Twitter | Procurar | |
danidin111
Nice man for peaple :-)
1.686
Chíos
387
Seguindo
18
Seguidores
Chíos
danidin111 7 min
Respondendo a @arikbender
וכידוע, מזרחיים לא ממש מתלהבים להצביע לעבודה, אם כי אני מכיר אישית רבים שכן
Reply Retweet Gústame
danidin111 7 min
Respondendo a @arikbender
חבל על קולות המצביעים. כתבה יפה שניידר אם אני זוכר נכון. המצביעים הוותיקים ( כלומר גבעתיים ויוצאי אירופה ) לא יצביעו לעבודה כשבראשה שני מזרחיים ( שניהם מרוקאים ?).
Reply Retweet Gústame
danidin111 11 min
Respondendo a @Roy_Iddan
אחרי שחסמתי את רונית הביביסטית ( נדמה לי שזה הכינוי שלה), יש ירידה ענקית בפיד שלי לתומכי ביבי. לרגעים נדמה שהשמאל ינצח הפעם לפי כמות השמאלנים בפיד.... רק שנראה שכרגיל הסמאל מתלונן ומקטר ונשאר בבית ביום הבחירות ותומכי ביבי נוהרים...
Reply Retweet Gústame
danidin111 19 min
Respondendo a @ShaiCohen13
מה, 12 נערים בני טובים ?!
Reply Retweet Gústame
danidin111 21 min
Respondendo a @sDavidovitch
לא צפיתי בראשונה. יש לנו צ'רנוביל די והותר משלנו
Reply Retweet Gústame
danidin111 22 min
Respondendo a @chaimlevinson
מניסיון אישי, אין הבדל בין בוגר כאן לשם. ויצגו אותי אלו ואלו. שלא נזדקק.
Reply Retweet Gústame
danidin111 23 min
Respondendo a @eyaldatz @Rereshef
השאלה אם זה אפשרי חוקית. בבחירות הקודמות אורלי לא יכלה להצטרף אלא בהבטחה להיות שרה ולא ח"כ. משהו כזה
Reply Retweet Gústame
danidin111 25 min
Respondendo a @ShaiCohen13
חלק למדו מהבוליטיקעים ושומרין אל זכות השטיקע
Reply Retweet Gústame
danidin111 2 h
Respondendo a @yakovahimeir
מי שהולך לזונות נקרא בעברית, זנאי. עכשיו יש חוק נגד זנאים. מה לא תקין ? ישראל רכשה כלי זין מתקדמים, לא תקין ?
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @Benadam2019
כן, הייאוש נוח.... אנחנו קבענו חופשה עד ליום לפני הבחירות. 35 שנים שאני שותף. תמיד
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @DavidNevo3
רק שביבי לא ישבור גם את השיא הזה
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @DavidNevo3
אמרתי את זה בבית אתמול :-)
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @ShaiCohen13
איזה כיף. אין ילדים, לא יהיו נכדים. מכיר כמה אנשים מוכשרים שפרשו בגלל מה שהולך להיות כאן. העובדים משלמים מיסים כדי לממן פרזיטים.
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @chickos99
ואז, הוא לא ידע מינו ביבי ?!
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
תמיד קל לראות את הצד שבוחרים :-) לקחת לי את המילים מהמקלדת
Reply Retweet Gústame
danidin111 4 h
Respondendo a @ShmullikHed @Orna12345678
טועה. יש אלוהים בבלפור בירושלים. שם הדת: ביביסט של האל: ביבי שם המלאך: יאיר התפילה: בלי כתבי אישום. הכומר: היועץ המשפטי המאמינים: אני מנוע מלפרט
Reply Retweet Gústame
danidin111 5 h
Respondendo a @shireuven
לגיטימי. היית עסוקה
Reply Retweet Gústame
danidin111 6 h
Respondendo a @BeeriMor
בתקווה שיהיה ישראלי שיקרא את הספרים האלו
Reply Retweet Gústame
danidin111 6 h
Respondendo a @Rereshef
ומותר לנו לכתוב למה הוא דומה ? מישהי מהחבובות. זה מותר ?
Reply Retweet Gústame
danidin111 8 h
Respondendo a @adihasid
לך תדע...
Reply Retweet Gústame