تويتر | بحث | |
ohad milchgrub
salvation a la mode and a cup of tea
٤٬٠٦٩
التغريدات
٤٤٥
متابعة
٢٨١
متابع
التغريدات
٥٩ د ohad milchgrub
@true رداً على
לינק?
Reply Retweet أعجبني
١ س ohad milchgrub
@true رداً على
הוא שונא אותו?
Reply Retweet أعجبني
١ س ohad milchgrub
אוי ביבי, ביבי, כשאני אהיה גדול אני אלהק אותך לרימייק האשכנזי על הקלאסיקה של ד״ר סוס שייקרא ״הגרינץ׳ שגנב את יום השואה״.
Reply Retweet أعجبني
٢ س ohad milchgrub
רוצה להגיד משו רציני שניה. אין באמת מקום להשוות בין המשטר הישראלי וממשלת ישראל לבין המשטר הנאצי. המשטר הנאצי היה כנראה המשטר הנורא בכל הזמנים, המשטר הישראלי הוא אפילו לא הכי גרוע במזרח התיכון בימינו. אפילו לא בטופ פייב....
Reply Retweet أعجبني
٢ س ohad milchgrub
@true رداً على
natural police
Reply Retweet أعجبني
٢ س ohad milchgrub
@true رداً على
מצד שני מקנאלטי ידע לספר מאיפה הוא, איפה הוא יושב ולכמה זמן
Reply Retweet أعجبني
٦ س ohad milchgrub
האם ברצונך לחסום את ״אווה מהשואה לא לענות״?
Reply Retweet أعجبني
١٠ س ohad milchgrub
נראה לי, להרבות אהבה, להרבות מעשים טובים וחסד, להרבות שמחה, שלנו ושל אחרים, להרבות בראייה של כל אדם כאדם, של הבנה לכאב של הזולת, של אכפתיות, של המנעות מרוע, של לעשות דברים למען ולא נגד, לנסות להפסיק לנצח את הנאצים. זה הנצחון האמיתי על הנאצים.
Reply Retweet أعجبني
١٠ س ohad milchgrub
*היטלר מתעצבן על רכבת ישראל*
Reply Retweet أعجبني
١١ س ohad milchgrub
יאללה, ישראל כץ, נגיד שאני זורם עם הרכבות. אבל הביצוע של ״אורפנד לנד״ ל״חלון לים התיכון״? זה גול בדקה ה-90 לטובת גרמניה הנאצית. רק אומר.
Reply Retweet أعجبني
٢١ س ohad milchgrub
- ואולי בכל זאת, בתור שר התחבורה, האם כשאתה מדגמן, וקורה מקרה ויש לך בגרביונים רכבת, האם אתה חושב אז, על הרכבות לאוושויץ? - כל הזמן. אני חושב שבגלל זה בחרתי לדגמן שר תחבורה.
Reply Retweet أعجبني
٢٢ س ohad milchgrub
@true رداً على
איכסוש
Reply Retweet أعجبني
٢٣ س ohad milchgrub
@true رداً على
נראה לי זו רק עוד סיבה לא לחבב את אבא שלך.
Reply Retweet أعجبني
٢٤ س ohad milchgrub
ערב יום השואה כדאי להזכיר - הנאצים היו הרעים, והיטלר היה הנאצי הכי רע מכל הנאצים הרעים.
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
בכל פעם שאני שומע על ״חסידות גור״ אני מדמיין כלבים שמשקרים לילדים שלהם. ״אבא, מה זה דוגי סטייל?״ ״זה כלבים שלבושים בפפיון וסוודר משובץ״ ״אה. אז איך הגענו לעולם?״ ״חסידות גור הביאו אתכם״.
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
@true رداً على
פאק, אפשר לקבל זיכוי עכשיו על כל הניינטיז? את מי אמורים לתבוע?
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
אני לא חושב שיש דבר יותר מאוס מליברטריאנים שצועקים ״ונצואלה ונצואלה״ כל פעם שאיזשהו רעיון סוציאליסטי מועלה לאוויר. אבל סוציאליסטים שמגנים על צ׳אבס ומדורו בהחלט מתקרבים לזה.
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
@true رداً على
אנחנו גן מחוסגז.
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
יאיר לפיד מתגאה בזה שדווקא כשהאדומים צועדים הוא עובד. זה מסביר את ההתנהלות שלו ב-364 הימים בשנה שבהם האדומים לא צועדים.
Reply Retweet أعجبني
١ مايو ohad milchgrub
אגב, אם ראיתם EndGame אתם פטורים מלראות את ״הנותרים״. גם אם לא ראיתם, כי זו סדרה מחורבנת. אבל אז אתם צריכים לראות EndGame. כי זה סרט טוב.
Reply Retweet أعجبني