Twitter | Hanapin | |
benny akivaev
2,899
Mga Tweet
140
Mga Sinusundan
45
Mga Tagasunod
Mga Tweet
benny akivaev 23 oras
היום הכי טוב בשבוע
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @drormarmor @MakorRishon
"טוֹב מַרְאֵה עֵינַיִם מֵהֲלָךְ נָפֶשׁ גַּם זֶה הֶבֶל וּרְעוּת רוּחַ." 😉
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @tin_man__
מי שמכיר את המקור מבין שמדובר באחד מסיפורי ה"מגיע לי" היותר עלובים שנשמעו בארץ הקודש ואני מזועזע כל פעם מחדש כשכל מיני חוכמולוגים דתיים משתמשים בביטוי.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @tin_man__
אתה מכיר את המקור לביטוי?
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @prokooter
התוצאה בין מחיר ההנפקה לנוכחי שונה מזאת של תחילת המסחר להיום.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @AvishayBenHaim
אולי תיצחק אבל יש לי תחושה שגם האלקטורט המזרחי בורח.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
בת הזוג מספרת שבכניסה לסופר חב"דניקים הציעו לגברים במקום להניח תפילין. היא עברה מולם והם הסיטו מבט והניחו יד על העיניים.. מספרת לי ושנינו 😂😂😂
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
פני הדור כפני הכלב
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @RonnieBaron1
הפך את כל המחנה, זוכה ל"כבוד" מלכים.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
יואב קרני, על קונסולים ועל קיסרים. נהדר כרגיל.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @the7i
מחק מהאתר, קוראי העיתון יהנו מה"תחקיר".
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
בושה!! כך כותב תעמולן ולא עיתונאי חוקר. למישהו היה חשוב להוציא תוך פחות מיומיים "תחקיר" שכולל בין השורות את דעתו על המנכ"לית המפוטרת.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @SuperCat_alw @JoshBreiner
מסכים איתך בעניין זה שעוסקים וגם יעסקו דור שני ושלישי. אולי זה בגלל הסביבה שאני חי בה אבל רוב הגזענות שאני נתקל בה היא מהצד השני. בכל מקום וזמן מדברים על שנאת האחר או השונה, מזה אני מבין שזה כנראה חלק מהאופי האנושי וצריך להילחם בזה מחדש בכל דור.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @SuperCat_alw @JoshBreiner
סופר קט הגזמת.. לקחת רק את העיסוק שקצב התחלופה שלו דומה לזה של שופטי עליון בארה"ב.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 26
Sumasagot kay @brown_johnbrown
להבדיל להבדיל, אבל נזכרתי. 😁 🎶ביום הדין על הכסא אני עומד ושר  והם כבר מהדקים לי את החבל לצוואר  והם אומרים: "אל תאבד תקווה  גם כשהכל נראה אבוד, למעלה התשובה  ובטח באלוהים", אמרתי: "למה לא?"  אבל האהבה שלי היא לא האהבה שלו.🎶🎶
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 25
Sumasagot kay @AvishayBenHaim
אדם משכמו ומעלה. כדי להכיר אותו באמת, צריך לקרוא את המרד. דוגמא למשמעות של הרקע שלו.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 25
Sumasagot kay @AvishayBenHaim
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 25
Sumasagot kay @AvishayBenHaim
מעולם לא טען, אני מניח שהוא ראה את עצמו כמי שנושא באחריות לקבלת ההחלטות. אך כן טענו אלה שסבבו אותו.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 25
Sumasagot kay @MatanAlcalay
אתה מפספס את הפואנטה.. מפלגה מזוהה עם ציבור הבוחרים שלה ולא הנבחרים, יעיד על כך הליטאי התורן.
Reply Retweet Gustuhin
benny akivaev Hul 25
Sumasagot kay @AvishayBenHaim
כתבה יפה מאוד, המסר חד וברור. אילו שרון לא היה מרמה את בגין, אין לי ספק שהוא היה זוכה לכבוד שהוא היה ראוי לו בהיכל התהילה הישראלי. בעניין ביבי, ההיסטוריה תיקבע רק לאחר שיסיים את תפקידו בבוא היום, ההיסטוריה נקבעת רק בדיעבד ולא תוך כדי. (יעיד על כך דיין של 73 לעומת דיין של 67)
Reply Retweet Gustuhin