Twitter | Hanapin | |
twitty
‏‏ציוץ אחד שווה אלף קירקורים...
1,886
Mga Tweet
204
Mga Sinusundan
36
Mga Tagasunod
Mga Tweet
twitty 7 oras
Sumasagot kay @sheffipaz
הימין כבר עשור בשלטון, מי עצר אותם מלהשיב את המסתננים הביתה?
Reply Retweet Gustuhin
twitty 8 oras
מה עצר אותו ? מי עצר אותו ?
Reply Retweet Gustuhin
twitty 9 na oras
כי מפאי וטראומות ורק ביבי המלך. כמו שנשים הולות למופעים של אייל גולן ושולחות את הבנות שלהן, כי אייל קורא לך. בדיוק בגלל זה.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 9 na oras
מדבר על גבאי ומצביע ביבי. אבי ההזנחה של ילדי ישראל. משלם לעסקנים פוליטים בכדי שחלילה לא ילמדו ליבה ולא ילכו לעבוד לפרנסתם.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 10 oras
מביך שבנט לא עושה דברים כאלה כבר 4 שנים ...זה מביך.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 10 oras
Sumasagot kay @israeli_falcon
בדיוק הסיבה לא להצביע בנט. איפה היה ב2 הממשלות הקודמות? 0 הפרעות מ" שמאל" הממשלה הכי ימנית עד כה ( בן גביר בדרך לשבור שיא)
Reply Retweet Gustuhin
twitty 10 oras
אינשטין אמר, מי שהולך באותה דרך שוב ושוב , שלא יצפה להגיע למקום אחר. אז על מה בדיוק בנט יכול להלין? הכככל נעשה במשמרת של ביבי+ בנט!!
Reply Retweet Gustuhin
twitty 11 oras
תאר לך איזה שונה יהיה , אם תהיה כאן סוף סוף, אחרי 10 שנות סמול, ממשלת ימין!! ביבי, בנט , הבית היהודי ... הלך על החמאס- בדוק!
Reply Retweet Gustuhin
twitty 12 oras
Sumasagot kay @IsraelMor2 @YehudahGlick
אתה תורם לחברה? אתה לא טפיל. אתה רק לוקח ולא נותן? אתה טפיל. טפילות היא הגדרה חברתית ללוקח ושאינו נותן בתמורה. תדאג לא להיות שם ולא לחזק כאלה.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 12 oras
Sumasagot kay @gidigoren
רוצים שיהיה טוב. רוצים שיהיה פה יושר רוצים דוגמא אישית פה.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 12 oras
Sumasagot kay @stoya_abulafia
הכי חשוב זה לא להתפתות ולשלם את הסכום הסופי- אחרי השיפוץ ולא שניה אחת לפני. # רודפת אחרי השיפוצניק כבר 7 חודשים.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 12 oras
מקשיבה, מקורביו של ביבי הופכים לעדי מדינה, הם כנראה שמאל... פקודיו ומכריו של גנץ, תומכים ומספרים בשיבחו, מכל הקשת הפוליטית. לי זה אומר משהו.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 18 oras
ערביי ישראל, תארו לעצמכם את ה 10.4 , ביבי עוזב את בלפור בזכותכם... הרשימה לא מייצגת אתכם, טלא את עמכם מעבר לגבול. בנתיים ממשלות ימניות "מפחידות" אותנו בכך שאתם יכולים להצביע. אז תצביעו למי שיעיף אותם לאופוזיציה. 20 מנדטים שלכם, סוף סוף ילכו לקואליציה.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 18 oras
Sumasagot kay @bezalelsm
כשהתסריט היה " ערבים נוהרים" אהבתם ... עכשיו תאכלו מן הדיסה. מי ששותק ושותק מול שחיתות , ממשיך לתמוך אחרי הגירוש, שביבי הצביע בעדו,שותק כשמשלמים לחמאס, שותק שמבזים אזרחים- יאבד מנדטים.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 18 oras
Sumasagot kay @Ayelet__Shaked
אנשים רופסים, שמכתירים אדם למרות כככל מה שעשה הן ברמה הביטחונית/ מדינית/ אישית / מוסרית . כמה חזקים יכולים להיות? הבן אדם טינף על משפחת בנט, תאגפו את גנץ מימין ותעיפו את הקיסר מבלפור.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 19 na oras
אפס יכולות וביבי מינה אותו לרמטכל... האריך כהונתו ... מה זה אומר על ביבי? אם אדם ממנה אנשים בשביל שיכשלו, הוא מכשיל את המדינה שלך, אז מה טוב בו?
Reply Retweet Gustuhin
twitty 19 na oras
הבעיה היא חוסר הכבוד לכספי המיסים שלנו. מליארדים לכספים קואלציונים, לריפוד חכים, לתמיכתם בהצבעות הקואליציה. אי אפשר להפריד. ראש ממשלה צריך להתיחס לכל שקל מהמיסים בחרדת קודש. אנשים עובדים עבור הכסף הזה.
Reply Retweet Gustuhin
twitty 19 na oras
Sumasagot kay @rdmh4 @Yagon_Tugati
אקסלים וכאלה ...
Reply Retweet Gustuhin
twitty 19 na oras
Sumasagot kay @ek6145 @YairEttinger
מה נגד חרדים פה? לדאוג שיתפרנסו בעצמם זה נגד?
Reply Retweet Gustuhin
twitty 19 na oras
Sumasagot kay @Moshe_bagad @YairEttinger
לגבי ג, לא בר השוואה. סטודנט 3- 9 שנים מקבל סיוע מהמדינה על לימודיו. ( לא מלגת קיום, לא עבור ילדיו) במקביל עובד לממן את חלקו בתשלומים לאוניברסיטה. לאחר שיסיים, יעבוד וישלם מיסים. אברך , לומד לנצח, אין את השלב בו מחזיר למדינה במיסים.
Reply Retweet Gustuhin