| التغريدات |
| ٥٩ د |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
לינק?
|
||
|
|
||
| ١ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
הוא שונא אותו?
|
||
|
|
||
| ١ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
אוי ביבי, ביבי, כשאני אהיה גדול אני אלהק אותך לרימייק האשכנזי על הקלאסיקה של ד״ר סוס שייקרא ״הגרינץ׳ שגנב את יום השואה״.
|
||
|
|
||
| ٢ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
רוצה להגיד משו רציני שניה.
אין באמת מקום להשוות בין המשטר הישראלי וממשלת ישראל לבין המשטר הנאצי. המשטר הנאצי היה כנראה המשטר הנורא בכל הזמנים, המשטר הישראלי הוא אפילו לא הכי גרוע במזרח התיכון בימינו. אפילו לא בטופ פייב.... facebook.com/poadi/posts/10…
|
||
|
|
||
| ٢ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
natural police
|
||
|
|
||
| ٢ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
מצד שני מקנאלטי ידע לספר מאיפה הוא, איפה הוא יושב ולכמה זמן
|
||
|
|
||
| ٦ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
האם ברצונך לחסום את ״אווה מהשואה לא לענות״?
|
||
|
|
||
| ١٠ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
נראה לי, להרבות אהבה, להרבות מעשים טובים וחסד, להרבות שמחה, שלנו ושל אחרים, להרבות בראייה של כל אדם כאדם, של הבנה לכאב של הזולת, של אכפתיות, של המנעות מרוע, של לעשות דברים למען ולא נגד, לנסות להפסיק לנצח את הנאצים. זה הנצחון האמיתי על הנאצים.
|
||
|
|
||
| ١٠ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
*היטלר מתעצבן על רכבת ישראל*
|
||
|
|
||
| ١١ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
יאללה, ישראל כץ, נגיד שאני זורם עם הרכבות. אבל הביצוע של ״אורפנד לנד״ ל״חלון לים התיכון״? זה גול בדקה ה-90 לטובת גרמניה הנאצית. רק אומר.
|
||
|
|
||
| ٢١ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
- ואולי בכל זאת, בתור שר התחבורה, האם כשאתה מדגמן, וקורה מקרה ויש לך בגרביונים רכבת, האם אתה חושב אז, על הרכבות לאוושויץ?
- כל הזמן. אני חושב שבגלל זה בחרתי לדגמן שר תחבורה.
|
||
|
|
||
| ٢٢ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
איכסוש
|
||
|
|
||
| ٢٣ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
נראה לי זו רק עוד סיבה לא לחבב את אבא שלך.
|
||
|
|
||
| ٢٤ س |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
ערב יום השואה כדאי להזכיר - הנאצים היו הרעים, והיטלר היה הנאצי הכי רע מכל הנאצים הרעים.
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
בכל פעם שאני שומע על ״חסידות גור״ אני מדמיין כלבים שמשקרים לילדים שלהם.
״אבא, מה זה דוגי סטייל?״
״זה כלבים שלבושים בפפיון וסוודר משובץ״
״אה. אז איך הגענו לעולם?״
״חסידות גור הביאו אתכם״.
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
פאק, אפשר לקבל זיכוי עכשיו על כל הניינטיז? את מי אמורים לתבוע?
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
אני לא חושב שיש דבר יותר מאוס מליברטריאנים שצועקים ״ונצואלה ונצואלה״ כל פעם שאיזשהו רעיון סוציאליסטי מועלה לאוויר.
אבל סוציאליסטים שמגנים על צ׳אבס ומדורו בהחלט מתקרבים לזה.
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
אנחנו גן מחוסגז.
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
יאיר לפיד מתגאה בזה שדווקא כשהאדומים צועדים הוא עובד.
זה מסביר את ההתנהלות שלו ב-364 הימים בשנה שבהם האדומים לא צועדים.
|
||
|
|
||
| ١ مايو |
@kwelidad
ohad milchgrub
|
|
|
אגב, אם ראיתם EndGame אתם פטורים מלראות את ״הנותרים״. גם אם לא ראיתם, כי זו סדרה מחורבנת. אבל אז אתם צריכים לראות EndGame. כי זה סרט טוב.
|
||
|
|
||