Twitter | Cerca | |
itoosh
34
Tuits
398
Seguint
102
Seguidors
Tuits
itoosh 16 de des.
כי האבטלה במינימום והשכר עולה והמחירים עולים אחרי כמה שנים טובות שיש סטגנצטיה במחירים אם לא ירידה אבל בעיקר בגלל שאתם סתם מנסים לרכב על זה בגלל פוליטיקה (כמו שאתם מנסים בכל מחאה מאז 2011) די שחררו!!
Reply Retweet M'agrada
itoosh 15 de des.
En resposta a @oren_caspi @uribreitman
האישור ניתן אחרי שמורסי הוחלף בסיסי... אתה אוכל פייק ניוז ופולט שטויות
Reply Retweet M'agrada
itoosh 14 de des.
מילא הייתה מחאה אוטנטית אבל סתם עוד מאותו בולשיט מאותם אנשים (אם היה אוטנטי אולי היו שלטים נגד ההסתדרות)
Reply Retweet M'agrada
itoosh 28 d’oct.
איזו תגובה עלובה "מאד טון"
Reply Retweet M'agrada
itoosh 21 d’ag.
En resposta a @zivaben1 @CelluRozenberg
לא שוכח ולימדו אותי לכבד מבוגרים ממני ועדיין מגיע לכם את האמת כפי שהיא ולו רק בגלל המיאוס שאת ודומיך מביעים... שחררי הכל טוב המדינה מתקדמת ואתם תקועים מאחור, בסוף ננצח עוד תראי
Reply Retweet M'agrada
itoosh 21 d’ag.
En resposta a @zivaben1 @CelluRozenberg
מקריאת ציוציך (וגם תמונתך לא משאירה מקום לספק) אני מבין שאת שייכת לדור אחר, לישראל הישנה ואינך רלוונטית עוד... אני, לעומת זאת, שייך לדור שהעלה את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים אני בטוח שזה מבעס אבל את והפרופסור יכולים לנח, אנחנו מסתדרים נהדר! יתוש עלאק חחח
Reply Retweet M'agrada
itoosh 18 d’ag.
En resposta a @CelluRozenberg
קריאת מציאות כפי שרק "פרופסור" כמוך יכול לקרוא... אין לך מושג מה הבייס מרגיש
Reply Retweet M'agrada
itoosh 2 d’ag.
En resposta a @D0ronhe
עד עכשיו לא הבנתי ולא מצאתי אחד שיסביר ממה הם פגועים... מה שונה היום מאתמול??? הם מתכוונים להקים מדינה והרסו להם? איזה שטויות!
Reply Retweet M'agrada
itoosh ha retuitat
Hanan Amiur 21 de maig
כתבה מיכל בהגן. בול
Reply Retweet M'agrada
itoosh 25 de des.
ושוב אתה יוצא פטאת... אתה חי במדינה דמוקרטית תצביע למישהו אחר ותנסה לשכנע אותי מבלי לזלזל באינטלגציה שלי
Reply Retweet M'agrada
itoosh 23 de des.
השוואה של ביבי לסדאם חוסיין, הגיוני סך הכל... תגידו אתם יכולים להיות יותר פטאתים מזה??
Reply Retweet M'agrada
itoosh 20 de des.
En resposta a @adibergman2
למה שישים את המפתחות? כי יש גוורדיה שמאלנית שמפמפמת שהוא מושחת? לא מאמין להם! בשביל זה יש בית משפט ועד אז שימשיכו להתבכיין
Reply Retweet M'agrada
itoosh 8 d’oct. de 2017
En resposta a @RegevGur
שלוכית הגדרה טובה עבורה... פוסטמה עוד יותר מתאימה
Reply Retweet M'agrada
itoosh 26 de set. de 2017
En resposta a @YoavNews1
כן אבל... עלות שנתית של 100 אשח בשנה?!? מתכוונים להסיע אותו בלימוזינה? לא הגיוני
Reply Retweet M'agrada
itoosh 18 d’ag. de 2017
En resposta a @erancherpak
הדבר היחידי שמונע מערבים להיות גרועים יותר מהנצים היא חוסר יכולת, אתה מתמם
Reply Retweet M'agrada
itoosh 12 d’ag. de 2017
En resposta a @mecovfefe @YoavNews1
עד שיוכח אחרת, נתניהו לא מושחת... לא משנה כמה סיפורים תספרו עליו
Reply Retweet M'agrada
itoosh ha retuitat
feniguy 4 d’abr. de 2017
העיקר הכוונה..
Reply Retweet M'agrada
itoosh ha retuitat
Yotam zimri 22 de febr. de 2017
איזה חמוד, הגרסה הערבית למיניונים
Reply Retweet M'agrada
itoosh ha retuitat
cyanidewand عصا السيانيد 13 de febr. de 2017
הרגעים האלה שהאנושות מגיעה לקצה הגיחוך:
Reply Retweet M'agrada
itoosh ha retuitat
Eran Minhar 21 de gen. de 2017
זה מצוין: כיוון שגם השמש בתנועה בגלקסיה, ככה נראות הפלנטות סביבה. פשוט נפלא.
Reply Retweet M'agrada