבואו על סיפוקם במו"מ הקואליציוני. בהינתן שגנץ צריך לתת להם הרבה מאוד כדי שייכנסו, וששאר השותפים לא יהיו מוכנים לתת להם כל כך הרבה, נדמה לי שתסריט "בנט ושקד עם גנץ" הוא לא תסריט ריאלי במיוחד.
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
22 Mar |
|
רואה פוסט של חבר מהחיים, בפייסבוק: "ביבי הזה, פילג את העם וגרם לאנשים לשנוא חברים שלהם שבמחנה השני".
אני, בתגובה: "דווקא לדעתי ביבי בסדר ולא שונה בשיח שלו מכולם".
חבר: "איך אתה יכול להגיד את זה?! בגלל אנשים כמוך שהולכים כמו עדר עיוור המדינה נהרסת!"
*מסיר חברות איתי בפייסבוק*
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
אלירן טל
@elirantal
|
22 Mar |
|
בוגי, בוא נודה על האמת: ההישג המדיני הזה קרה בזכות קשריו הטובים של נתניהו עם טראמפ ולא בגלל פעילותו (המבורכת) של צבי האוזר...אתה באמת מדמיין את נשיא ארה"ב יושב בלשכתו ואומר לעצמו:" האוזר שיכנע אותי. באמת צריך להכיר בריבונות הישראלית בגולן..." אומנם פורים וכו' אבל בכל זאת... twitter.com/bogie_yaalon/s…
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
22 Mar |
|
מסכים
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
22 Mar |
|
מישהו ברחוב: אלירז מה שלומך?
אלירז שדה: אש אחי!
קרנפי התקשורת: אלירז שדה שוב לועג לכוויות של אמנון אברמוביץ'
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
22 Mar |
|
אלירז שדה לא לעג לאברמוביץ' יא עדר קרנפים סלקטיבי, הוא החמיא ליוסי וידר על חיקוי שעשוי היטב. את המחמאה הסלנגית "טיל" אולי אפשר היה להחליף באחרת, אבל אלירז תמים ושכח שכשאתה חלק מהליכוד כל מילה שלך תוצא מהקשר ותשמש לעליהום תקשורתי נגדך.
התשובה, כרגיל, תגיע בקלפי.
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
19 Mar |
|
כל מי שגר ברדיוס קילומטר מהבית בו היה המחבל, צריך לומר תפילת הודיה לכבוד לוחמי הימ"מ הישראלי שידעו למזער את הנזק ההיקפי כי זהו מקצועם והם מקצוענים.
במקום לתת כבוד ל"שאהיד", עדיף שיתנו כבוד לעם היהודי בעל עודף החמלה, ששולח את מיטב בניו למשימה כירורגית מסוכנת כדי לחסוך להם נזק.
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
18 Mar |
|
אירוע כמו זה שהיה באריאל יכול לתפעל רק לוחם או צוות חד, מוכן ותוקפני. מרגע הישמע הצעקה הראשונה שוברת השגרה היו מספר שניות בודדות לפגוע ולנטרל לאלתר את המחבל, בטרם האירוע מתגלגל.
תוקפנות קרבית איננה תכונה מולדת. יש לחנך אליה במסגרת החינוך הקרבי. צה"ל לא עושה זאת, וזה מחליש אותו.
|
||
|
|
||
| AlonMalik retweetledi | ||
|
Simcha Rothman
@rothmar
|
17 Mar |
|
בנאום המרכזי שנשא בכנס באום אל פאחם, ב-5 ביוני 2000, שבועיים לאחר נסיגת צה"ל מלבנון, אמר ח"כ בשארה כי "החיזבאללה ניצח, ולראשונה מאז שנת 67' טעמנו את טעמו של הניצחון. זכותו של החיזבאללה להתגאות בהישגו ולהשפיל את ישראל"
זה לא היה מספיק תמיכה בטרור בשביל בג"ץ.
בן ארי לעומת זאת...
|
||
|
|
||
|
AlonMalik
@malikalon7
|
17 Mar |
|
כל אדם או מפלגה המגדירים עצמם "פלסטיני/ת" ולא "ישראלי/ת" הם אינם מועמדים חוקיים לכנסת.
כל שעושה הלוליינות הפוליטית-משפטית של בג"ץ, שמתעקש להעניק תעודת הכשר למפלגות הלאומנות ה"פלסטינית" בכנסת בניגוד לחוק, הוא למנוע את הקמתן של מפלגות ערביות לגיטימיות ולמנוע דו-קיום(שאפשרי).
.
|
||
|
|
||