| Tuits |
|
itoosh
@itooosh
|
16 de des. |
|
כי האבטלה במינימום והשכר עולה והמחירים עולים אחרי כמה שנים טובות שיש סטגנצטיה במחירים אם לא ירידה אבל בעיקר בגלל שאתם סתם מנסים לרכב על זה בגלל פוליטיקה (כמו שאתם מנסים בכל מחאה מאז 2011) די שחררו!!
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
15 de des. |
|
האישור ניתן אחרי שמורסי הוחלף בסיסי... אתה אוכל פייק ניוז ופולט שטויות
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
14 de des. |
|
מילא הייתה מחאה אוטנטית אבל סתם עוד מאותו בולשיט מאותם אנשים (אם היה אוטנטי אולי היו שלטים נגד ההסתדרות)
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
28 d’oct. |
|
איזו תגובה עלובה "מאד טון"
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
21 d’ag. |
|
לא שוכח ולימדו אותי לכבד מבוגרים ממני ועדיין מגיע לכם את האמת כפי שהיא ולו רק בגלל המיאוס שאת ודומיך מביעים... שחררי הכל טוב המדינה מתקדמת ואתם תקועים מאחור, בסוף ננצח עוד תראי
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
21 d’ag. |
|
מקריאת ציוציך (וגם תמונתך לא משאירה מקום לספק) אני מבין שאת שייכת לדור אחר, לישראל הישנה ואינך רלוונטית עוד... אני, לעומת זאת, שייך לדור שהעלה את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים
אני בטוח שזה מבעס אבל את והפרופסור יכולים לנח, אנחנו מסתדרים נהדר!
יתוש עלאק חחח
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
18 d’ag. |
|
קריאת מציאות כפי שרק "פרופסור" כמוך יכול לקרוא... אין לך מושג מה הבייס מרגיש
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
2 d’ag. |
|
עד עכשיו לא הבנתי ולא מצאתי אחד שיסביר ממה הם פגועים... מה שונה היום מאתמול??? הם מתכוונים להקים מדינה והרסו להם? איזה שטויות!
|
||
|
|
||
| itoosh ha retuitat | ||
|
Hanan Amiur
@hananamiur
|
21 de maig |
|
כתבה @mcl_bgn מיכל בהגן.
בול pic.twitter.com/6RIX5SuTaU
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
25 de des. |
|
ושוב אתה יוצא פטאת... אתה חי במדינה דמוקרטית תצביע למישהו אחר ותנסה לשכנע אותי מבלי לזלזל באינטלגציה שלי
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
23 de des. |
|
השוואה של ביבי לסדאם חוסיין, הגיוני סך הכל... תגידו אתם יכולים להיות יותר פטאתים מזה??
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
20 de des. |
|
למה שישים את המפתחות? כי יש גוורדיה שמאלנית שמפמפמת שהוא מושחת? לא מאמין להם! בשביל זה יש בית משפט ועד אז שימשיכו להתבכיין
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
8 d’oct. de 2017 |
|
שלוכית הגדרה טובה עבורה... פוסטמה עוד יותר מתאימה
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
26 de set. de 2017 |
|
כן אבל... עלות שנתית של 100 אשח בשנה?!? מתכוונים להסיע אותו בלימוזינה? לא הגיוני
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
18 d’ag. de 2017 |
|
הדבר היחידי שמונע מערבים להיות גרועים יותר מהנצים היא חוסר יכולת, אתה מתמם
|
||
|
|
||
|
itoosh
@itooosh
|
12 d’ag. de 2017 |
|
עד שיוכח אחרת, נתניהו לא מושחת... לא משנה כמה סיפורים תספרו עליו
|
||
|
|
||
| itoosh ha retuitat | ||
|
feniguy
@feniguy
|
4 d’abr. de 2017 |
|
העיקר הכוונה.. pic.twitter.com/hRaYxNS3ZF
|
||
|
|
||
| itoosh ha retuitat | ||
|
Yotam zimri
@YotYotam
|
22 de febr. de 2017 |
|
איזה חמוד, הגרסה הערבית למיניונים pic.twitter.com/Ujktj6MvMX
|
||
|
|
||
| itoosh ha retuitat | ||
|
cyanidewand عصا السيانيد
@cyanidewand
|
13 de febr. de 2017 |
|
הרגעים האלה שהאנושות מגיעה לקצה הגיחוך: pic.twitter.com/HBomOgA25P
|
||
|
|
||
| itoosh ha retuitat | ||
|
Eran Minhar
@tsadock
|
21 de gen. de 2017 |
|
זה מצוין: כיוון שגם השמש בתנועה בגלקסיה, ככה נראות הפלנטות סביבה. פשוט נפלא. pic.twitter.com/e737seRuP2
|
||
|
|
||