Twitter | Arama | |
AlonMalik
אתר ‏ערוץ 20
1.417
Tweet
294
Takip ediliyor
316
Takipçi
Tweet
AlonMalik 3 sa.
פני הרוע. זו האנדרטה שנבנתה על ידי הרשות הפלסטינית והפת"ח לכבודו של המחבל שביצע את הפיגוע באריאל ורצח את גל קיידאן הי"ד ואת הרב אחיעד אטינגר הי"ד. אצל "המתון" מחמוד עבאס, כך יעשה לאיש אשר ירצח יהודים.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 8 sa.
Şu kişiye yanıt olarak: @NadavEyalDesk
הציוץ הראשון לעג, ומהבהלה ללעג, הוספת ציוץ ובו הסבר רציני. אפילו פתחת אותו ב"ועכשיו ברצינות". לא יפה לשקר נדב.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
מיכאל שמש Michael shemesh 23 sa.
בקשתי מגנץ את תגובתו לדו״ח מבקר המדינה בתגובה הוא לקח ממני את הטלפון ושאל אם אני מסכים לו לחטט. אמיתי
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 20 sa.
רבים מעיתונאי ישראל בחרו משום מה להיות שופר למסרי חמאס לאחרונה, אבל אין ספק ש הלך כאן את האקסטרה מייל כשהמציא מחדש את הפיסיקה כדי להסביר שהירי לעבר ישראל היה ללא כוונה
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 25 Mar
Şu kişiye yanıt olarak: @realrafiperets
הרב רפי, זו לא ממש הבהרה. מה זה "כל עוד הם פה"? אם תשפר את חייהם *עוד יותר*, מה יגרום לכך שהם יצאו? וחשוב יותר - כשאתה אומר שצריך להתייחס אליהם כמו לבני אדם אתה רומז שכיום אנחנו לא עושים זאת ובכך מאמץ את עמדת הקרן לישראל חדשה ותעמולתה. עדיף שתלמד את הנושא במקום לדבר הבלים.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 25 Mar
הטעות היחידה שהייתה פה היא כששאלנו אותם "למה יריתם עלינו?", כאילו שזה בכלל משנה.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 23 Mar
Şu kişiye yanıt olarak: @Avi97702386
שנינו בסדר, הבחירות האלה קשות לכולם. הרבה מאוד מוטל פה יל הכף בעיני כולנו. טוב שכך, וביום שאחרי, כשהליכוד בעז"ה ירכיב את הממשלה, כולי תקווה שהחברים מהמחנה השני יבינו ויחזרו לאיתנות חברותם.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
עמית סגל Amit Segal 22 Mar
פוליטיקאים עם פטיש עץ. מתוך
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
Yonatan Jakubowicz 22 Mar
אריתריאה, חברה במועצת זכויות האדם של האו"ם, הצביעה בעד גינוי ישראל בגין החשד ל"פשעים נגד האנושות" שביצעה בעזה. אני מנסה לחשוב אם יש דוגמא להטרלה גדולה יותר ולא מצליח. בכל מקרה, לא מקנא היום בפעילי הסיוע הרדיקלים, הדיסוננס הזה עלול לפוצץ כלי דם במוח. פורים שמח!
