| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
56 ನಿಮಿ |
|
עם זושא בראש? או איצקה?
|
||
|
|
||
| חיים דב חיימסון ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
מענדי גרוזמן
@mendy_gruzman
|
9 ಗಂ. |
|
וגם את עצמה יהודית עם מרצ twitter.com/TikvaYesh/stat…
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
7 ಗಂ. |
|
רוני מאנה twitter.com/NeRosenfeld/st…
|
||
|
|
||
| חיים דב חיימסון ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
103FM
@radio103fm
|
7 ಗಂ. |
|
מאיר ברגר, עיתון 'המבשר', ל-@chaimlevinson ואריה אלדד: "@AvigdorLiberman בספר שכתב ב-2005, הוא טען שאסור לנמהל קמפיין אנטי-חרדי. הוא הכיר ב'מיהו יהודי?', הוא הכיר בחיזוק הרבנות. בדיוק הפוך ממה שהוא טוען כרגע בקמפיין נגד החרדים".
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
בנימין ליפקין של כפר חבד עם בנימין ליפקין של כי קרוב
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
מניח שהציוץ הבא שלך יהיה תת רמה נבדוק למה
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
אתה כלב במשרה מלאה.
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
גם ככה אין לנו קבוצה מה משנה לוח המשחקים?
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
בא נלך על משהו יותר ראלי
#דניעמדה2
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
ליובאוויטש עוברת את אחוז החסימה ויוסי אליטוב עדיף שלא יעבור
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
חברה שימו לב מאחדים רק את מי שלא יעבור את אחוז החסימה!!
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
חלקיקי חבד מספיק גדולים הם עוברים בקל את אחוז החסימה
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
על כל פנים אתה לא מתנגד למגדל וקג?
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
8 ಗಂ. |
|
אתה תיקח אחריות על נפשם העדינה של החוזבשים?
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
עם כבר #מנדיביתאן עם המקבילה בגלי ישראל
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
אבל #קלמןליברמן תכנית יפה למה להרוס?
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
מה דעתך על קרית גת ומגדל? (כבלוק טכני בלבד)
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
נישן. גם ככה נוהגים לצום היום.
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
עד שהתרגלו לקהל לקח זמן. ה11000 היה מבלבל/מלחיץ מאוד.
|
||
|
|
||
|
חיים דב חיימסון
@chiimke9983
|
9 ಗಂ. |
|
לחמאס בדרום אין פתרון יותר לפעמים לשמור על הסטטוס קוו זה הפתרן הכי טוב. ראה ערך היהדות בישראל.
|
||
|
|
||