Twitter | ಹುಡುಕು | |
idokalir
Software developer working mostly with C# and sql
3,997
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
804
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
190
ಹಿಂಬಾಲಕರು
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
idokalir 6 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi
הבחירה הישירה של 96? מסכים איתך שזה היה חלקי ביותר, אבל אני לא חושב שזה היה כושל כפי שהציגו את זה. לדעתי זה היה צעד בכיוון הנכון וחבל שחזרו אחורה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 6 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi
לדעתי הנושא של הסכמת הקואליציה, מעבר לכך שהוא פתח לסחטנות בלתי פוסקת, אינו בלם טוב. פוליטיקה היא גם ככה עסק מלוכלך ואי אפשר לסמוך על בני אדם כשאין מסגרת נוקשה. בכל מקרה, ככל שנתקרב יותר לשיטה האמריקאית, לדעתי יהיה יותר טוב: חוקה, הגבלת כהונה, החלפת הפקידים, שרים במינוי אישי, וכו'
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 9 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ygurvitz
תודה רבה יוסי.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 9 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi
אני לא רואה שום דבר רע בחוק שאומר שאסור למתמודד לכהן כראש מפלגה יותר משתי קדנציות, ו/או שאסור להמליץ עליו לנשיא להרכבת ממשלה יותר משתי קדנציות.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 9 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi
זה לא קצת כמו לומר שאם העם האמריקאי יבחר בטראמפ פעם שלישית אז הוא חייב לכהן למרות מגבלות הכהונה כי דמוקרטיה היא שלטון העם? זה נכון, אבל בגלל זה פשוט אסור לו להתמודד פעם שלישית. החוקה מגבילה את רצון העם, כביכול בניגוד למהות המשטר - כי היא מכירה ביתרון של הגבלת כהונה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 9 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @ygurvitz
אפשר הסבר קצר לעגלות הריקות שבינינו? 😄
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 16 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi
איך זה קשור?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir 21 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @GadiTaub1
אתה אומר: ואם הוא גם משקר לבוחריו ולשותפיו מבוקר ועד ערב - מה טוב
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 20
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @GadiTaub1
אתה מעדיף מנהיג שיודע להתנהל בדיפלומטיות, או מנהיג שפשוט משקר לכולם, כל הזמן, כי הוא יודע שימשיך להיבחר ולא משנה מה הוא יעשה?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Alon_Mizrahi
את הדברים הטובים באמת אתה שומר לעצמך.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @rankarmibuzaglo
הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בניו יורק בינואר הייתה 70 מעלות פרנהייט, שהן 21 מעלות צלסיוס (לפי השירות המטאורולוגי של ארה"ב)
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @rankarmibuzaglo
הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה בניו יורק באיזשהו יום בינואר 2016 הייתה 59 מעלות פרנהייט, שהן 15 מעלות צלסיוס.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 19
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @MDanielLevi @LiatBs
ככל הנראה זה לא מה שקרה... זה מוואינט. איפה ראית שהיא חזרה לישון?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
pnina katz , 🌈بنينه كاتس ಜುಲೈ 17
מי שאינו יודע לשמור על מספר הטלפון הלוויני איך ידע לשמור על סודות מדינה?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 17
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @YairNetanyahu @guypch2news
אויש, תנוחי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 16
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @jonatanu
איזה איש קטן אתה 👶
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 16
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @gabayd @iTelAvivYafo @Ron_Huldai
יש הבדל בין לעודד שימוש בחלופות (כלומר, לתת חלופות טובות) לבין למשטר את האזרחים ולא להשאיר להם ברירה אלא להשתמש בחלופות פחות טובות. אני לגמרי בעד האופציה הראשונה, אבל זה פשוט לא המקרה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 16
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @gabayd @iTelAvivYafo @Ron_Huldai
איפה המילה "דוגמה"? טוב טוב, לא נהיה פדנטים 😜
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 16
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @gabayd @iTelAvivYafo @Ron_Huldai
ההחלטה תושפע גם מזמן הנסיעה, מסג האוויר, פקקים וגורמים אחרים. חניה היא שיקול, אבל שיקול שולי. ולראיה: כמות הרכבים במרכז תל אביב.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
idokalir ಜುಲೈ 16
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @gabayd @iTelAvivYafo @Ron_Huldai
אין כמו צ'רי פיקינג. אני יכול להגיע ליס פלאנט בראשון ב-25 דקות ברכב או בשעה וארבעים דקות בתחבורה ציבורית. בדוק. מי ניצח?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