| Chíos |
|
Itay Wiseman
@itay890
|
12 h |
|
תבקשי סליחה על הניסוי בבני אדם שהסבא הרופס שלך ערך ביהודים! אלפי ״קורבנות שלום״ זועקים מן האדמה! הסבא שלך שהביא טרוריסטים מרחבי תבל אל לב ליבה של מדינת ישראל, נתן להם נשק ותחמושת, הוא האדם שהיה צריך לבקש סליחה! עם ישראל לא שוכח! השמאל הוא אסון!
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
12 h |
|
זה בסדר כל עוד הכסף לא נגוע בדם הטרור, כמו שאתה וחברייך מקבלים ואוהבים והרבה!
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
13 h |
|
מה הם עשו טמבל? השוו אותך לנאצי? מבין שזה כבוד בשבילך, אבל תבין שיש אנשים (ואני ביניהם) שאיך נגיד את זה בעדינות לא כל כך נהנים מההשוואה הזו! וכן, מי שמשווה את עם ישראל לנאצים מקומו בצינוק או בגהינום -בטח לא בבית המחוקקים!
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
18 h |
|
תגיד טמבל, יש מצב שאתה וחברייך ממפלגת השמאל ,שאתה חלק ממנה, מנסים לחבר משפט אחד ללא המילה ׳נתניהו׳?
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
18 h |
|
ניסוח אחד לציוצך: עם חברי לנשק, מוסי רז, היהודון תומך הטרור, אחרי חיסולו של הטרוריסט מוחמד עובייד יימח שמו לאחר חיסולו המזהיר על ידי משטרת ישראל היקרה. בינתיים גופת הטרוריסט לא נמסרה למשפחתו המקוללת, בכדי לוודא שמטעני חבלה לא הושתלו בגופו המסריח. כצפוי, השוטר מועמד לצל״ש
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
18 h |
|
כלב ערבי ושמאלני לתפארת. למסגר ולתלות בבית המשוגעים.
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
1 de xul. |
|
לגברת אהובה לוי...שחררי אותנו, באמא שלך..
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
מה עם הגז מיקי? להשאיר באדמה?
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
לדעתי החברים שלך תמכו בבחירות חדשות...אז על מה אתה מלין מר לוי?
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
ליברמן. אבל למה לערבב שמאלן כמוך עם עובדות.
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
לא קשה: ימין אסור.שמאל מותר
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
את תמונת עראפת נישקת היום? איש עילג וממורמר שכמותך
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
״משתינים על החוק כדרך חיים״-מניח מתייחס אלייך ולחברייך מ׳השמדת ישראל׳ שמכניסים לפה טרוריסטים ושאר עברייני גבול בכדי למחוק את ישראל. צר לי ירונצ׳יק, אתה מוזמן לקחת את כל עברייני הגבול ולטפל בהם בארץ זרה (נסה אולי בסוריה?)
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
לדעתי אותו הפרץ אמר את זה לפני 13 שנים...
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
חחחחחחחחחחח טוב די אני לא מסוגל יותר!! שמאלנים יקרים, קצת רחמים!
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
שקרן עלוב
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
@Ahmad_tibi - נשמע כמו אנשי דת השלום והאחווה..
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
@Ahmad_tibi , למה אנשי דת השלום והאחווה מקללים וזורקים כסאות על ראש עיר נבחר...??
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
לא נראה לי היא מספיק חכמה בשביל להבין...
|
||
|
|
||
|
Itay Wiseman
@itay890
|
30 de xuño |
|
הדבר המפתיע הוא שאת לא מתביישת לפתוח את הפה שלך! מה שמפתיע זה שהעילגות שלך וחוסר יכולתך לחבר שני משפטים למשפט הגיוני אחד לא מנעו ממך להופיע יום-יום שבוע-שבוע בטלוויזית חמאס! ולטענתך, אף אחד לא מנסה לסתום לך את הפה - אף אחד לא מספיק משוגע להתקרב לפה המטונף הזה.בתודה.אני.מה״עדר״.
|
||
|
|
||