Twitter | Αναζήτηση | |
ישי שר
20
Tweet
1
Ακολουθείτε
0
Ακόλουθοι
Tweet
ישי שר 4 ώρ.
Απάντηση σε @DorLiond @netanyahu
מצויין אז גם שמאלנים יכולים להצביע ליכוד
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 11 Μαρ
Απάντηση σε @netanyahu
כמה בוטים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 8 Μαρ
Απάντηση σε @laki1946 @netanyahu
צריך שיהיה לראש ממשלה מטוס. אולי אתה רוצה שהוא יטוס במחלקת תיירים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 8 Μαρ
Απάντηση σε @moran_gershoni @netanyahu
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 8 Μαρ
Απάντηση σε @aliza1900 @netanyahu
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 6 Μαρ
Απάντηση σε @Alikfinkelstein @netanyahu
הוא פוחד כי הוא דואג לעם. אם יקום ראש ממשלה בדוגמת גנץ נהיה ללעג ולקלס.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 6 Μαρ
Απάντηση σε @MY631DhDUKWuqGh @netanyahu
לשם שינוי כמו שצריך
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 6 Μαρ
Απάντηση σε @combozix1 @HaniShemer και 2 άλλους
אין על ביבי. חבל שאתם לא מבינים את זה ורוצים להחליף אותו עם גלמים. מנהיג אמיתי עושה מה שטוב לעם ולא מונהג על ידי העם כמו חבורת הגלמים השמאלנית שכל פעם משנה את דעתה בהתאם לקהל היעד הנוכחי. עם המצע שלהם לא הייתי מכסה אפילו את המיטה.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 6 Μαρ
Απάντηση σε @HaniShemer @netanyahu
כל עוד זה ימין זה טוב. לא כמוכם השמאלנים עוכרי ישראל. לקקני האומות המאוחדות.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 5 Μαρ
Απάντηση σε @Guy_shmueli @netanyahu
טוב מאוד למה לא
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 4 Μαρ
Απάντηση σε @shaulezra58 @netanyahu @BarakRavid
אז אתה שמאלני חבל
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 4 Μαρ
Απάντηση σε @netanyahu
רק ימין בראשות נתניהו
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 3 Μαρ
אל תתרגש מאף אחד ראש הממשלה. קיבלת ברכה מהרבי שאמר שהקב"ה בצד שלך. אתה תהיה האחרון בתפקידך.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 1 Μαρ
Απάντηση σε @belbelonit @netanyahu
סתם שמאלנית
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 28 Φεβ
Απάντηση σε @netanyahu
רק נתניהו כל עוד משיח לא בא
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 26 Φεβ
Απάντηση σε @fpnBuV1r6tw0Ous @netanyahu
אוי. כל המדינה בהיסטריה בגלל מיטות. כל פעם נתפסים על נושא אחד ובגלל זה ראש הממשלה לא בסדר. קודם כל שיהיה מספיק רופאים כדי לאייש את המחלקות. אחר כך ידאגו למיטות.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 26 Φεβ
Απάντηση σε @Sabi98288193 @IsraelHayomHeb και 2 άλλους
קודם שיהיו רופאים, אחרי זה שידאגו למקום לחולים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 24 Φεβ
Απάντηση σε @netanyahu
כל המגיבים כאן שמאלנים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 22 Φεβ
Απάντηση σε @netanyahu
השמאל מפחדים. מגיבים כמו מים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
ישי שר 21 Φεβ
Απάντηση σε @Ronamor3 @netanyahu
העם עם ביבי. ערב רב אתם
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"