Twitter | Buscar | |
Naomi
Climb the wall to make the sun rise in time, but the night had already begun :: כמעט תמיד עם מנעול
14.431
Tweets
218
Gente que sigues
169
Seguidores
Tweets
Naomi 5 h
En respuesta a @CurlyDailySmile
יא חמודות!
Reply Retweet Me gusta
Naomi 5 h
En respuesta a @smolan_with_s
לתחושתי רוב החברים שלי מהצבא לא היו מתגייסים אם הייתה אופציה חוקית לכך אבל תרמו לצבא המון. אבל מסכימה שיש הרבה פונקציות אזרחיות במסווה של צבא שזה מטופש, אז לאיודעת :\
Reply Retweet Me gusta
Naomi 5 h
En respuesta a @smolan_with_s
מי רוצה להתגייס?
Reply Retweet Me gusta
Naomi 6 h
איזה יום נחמד, עשיתי שיראו את בשיעור
Reply Retweet Me gusta
Naomi 8 h
En respuesta a @Qwigwog2
כולם היו יכולים לעשות 6 ילדים בזמן הזה אם הם לא היו עסוקים במבחנים ועבודות
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 h
En respuesta a @Keren____
מוכר ושובר
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 h
En respuesta a @lifeinmono_
מקווה שזה היה מקולקל/ לא רוזמרין. כנראה יותר בטוח מצדי לגדל בבית
Reply Retweet Me gusta
Naomi 19 h
En respuesta a @lifeinmono_
אמאל'ה אני מבשלת קבוע עם רוזמרין שגונבת מהרחוב 🤔 תרגישי טוב!
Reply Retweet Me gusta
Naomi 22 h
En respuesta a @roadrunner1077
תודה רבה ⁦♥️⁩
Reply Retweet Me gusta
Naomi 22 h
En respuesta a @InanaPEmerald
יששש
Reply Retweet Me gusta
Naomi 22 h
En respuesta a @InanaPEmerald
עשיתי של ג'ימבו ג'יי?
Reply Retweet Me gusta
Naomi 22 h
En respuesta a @considerthefish
חתיך! עם שמרים?
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @tivonews @katom_mamash
נדמה לי שהשנינות של אמיר כוונה לשכונת רמות בירושלים
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @roadrunner1077
משפט כלכלה חברה מוזיקה וכל השטויות האלה אבל בראש פתוח
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @HuffiMuffiGuffi
תכלס, לא דייקתי. פשוט ביום שהחוזה מתחיל, בעל הבית מכניס שני צ'קים
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @roadrunner1077
לא יודעת אם הפורמט הזה מספיק מעניין אותי אבל אשמח להמלצות ספציפיות!
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @HuffiMuffiGuffi
זה נגיד נראה לי סבבה כל עוד כתוב בחוזה. אנחנו תמיד משלמים בחודש הראשון גם עבור החודש האחרון כדמי רצינות
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
כבר זמן מה שעוקבת אחר תופעה מדהימה- בבית יוטיוב ממש מעניין ומסיח דעת מכל דבר חשוב שצריכה לעשות אבל בחדר כושר הוא שומם ולא מבדר מספיק אז חייבת לקצר את האימון
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @FireMeister
כל זה כמובן בלי קשר להתעסקות בעבירה הזאת, ספציפית, במדיה- שהיא מאוד מאוד לא לגיטימית. התמונה של החשוד פזורה בלי הכרה, דבר שמעודד זעם ושנאה כלפי השכנים שלנו, בעוד (בעיני, ולאור המידע המצומצם שיש כעת) צריך להתייחס לעבריין כלכל עבריין- עשב שוטה שלא מעיד על הלאום ממנו הוא מגיע
Reply Retweet Me gusta
Naomi 18 jun.
En respuesta a @FireMeister
גם נושא המניעים מעניין. למה אנחנו מענישים בכלל עבריינים? כמובן כדי להרתיע, להרחיק מהחברה אבל גם כמצפן מוסרי. לעניות דעתי גזענות היא "ערך מוסף" שלילי שמוסיף עומק עברייני נוסף, ולכן יש היגיון שנתייחס לזה. ובשכבה הבסיסית יותר, "כוונה" היא אחד מהאלמנטים בכל עבירה
Reply Retweet Me gusta