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
Plaksin & Co 22 Mar
לא חשוד בליכודניקיות וזה באנדרסטייטמנט, לכן מרשה לעצמי: שום סיכוי בעולם ש התכוון למה שחשבו. יצא לי להכיר אותו אישית במסגרת כמה תוכניות שהגיש והוא א. אדם חמוד, רחוק מלהיות טמבל, חייכן, חוש הומור בריא והרבה סחיות, ב. כל הזמן אומר 'טיל' ו'טילים'. לפחות בנושא הזה תרדו ממנו
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 22 Mar
Şu kişiye yanıt olarak: @judash0 @YairNetanyahu
קשה עד בלתי סביר לראות מצב בו מישהי מהמפלגות האחרות בממשלה המתוארת תסכים ששקד ובנט יבואו על סיפוקם במו"מ הקואליציוני. בהינתן שגנץ צריך לתת להם הרבה מאוד כדי שייכנסו, וששאר השותפים לא יהיו מוכנים לתת להם כל כך הרבה, נדמה לי שתסריט "בנט ושקד עם גנץ" הוא לא תסריט ריאלי במיוחד.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 22 Mar
רואה פוסט של חבר מהחיים, בפייסבוק: "ביבי הזה, פילג את העם וגרם לאנשים לשנוא חברים שלהם שבמחנה השני". אני, בתגובה: "דווקא לדעתי ביבי בסדר ולא שונה בשיח שלו מכולם". חבר: "איך אתה יכול להגיד את זה?! בגלל אנשים כמוך שהולכים כמו עדר עיוור המדינה נהרסת!" *מסיר חברות איתי בפייסבוק*
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
אלירן טל 22 Mar
בוגי, בוא נודה על האמת: ההישג המדיני הזה קרה בזכות קשריו הטובים של נתניהו עם טראמפ ולא בגלל פעילותו (המבורכת) של צבי האוזר...אתה באמת מדמיין את נשיא ארה"ב יושב בלשכתו ואומר לעצמו:" האוזר שיכנע אותי. באמת צריך להכיר בריבונות הישראלית בגולן..." אומנם פורים וכו' אבל בכל זאת...
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 22 Mar
Şu kişiye yanıt olarak: @Real_Israeli
מסכים
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 22 Mar
מישהו ברחוב: אלירז מה שלומך? אלירז שדה: אש אחי! קרנפי התקשורת: אלירז שדה שוב לועג לכוויות של אמנון אברמוביץ'
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 22 Mar
אלירז שדה לא לעג לאברמוביץ' יא עדר קרנפים סלקטיבי, הוא החמיא ליוסי וידר על חיקוי שעשוי היטב. את המחמאה הסלנגית "טיל" אולי אפשר היה להחליף באחרת, אבל אלירז תמים ושכח שכשאתה חלק מהליכוד כל מילה שלך תוצא מהקשר ותשמש לעליהום תקשורתי נגדך. התשובה, כרגיל, תגיע בקלפי.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 19 Mar
כל מי שגר ברדיוס קילומטר מהבית בו היה המחבל, צריך לומר תפילת הודיה לכבוד לוחמי הימ"מ הישראלי שידעו למזער את הנזק ההיקפי כי זהו מקצועם והם מקצוענים. במקום לתת כבוד ל"שאהיד", עדיף שיתנו כבוד לעם היהודי בעל עודף החמלה, ששולח את מיטב בניו למשימה כירורגית מסוכנת כדי לחסוך להם נזק.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 18 Mar
אירוע כמו זה שהיה באריאל יכול לתפעל רק לוחם או צוות חד, מוכן ותוקפני. מרגע הישמע הצעקה הראשונה שוברת השגרה היו מספר שניות בודדות לפגוע ולנטרל לאלתר את המחבל, בטרם האירוע מתגלגל. תוקפנות קרבית איננה תכונה מולדת. יש לחנך אליה במסגרת החינוך הקרבי. צה"ל לא עושה זאת, וזה מחליש אותו.
Reply Retweet Beğen
AlonMalik retweetledi
Simcha Rothman 17 Mar
בנאום המרכזי שנשא בכנס באום אל פאחם, ב-5 ביוני 2000, שבועיים לאחר נסיגת צה"ל מלבנון, אמר ח"כ בשארה כי "החיזבאללה ניצח, ולראשונה מאז שנת 67' טעמנו את טעמו של הניצחון. זכותו של החיזבאללה להתגאות בהישגו ולהשפיל את ישראל" זה לא היה מספיק תמיכה בטרור בשביל בג"ץ. בן ארי לעומת זאת...
Reply Retweet Beğen
AlonMalik 17 Mar
כל אדם או מפלגה המגדירים עצמם "פלסטיני/ת" ולא "ישראלי/ת" הם אינם מועמדים חוקיים לכנסת. כל שעושה הלוליינות הפוליטית-משפטית של בג"ץ, שמתעקש להעניק תעודת הכשר למפלגות הלאומנות ה"פלסטינית" בכנסת בניגוד לחוק, הוא למנוע את הקמתן של מפלגות ערביות לגיטימיות ולמנוע דו-קיום(שאפשרי). .
Reply Retweet Beğen