|
gbiron
@
gbiron
|
|
בוחר נושאים שמעניינים אותי ומשוחח עליהם. הכל נכתב על דעתי ומתוך כבוד הדדי
|
|
|
309
ટ્વીટ્સ
|
454
અનુસરી રહ્યાં છે
|
86
અનુયાયીઓ
|
| ટ્વીટ્સ |
|
gbiron
@gbiron
|
3 કલાક |
|
תקראי את התגובות קצת. יותר בעיון - ביהמ'ש הוא נטול צד פוליטי - הוא פועל כדי לוודא שהחלש מיוצג וכל עוד זה המצב אני תומך נלהב בו. אגב, אין לי בעיה עם העובדה שישראל ימנית ממני - יש לי בעיה עם זה שמנהיגי הימין עברו עבירות בורחים מאחריות. אני מקבל את הדמוקרטיה באהבה.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
5 કલાક |
|
כי הרי תוך כדי הוא הרוויח מיליארדים טסגר לכל החברים שלו עסקאות גז טאוב הראיון בכלל התנהל על היאכטה שלו - קיבינימאט הבן אדם בן 83 כבר למעלה מחמישים שנה נותן את נשמתו למדינה הזו כדי שיצא ממנה משהו - לא מסכימים איתו סבבה, אבל קצת הערכה. לא עשה זאת לרווח אישי אלא באמת מאהבת המדינה.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
7 કલાક |
|
מסכים איתך לגבי העומס, אבל זה נכון גם לגבי בתי הספר ובתי החולים והכבישים - אבל הרי זו אחריות הממשלה - אז בוא נבחר באותם שלומפרים שוב - אולי הפעם זה יצליח להם, ואם לא, נקרא ליישוב ברמת הגולן על שם טראמפ ואף אחד לא ישים לב.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
7 કલાક |
|
דמוקרטיה מושרשת על איזונים ובלמים בין שלוש הרשויות - ככה זה עובד. מה יקרה כשיום אחד הכנסת תחליט שהשכונה שלך צריכה להיות חרדית בלבד / ערבית / כל דבר אחר שמפחיד אותך - למי תפנה כשלא יהיה בג'צ? אם היית מקשיב לכתבה על אהרון ברק היית מבין שבית המשפט הוא המגן של החלש ולא אחרת
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
8 કલાક |
|
תקשיב, נראה לי הפוסט שלך התפקשקש - המשפטים לא מתחברים ויוצא שטויות - אולי תבדוק שוב?
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
16 કલાક |
|
בואנה אתה טיפש...
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
17 કલાક |
|
לא חייבים להסכים, אבל לעשות זאת בדרך מתורבתת ולהתקמד בעיקר. אני בטוח שהשופט פוזנר מכבד את ברק גם אם לא מסכים עם דרכו.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
17 કલાક |
|
ואגב ממש לא פקיד - שופט ושופט עליון ונשיא ביהמ'ש - אדם שהקדיש את חייו למדינה - קצת כבוד לא יזיק
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
17 કલાક |
|
על איזה הרס אתה מדבר? שמעת מה עמי איילון אמר לו - ראית איך ביה'מ שמר על מוסריותו של צה''ל?
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
21 કલાક |
|
על מה בשם אלוהים אתה מדבר? אהרון ברק הגן במשך כל שנות שיפוטו על החלש, אז בגלל שהוא אשכנזי הוא האויב? קראת פעם פסק דין שלו? הקשבת להרצאה אחת שלו - או שכמו ריקלין אתה סתם נבנה לשלהב?
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
21 કલાક |
|
רציתי לכתוב הכלבים נובחים והשיירה עוברת, אבל במקרה הזה יותר נכון להגיד פרעוש, או מיקרוב, או משהו שניתן לראות במיקרוסקופ - עזוב אתה צייצן ולא הרבה יותר - אהרון ברק הוא אחד מעמודי היסוד של המדינה - בזכותו בכלל ניתנה לך האפשרות לצייץ, הוא שהגן על חופש הדיבור במדינה - תתבייש!
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
22 કલાક |
|
משהו - פשוט מרתק
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
30 મે |
|
לא מדויק - יש דבר אחד שמנסה אותנו, שמנהיגי המדינה יעמדו לדין על העבירות שלהם ולא יקחו את מדינת ישראל להרפתקאות על מנת לשמור על הכסא. תחשוב מה נתניהו היה עושה אם סמוטריץ' היה מבקש שנכבוש חזרה את עזה במסגרת המו'מ? גם לזה הוא היה מסכים?
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
שכחת שעשר דקות לפני כן היתה הדוברת שלכם שרת התרבות - ולפניה שרון גל בפאנל, חלאס היה מאוזן לגמרי - חוצמזה שברק הוא אזרח מהשורה. מבטיח לך שאם אבא שלך יפרוש גם הוא לא יעניין אף אחד ...
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
אני דיי בטוח שהתכתבנו - לגבי פרס, כמו כולנו הוא לא נטול חסרונות וטעיות, אבל בהחלט זכאי לחלקו בהיסטוריה של מדינת ישראל ותקומתה.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
וכמובן יום טוב עם מז'א מצוין
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
רינת - כבר התכתבנו בעבר ברוח טובה ואני ממש לא מתכוון לשנות את דרכי, אני לא מתווכח אלא מתכתב. הגישה שלי לנושא עבירות היא פשוטה - אני לא בוחר בעבריינים אף פעם ומעוניין שעם כולם ימוצה הדין ללא קשר לדעתם הפוליטית או מפלגתם - בעניין הזה אם פרס עבר עבירה פלילית היא עליו לעמוד לדין.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
דווקא מעדיף את עומר אדם וממש לא מתבאס - אני לא מתווכח איתך על מי בשלטון, אני מתווכח על השיטה. מבחינתי שגדעון סהר, גלעד ארדן או כל אחד אחר יהיה ראש ממשלה - רק לא אדם עם שלושה תיקים פתוחים שמנסה לכופף את השיטה כדי להישאר בשלטון.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
אני לא בטוח שירדתי לסוף דעתך רינת, בכל אופן אני מאוד רגוע - אתמול ראיתי לפחות עוד מאה אלף איש ואישה שחושבים כמוני וזה מאוד הרגיע אותי.
|
||
|
|
||
|
gbiron
@gbiron
|
26 મે |
|
דווקא את תוצאות הבחירות אנחנו מקבלים - פשוט רוצים לדאוג שזו לא תהיה מערכת הבחירות האחרונה ושהדמוקרטיה תמשיך להיות היסוד של מדינת ישראל.
|
||
|
|
||