| Туитове |
|
jack bing
@jackbing99
|
20 ч |
|
והנה חומר קריאה עבורך. לא על זה אני מתבסס, ובכל זאת מאמר מעניין.
yeda.eip.co.il/?key=3611804&f…
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
20 ч |
|
תודה. אקרא. צר לי מאוד על מי שעבר טיפול לא מוצלח, אולם אני מכיר את המציאות לא מכותרות העיתונים שמובילים אג'נדה מסוימת.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
20 ч |
|
האמת היא שלצד הרבה דברים טובים, יש בעולם גם הרבה סבל. למה? דווקא משום שאיני מתיימר להיות אלוקים אני מודה שאיני יודע. אולי בעתיד אבין יותר. אולי אחרי המוות. אדם אחד מתמודד עם כעס בלתי נשלט ואחר עם משיכה מינית. אחרי טיפול מוצלח שניהם יכולים לחוות אושר וסיפוק.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
20 ч |
|
אני מבין שאתה נגד טיפולים פסיכולוגיים, אולי גם נגד כל עולם הרפואה שמרשה לעצמו להתערב במעשיו של הבורא.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
21 ч |
|
זה אפשרי וזה קורה. אלו הן עובדות שאני מכיר. התוצאה: זוגות מאושרים שהקימו משפחות. הוא רוצה מפני שהוא מבין שהמשיכה הזו אינה תקינה, מפני שהוא מעוניין להקים משפחה נורמלית ומפני שהוא מבין שזו ההתמודדות שייעד לו הבורא.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
21 ч |
|
וניתוחים לשינוי מין כן? וטיפולים פסיכולוגיים לכל פאראפיליה כן? מה קרה ליצירת הטבע? אף אחד לא נברא מושלם. בורא עולם יצר אותנו חסרים, ותפקידנו להשלים את עצמנו. כשם שלי יש את ההתמודדויות שלי, כך יש כאלו שמתמודדים עם משיכה לא תקינה. יש להציע להם כל סיוע בהתמודדות ככל שהם מעוניינים.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
לאפשר לא', אם הוא רוצה בכך, ללמוד כיצד לחוות משיכה תקינה ולמנוע את הסתרתה של האפשרות הזו - זו הטובה הגדולה ביותר שאני יכול לעשות עבורו.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
לאלץ את א' לחיות עם ב' בשעה שהוא חווה כלפיו דחייה, זו אכן גזירת אומללות הן על א' והן על ב' והדבר לחלוטין לא מקובל עליי. אין זה משנה אם נאמר שהמשיכה מולדת או תוצאה של השפעות סביבתיות וכדומה. מה שחשוב הוא שלכל אדם בריא היכולת לחוות משיכות שונות, ביניהן גם משיכה תקינה.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
הנושא הוא המשיכה, ולא פרקטיקות כאלו ואחרות. את הטענה שמשיכות שונות עשויות לכלול פעולות דומות השמעת, ואני הסכמתי והוספתי שדבר זה נמצא בבסיס היכולת של כל אדם לחוות משיכה תקינה ולחזק אותה עד שתהפוך למשיכתו העיקרית (ולהיפך, כלומר היכולת של כולם לחוות משיכה לא תקינה).
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
באותה מידה ניתן לומר שאתה כופה את תפיסותיך. אין כפיה. ישנה דעה, שאם תושמע בקול חזק מספיק - אז תהיה סוף סוף אפשרות בחירה בכלל ואפשרות בחירה בדרך הנכונה בפרט. קיומה של אפשרות הבחירה הנכונה עבור כל המעוניין היא חובה מוסרית והכבוד הגדול ביותר כלפיו.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
הצד התקין הוא משיכת איש לאישה ולהיפך.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
הנושא הוא דבריו של שר החינוך בעניין זה, שמי שהאזין להם ולא רק קרא כותרות מתלהמות יודע שאין בהם מכל הנ"ל. ביחס אליי: גזענות קשורה למוצא ואינני רואה קשר לעניין, וגם אין לי רגשות פחד, רתיעה, זלזול וכדומה ביחס למי שחווה נטיה חד מינית. אני מבין ומכבד את ההתמודדות והקשיים.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
ואותי מטריפה היכולת להמציא גזענות ופוביה במקום שהן אינן.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
אם תואיל לקרוא לפני שתגיב תגלה שכבר השבתי שלא רק שאין כל חידוש בדבריך, אלא שעובדה זו היא חלק מהיכולת להתחבר לצד התקין, יכולת שאתה נוהג לכנותה "שינוי".
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
גם אתה לא מקבל דברים אחרים שאינם תקינים כנורמליים, אבל בנוגע לדבר הזה שטפו לך את המוח עד שאתה אומר על האור שהוא חושך ועל החושך שהוא אור. אם זה לא היה עצוב, זה היה מאוד מצחיק.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
15.07 |
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
14.07 |
|
הדברים ה"מפתיעים" הללו הם חלק מהבסיס המחשבתי מאחורי טיפוח וחיזוק הנטייה התקינה. זה לא קל ולא פשוט והתעמולה הנגדית מקשה ופוגעת, אבל זה יתכן ואפשרי וזה מה שחשוב. יש לכל אחד היכולת לבחור.
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
14.07 |
|
א. אשמח לראות מחקר על בע"ח שמקיימים יחסים חד מיניים. ב. מה בכך שאצל בע"ח נמצאו פתולוגיות? ג. אין זה משנה אם הנטייה מולדת, נרכשת או גם וגם. העובדה היא שאפשר לשנות, או ליתר דיוק להתחבר לנטייה התקינה הטמונה בכולנו. לא קל אבל אפשרי, אם רק תפסיקו להכניס לאנשים לראש ותאפשרו להם לבחור.
|
||
|
|
||
| jack bing ретуитна | ||
|
אלי ברק
@eli_barak27
|
12.07 |
|
תשמעו מה קוראת נועה בן ארצי לרב המרצחים יאסר עראפת. pic.twitter.com/dy5vMZdlHg
|
||
|
|
||
|
jack bing
@jackbing99
|
14.07 |
|
מה??? ציינתי בגירים כדוגמא מקבילה לדבר שנעשה בהסכמה. אני משמיע טיעונים ואתה אינך משיב וחוזר על סיסמאות. אני מחבב את אמיר, ויחד עם זה שני גברים בריאים שמפרידים את ילדיהם מאמם הביולוגית, זו לא משפחה וזה לא נורמלי. ההתנגדות שלו לטיפול למי שלא רוצה להיות במצבו היא טעות וחוצפה.
|
||
|
|
||