Twitter | Hanapin | |
Danit Or
‏נשואה לירון ואמא ל4 ילדים, יהל, עלמה, הילי ואמה. רסן במילואים. כיום מחנכת בתכנית נחשון למנהיגות ומצוינות בחטיבת ביניים.
78
Mga Tweet
73
Mga Sinusundan
1
Mga Tagasunod
Mga Tweet
Danit Or May 29
Sumasagot kay @yairlapid
אהבתי את הדאק פייס יאיר😂
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 26
Sumasagot kay @yairlapid
לא הבנתי מה המטרה שלכם עם ההפגנה הזאת? יעני הפיכה שלטונית בסגנון האביב הערבי?
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 26
Sumasagot kay @yossidavidov10
מישהו צריך להסביר לה שהיו כאן בחירות דמוקרטיות לפני חודש וקצת.. והליכוד שביבי בראשו נבחר. אולי היא לא מודעת לזה..
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 25
או! סוף סוף יצא המרצע מן השק. גנץ שמאל שמאל שמאל חזקקק! אז למה להכחיש את זה לפני הבחירות?
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 23
די כבר עם דיונים פוליטיים! אתם לא קולטים שמשהו רע מאד עובר עלינו?! מטפלות מתעללות בתינוקות רכים עד כדי נסיון לרצוח אותם! זה הדבר היחידי שצריך להעסיק אותנו עכשיו! התינוקות שלנו!!
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 22
Sumasagot kay @YairNetanyahu
כן, אני. תכנית סאטירה מצחיקה וטובה.
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 22
Sumasagot kay @MiriBarbi @Riklin10
אחת המסעדות הדוחות. ישבנו שם עם ילדים קטנים שחלקם ישנו בעגלה והם עדיין דרשו שנשלם עליהם מנה (כי הם תופסים מקום במסעדה!). דוחים.
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 17
Sumasagot kay @zehavagalon
אז לפי מה שאת אומרת, מערכת המשפט וממשלת ימין עומדות בשני צידי המתרס. המשפט בשמאל. סך הכל דמוקרטי.
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 15
Sumasagot kay @bezalelsm
מסכימה איתך מאד!
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 15
Sumasagot kay @couch4444 @bezalelsm
כהונה חמישית בבחירות **דמוקרטיות **. אז למה סולטן?
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 13
Sumasagot kay @tamarzandberg
את פשוט חולה בראש, לכי כבר לגור עם החברים שלך וצאי לנו מהמדינה!
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 13
Sumasagot kay @mossi_raz
מה אתה הזוי? באותה נשימה אתה כותב על מחבל שדקר שני ילדים ועל אותה לוקה בנפשה שהגנה עליו? אתה קורא את מה שאתה כותב?
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 11
Sumasagot kay @GilSegal09 @mossi_raz
אתה איש עסקים או הסנגור של מוסי? כדאי שיהיו לי עובדות ביד? אני תמיד בודקת אמירות של אנשים לא אובייקטיביים, עם כוונה ברורה להטעות את הציבור כדי להצדיק את התזה שלהם. ממליצה לך לבדוק גם.
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 10
Sumasagot kay @ela1949
איכס גועל
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 10
Sumasagot kay @mossi_raz @GilSegal09
שקרן
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 3
Sumasagot kay @yudash
כי ישראלים הם דוחים
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 2
Sumasagot kay @GurMegiddo
עימות, דמוקרטיה, דיון, ויכוח, דיבייט, יו ניים איט. נראה לי שאתה מחפש בנרות איך להשמיץ את שקד. או שמשעמם לך בחיים
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 1
Sumasagot kay @urizaki
באמא שלך?
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 1
Sumasagot kay @YinonMagal
דפוקים
Reply Retweet Gustuhin
Danit Or May 1
Sumasagot kay @bezalelsm
אתה צודק!
Reply Retweet Gustuhin