Twitter | Cerca | |
מיאו
חשבתי לבד
19.547
Tuits
307
Seguint
3.789
Seguidors
Tuits
מיאו 2 h
En resposta a @AnnaMgLee
יש לי את הפרחים האלה בגינה כבר למעלה משנתיים והחתולים נראים בסדר גמור 👍 לא יודעת אם אכן לעסו ממנו אבל הם לועסים מדי פעם כל מני צמחים, אולי הגיעו גם אליו ונשארו בחיים...
Reply Retweet M'agrada
מיאו ha retuitat
Fligi 3 h
להתבגר זה להפסיק לדרוש מעצמך לעשות דברים כמו לאכול במרפסת למרות שאין שם טלוויזיה. אני בת 40 ובטטות לא משתנות בגיל הזה
Reply Retweet M'agrada
מיאו 5 h
En resposta a @EfratZiv
הטמבלים האלה לא מצליחים ללמוד להשתמש בכפית.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 5 h
En resposta a @Ale_gria00
בדיוק מה שאני טוענת כבר שנים!
Reply Retweet M'agrada
מיאו 6 h
En resposta a @imp2p
בטח 👍
Reply Retweet M'agrada
מיאו 6 h
En resposta a @michaelzil
צר לי לשמוע 🙁
Reply Retweet M'agrada
מיאו 6 h
מגעיל אותי לחשוב על בתים בלי חתולים בהם אנשים שותים קפה סתם כך בלי תוספת שערות בתוכו.
Reply Retweet M'agrada
מיאו ha retuitat
Lala 23 h
קריאת חובה לכל מי שיש לו כלב או מכיר מישהו שיש לו כלב. לוטרינר הזה אסור להגיע לעולם.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 21 h
הגיע הזמן לחזור לעשות יוגה
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
פעם זה היה משהו אחד, אח"כ הפך להיות משהו אחר, אח"כ הפסיק להיות.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @CatchyNick
חחח 😂 ממש
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @CatchyNick
יואו איזה שם מהארכיון
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @itzikhil
אומייגד!! איכ זיהום סביבתי לכל דבר
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @itzikhil
ריח גוף מוגבר זה כבר לא עניין תרבותי או עקרוני זה סתם ג'יפה :) מאלה חובה להתרחק.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @itzikhil
גם אני לא מתחברת לקונספט אבל ברור לי שזה עניין תרבותי נטו וזה מה שהתקבע אצל הרוב (כולל אצלי). הלוואי שהתרבות הייתה שונה, היינו יכולות לחסוך הרבה אנרגיה, זמן וכסף.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
גם לרגשות שליליים צריך להתמסר כדי שיהיה אפשר להמשיך הלאה
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @0subzero01 @TheGlozi
התקלת (: זה היה לפני כמה שנים. עשיתי רק את הקורס הבסיסי, אם אני זוכרת נכון אז לאורך 3-4 חודשים אחת לשבוע. לא זוכרת את הסכום. אחרי הקורס הזה יש לך אפשרות להמשיך לקורס יותר ארוך ומעמיק. הבי"ס נקרא "חשיפה", של האוני' הפתוחה. תברר איתם. בהצלחה (:
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @0subzero01 @TheGlozi
עשיתי ב"חשיפה" בכפר הירוק אצל צביקה קרצנר והיה נהדר.
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
En resposta a @imp2p
מי שהתחייב
Reply Retweet M'agrada
מיאו 14 de juny
שונאת כשהמציאות גורמת לי לא לעמוד בהתחייבויות. מציאות מעצבנת אחת.
Reply Retweet M'agrada