|
idokalir
@
idokalir
Israel
|
|
Software developer working mostly with C# and sql
|
|
|
3,997
ಟ್ವೀಟ್ಗಳು
|
804
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
|
190
ಹಿಂಬಾಲಕರು
|
| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
idokalir
@idokalir
|
6 ಗಂ. |
|
הבחירה הישירה של 96? מסכים איתך שזה היה חלקי ביותר, אבל אני לא חושב שזה היה כושל כפי שהציגו את זה. לדעתי זה היה צעד בכיוון הנכון וחבל שחזרו אחורה
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
6 ಗಂ. |
|
לדעתי הנושא של הסכמת הקואליציה, מעבר לכך שהוא פתח לסחטנות בלתי פוסקת, אינו בלם טוב. פוליטיקה היא גם ככה עסק מלוכלך ואי אפשר לסמוך על בני אדם כשאין מסגרת נוקשה.
בכל מקרה, ככל שנתקרב יותר לשיטה האמריקאית, לדעתי יהיה יותר טוב: חוקה, הגבלת כהונה, החלפת הפקידים, שרים במינוי אישי, וכו'
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
9 ಗಂ. |
|
תודה רבה יוסי.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
9 ಗಂ. |
|
אני לא רואה שום דבר רע בחוק שאומר שאסור למתמודד לכהן כראש מפלגה יותר משתי קדנציות, ו/או שאסור להמליץ עליו לנשיא להרכבת ממשלה יותר משתי קדנציות.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
9 ಗಂ. |
|
זה לא קצת כמו לומר שאם העם האמריקאי יבחר בטראמפ פעם שלישית אז הוא חייב לכהן למרות מגבלות הכהונה כי דמוקרטיה היא שלטון העם? זה נכון, אבל בגלל זה פשוט אסור לו להתמודד פעם שלישית. החוקה מגבילה את רצון העם, כביכול בניגוד למהות המשטר - כי היא מכירה ביתרון של הגבלת כהונה.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
9 ಗಂ. |
|
אפשר הסבר קצר לעגלות הריקות שבינינו? 😄
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
16 ಗಂ. |
|
איך זה קשור?
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
21 ಗಂ. |
|
אתה אומר: ואם הוא גם משקר לבוחריו ולשותפיו מבוקר ועד ערב - מה טוב
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 20 |
|
אתה מעדיף מנהיג שיודע להתנהל בדיפלומטיות, או מנהיג שפשוט משקר לכולם, כל הזמן, כי הוא יודע שימשיך להיבחר ולא משנה מה הוא יעשה?
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 19 |
|
את הדברים הטובים באמת אתה שומר לעצמך.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 19 |
|
הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם בניו יורק בינואר הייתה 70 מעלות פרנהייט, שהן 21 מעלות צלסיוס (לפי השירות המטאורולוגי של ארה"ב) pic.twitter.com/AL2hQ8YZIT
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 19 |
|
הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנמדדה בניו יורק באיזשהו יום בינואר 2016 הייתה 59 מעלות פרנהייט, שהן 15 מעלות צלסיוס. pic.twitter.com/9Emz4baQ5L
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 19 |
|
ככל הנראה זה לא מה שקרה...
זה מוואינט. איפה ראית שהיא חזרה לישון? pic.twitter.com/WHM6Kk9Wkd
|
||
|
|
||
| idokalir ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
pnina katz , 🌈بنينه كاتس
@PninaKatz
|
ಜುಲೈ 17 |
|
מי שאינו יודע לשמור על מספר הטלפון הלוויני איך ידע לשמור על סודות מדינה? pic.twitter.com/fkQV0esukE
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 17 |
|
אויש, תנוחי
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 16 |
|
איזה איש קטן אתה 👶
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 16 |
|
יש הבדל בין לעודד שימוש בחלופות (כלומר, לתת חלופות טובות) לבין למשטר את האזרחים ולא להשאיר להם ברירה אלא להשתמש בחלופות פחות טובות.
אני לגמרי בעד האופציה הראשונה, אבל זה פשוט לא המקרה.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 16 |
|
איפה המילה "דוגמה"?
טוב טוב, לא נהיה פדנטים 😜
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 16 |
|
ההחלטה תושפע גם מזמן הנסיעה, מסג האוויר, פקקים וגורמים אחרים. חניה היא שיקול, אבל שיקול שולי. ולראיה: כמות הרכבים במרכז תל אביב.
|
||
|
|
||
|
idokalir
@idokalir
|
ಜುಲೈ 16 |
|
אין כמו צ'רי פיקינג. אני יכול להגיע ליס פלאנט בראשון ב-25 דקות ברכב או בשעה וארבעים דקות בתחבורה ציבורית. בדוק.
מי ניצח?
|
||
|
|
||