Twitter | खोजें | |
Dror Bareket
happy,smile&laugh naturaly,love to help&be music&having good time
14,359
ट्वीट
342
फ़ॉलो कर रहे हैं
233
फ़ॉलोअर्स
ट्वीट
Dror Bareket ने रीट्विट किया
אבי ילאו | AVI YALOU 5 जुल॰
את הכותרות והפרסומים של עיתוני ואנשי הימין ששוטפות אותנו אי-אפשר להגדיר אלא כתעמולה זולה ומכוערת. המאבק שהקהילה שלי מובילה, כן -הקהילה שלי מובילה ולא אף גוף שמאל, הוא לא מאבק של שמאל/ימין אלא מאבק על שוויון וצדק. זהו מאבק חשוב לעין ערוך מכל הסיסמאות והספינים של כתבי החצר ההזויים.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
Barak Ravid 5 जुल॰
מדרג הרוע, הגועל והגזענות השבוע: שוטר יורה בישראלי ממוצא אתיופי 👈👈👈 נגד בצבא מאיים על חייל ממוצא אתיופי שיבוא שוטר ויירה בו 👈👈👈 יולדת מסרבת שישראלית ממוצא אתיופי תטפל בה 👈👈👈 יאיר נתניהו מפיץ קונספירציות על אתיופים שמוסתים על ידי שמאלנים 👈👈👈 הכותרת הראשית של מקור ראשון
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @EmilieMoatti
זה תלוי אצלי 'במשרד' כבר שנים. 😊
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
סדום כבר כאן
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
שומרי הבית 5 जुल॰
🔥אם הטמפ' העולמית תעלה מעל 1.5 מעלות המזרח התיכון יהפוך קשה עד בלתי ראוי למחייה עם כ-200 ימים בשנה של כ-50 מעלות. הישראלים עדיין לא מפנימים את משבר האקלים. 🏴 זה בידיים שלנו! ניתן לעצור את משבר האקלים. הממשלות, התאגידים וכל אחד מאיתנו יכולים להיות חלק מהשינוי.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
Ben Horowitz 6 घं॰
מי מימן אותם? מי הסית אותם לחסום דרכים? על זה לא תשמעו, אתם כבר יודעים למה.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
Hagar Shezaf 5 जुल॰
התחקיר שלי על סגירת מסמכים בארכיונים על ידי המלמ״ב התפרסם אתמול וזוכה לים תגובות. אבל יש תגובה אחת שהוא לא ממש קיבל - זו של משרד הבטחון. דבר ראשון לינק לתחקיר ואז אסביר את כוונתי:
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
שומרי הבית 5 जुल॰
נמאס לכם שבעלי ההון מזהמים ואפילו לא נקנסים על כך? לעמותת צלול נמאס, לכן עתרנו כנגד נובל אנרג'י והמשרד להגנת הסביבה, על כך שאסדת הגז תמר פולטת גזים מסרטנים לאוויר, יותר מכל המפעלים במפרץ חיפה יחד, כבר 6 שנים, וללא כל היתר פליטה! המחוזי בירושלים, יום א' 7.7.19 ב-8:00 בבוקר.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
UNICEF 16 घं॰
“The step from one to two is always the biggest. And once you are past that step you are not far from creating a movement.” on how she started a movement for .
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
גם בהודו הנוער מתעורר
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
תתעוררו, לא על החיים שלכם אלא על החיים של הילדים שלכם. לא מחר. היום תתעוררו!
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
kereneubach 22 घं॰
אז רגע, אם הקרן החדשה וסורוס אשמים בכל מה שקרה השבוע, אז יוצאי אתיופיה לא "איבדו" אתכם? או שבגלל שהם שיתפו פעולה עם הקרן החדשה וסורוס, הם "איבדו" אתכם סופית? רוצה להבין מה גבולות הגזרה.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
kereneubach 22 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @kereneubach
ואל תענו לי "אלימות". ברור שאלימות היא מחוץ לתחום. זה לא הסיפור כאן. הסיפור הוא למצוא תירוצים למה המחאה הזו לא מוצדקת. או מה לא בסדר בה. כדי שאפשר יהיה להשתיק אותה.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
ארול.ארול. 8 घं॰
רק מזכיר כאן שלפני איזה שנה יקב ברקן לא אישר לאתיופים לעבוד על הליין מטעמי כשרות. בטוח עמותות ימין יצאו אז למאבק בעניין.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
ברור. הוא מפחד ולכן ממשיך ללבות שנאה.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
אבי ילאו | AVI YALOU 4 जुल॰
"עד עכשיו תמכנו בכם, מעכשיו איבדתם את התמיכה שלנו" לכו תספרו את זה לאברה מנגסיטו שנמק בצינוק של החמאס כבר 1761 ימים. משפחת מנגיסטו מתפללת ומתחננת בשקט מחריש אוזניים לתמיכתכם ועזרתכם להשיב את הבן ואף אחד לא מצייץ. שאני אבין, על איזו תמיכה אתם בדיוק מדברים?
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
הנוער באירופה ובעולם ממשיך מבלי להתעייף. משום מה עדיין לא תפס את הנוער הישראלי...
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket ने रीट्विट किया
Hila Aloni Ohayon 5 जुल॰
בימין נבהלו ממש כשראו את חבריי מתנועת משתתפים במחאה בסולידריות עם הקהילה האתיופית. קמנו הבוקר לכותרת ראשית היסטרית על התנועה שמפרקת את מדיניות השיסוי וההפרדה של הימין. שבת שלום.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
इनको जवाब दे रहे हैं @AmalyaDuek @barak_ehud
במקום לחבר, מפרק. ואולי זה סוג של אסטרטגיה מצדו להפעלת לחץ על מפלגות 'הגוש'.
Reply Retweet पसंद करें
Dror Bareket 6 घं॰
במקום לחבר, מפרק. ואולי זה סוג של אסטרטגיה מצדו להפעלת לחץ על מפלגות 'הגוש'.
Reply Retweet पसंद करें