Twitter | ಹುಡುಕು | |
ಟ್ವೀಟ್‌ಗಳು
Guy Nimni 11 ಗಂ.
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @BenCaspit @YairNetanyahu
אם האבא יכול להפוך נאום "שתי מדינות" לימין גם הבן יכול להפוך שרימפס לחזה עוף. זה משהו בגנים שלעולם לא נבין.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 18
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @yairlapid
מאיפה צצו אלה? ריבונו של עולם! הם בני אדם!!! מה יש למפלגות האלה??
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 17
אחד החזקיםםםם everrrrrr
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 15
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @Limbictweets @fickmarx
It is sad to me also.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 15
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @booj1981
אני חושש לדעת מה התשובה אחי
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 14
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @BenCaspit @realrafiperets
עם גילוי מוקדם אפשר להמיר עוד בברית או בבריתה. אם זה כמו המרת קלטות אז זה פשוט, עסקתי בזה פעם.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 11
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @hadarse @yairlapid
חזקקקק
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 10
אחד החזקיםםםםם
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 10
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @BenCaspit
טוב תשמע, הבחור הזה ענק! אם גנץ רק היה לומד טיפה מהיכולות שלו זה היה מקפיץ את כחולבן. הסיבה היחידה שאני לא בוחר בו זה כי לדעתי גם הוא לא אמין ונחשוש.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ
Yuval Katz ಜುಲೈ 9
ביבי מגיב לבוגי: כל מי שקצת מכיר אותי יודע שאני בחיים לא הייתי לוקח מסוק לחתונה של הבת שלי!!! (או סתם פוגש אותה במקום ציבורי ששרה עלולה לשמוע עליו).
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 9
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @booj1981
בוםםםםם!!! הירושמה במיטבה
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 9
יקירי, לא יודע עדיין במי אבחר אבל יודע בוודאות שאתה אחד האנשים ההכי ראויים להיות נציג הציבור בכנסת. שמח שנבחרת בעבודה ומאחל לך שפע של בריאות, הצלחה ואושר. עלה והצלח איש יקר!!!
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 6
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @gidonsaar
בלי קשר לפוליטיקה, מתגעגע לעמוד שדרה. לאחרונה ראיתי הרבה אנשים צועדים בלי אחד כזה ואני תוהה איך זה אפשרי. תעשה retweet לחבר'ה.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 3
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @YuliEdelstein
האמת ממש ריגשת אותי. חבל שלא ניסית לעשות את זה בערב שבו ביבי פיזר את הכנסת. העיקר הכוונה, נכון?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 3
קראתי את המאמר שלך ב-Ynet ואני מזדהה עם כל מילה. כרגיל, לא נותנים לצדק להעשות אלא שופטים את השוטר אונליין במשפט בזק כי אין זמן וצריך לצאת לשחוט עוברי אורך. אני נגד אפליה ונגד גזענות אבל זאת ממש לא הדרך לדעתי.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜುಲೈ 3
בחור צעיר נהרג. עובדה ראשונה היא שהוא היה אתיופי. מכאן, אף אחד לא יודע עדיין כלום ועם כל הצער של אובדן חיים כולם כבר שפטו את השוטר וקבעו שהוא רצח את הבחור משנאת שחורים. למה שלא ניתן לחקירה להתנהל או לפחות נחכה לקבל עובדות לפני שאנחנו מחברים הכל איך שהכי מסתדר לנו בראש?
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜೂನ್ 30
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @booj1981
הכל בא מההנהגה ככה זה כשהראש משסע את שאר האיברים אחד בשני ובאותו זמן הגוף אמור לתפקד. בושה למדינה, בושה לעם שכל חייו נרדף בגלות יש חילוקי דעות אבל השנאה כל כך מכוערת ומיותרת
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜೂನ್ 29
יושב לסדר את התיקים של הילדים ופתאום הפסקת חשמל. קצת משעשע לחשוב שאני בעצם רואה כרגע "תיקים באפלה"
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜೂನ್ 28
בסוף, המנהיג עושה צחוק מכולנו. בלי קשר לימין או שמאל.
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ
Guy Nimni ಜೂನ್ 27
ಇವರಿಗೆ ಪ್ರತಿಕ್ರಿಯಿಸಲಾಗುತ್ತಿದೆ @BenCaspit
האמת שצייצתי שהוא לא יועיל מלבד לפרק את המחנה האנטי-ביבי במקום להשאיר אותו פחות או יותר מאוחד. אבל מכיוון שאתה גדול ממני בכמה ימים ומכאן בעל ניסיון רב יותר בפוליטיקה יש מצב שאולי אני טועה. ימים יגידו, נחכה לתוכנית שאחרי הבחירות :)
Reply Retweet ಇಷ್ಟಪಡಿ