|
beejee
@
beejeeo
ישראתין
|
|
נולדתי פה גדלתי שם. חי במידל איסט. ערבי יהודי ציוני חבר הפתח עם שורשים במשפחה הלוחמת. יודע תנך תושבע לשחק במסבחה. מאוהב בסוהה ערפאת ובשרה נתניהו בסתר.
|
|
|
9,215
ಟ್ವೀಟ್ಗಳು
|
416
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
|
185
ಹಿಂಬಾಲಕರು
|
| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
לא יש שם אחר. נוצרים מהגליל נוסעים ללבנון דרך ירדן מביאים קצת.אני קניתי פעם ברמה. גם זחלאויי בטח טוב. ( לפחות ככה אני זוכר מ1982...)
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
מאוד חבל שאני נזכר איך מרץ בהנהגתך כמעט נמחקה עוד אחוז חסימה נמוך ועוד יותר איך שיקרת אותי אישית שהבטחת לא לעזוב את מועצת העיר ולא להצטרף לקואליציה. אל תשכח לכבות את האור שאתה הולך.
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
לא הבנתי קורה...
את עוד בצורפת נכון?
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
מה הארוע?
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
אשקלון תמיד הולך. יש בגליל מביאים מלבנון שכחתי את השם. אין מה לדבר זה משהו אחר
|
||
|
|
||
| beejee ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Greg Dworkin
@DemFromCT
|
ಜೂನ್ 29 |
|
"The man who brought the fascists to justice the first time around describes what’s happening in America today as crimes against humanity — just like last time. Wouldn’t he know? Who else is better positioned than him to say?"
eand.co/the-last-prose…
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
הכי טובה זה הרבה בעצם
לאונרד כוהן ביום כיפור גם כוורת ביום כיפור גם כוורת במקור וגם שני איחודים. אריק ושלום פעמים
סימון וגרפונקל ברמת גן ב82 יהודה פוליקר צליל מכוון לפני כמה שנים מרים מקבה לפני מליון שנה
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 29 |
|
הראשונה ששת ענקי הגאז בשנת 1969
אחרונה אלון וחברים
הופעה הטובה ג'ילברטו ג'יל
הופעה הגרועה? כנראה גל קוסטה לפני כמה שנים.
הכי הרבה? או יהודה פוליקר או כל חברי כוורת וחברים למינהן
שלא ראיתי? תמיד . לא שלא ארצי שלא ראיתי ולא אראה אהההה
אריאל זילבר או מיקי גבריאלוב
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಜೂನ್ 1 |
|
תחקירן בלית בררה יש לצין! הוא רצה להמשיך בקריירה שלו בחקר המיניות..
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 18 |
|
הם מקבלים 750 מליון שח בשנה בעבור זה. החדשות שלהם מבישות. והם מתחרים ראש בראש בערוצים המסחרים. ובנוסף היחס של המנהלים של הערוץ הזה לרשות שידור הישנה ולעובדיו פוסלת אותם למאכל אדם.
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 18 |
|
אני לא אעמוד בהתרגשות.
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 18 |
|
הרבה יותר משלוש שעות נסיעה באוטובוס
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 18 |
|
שניה אל תזוזי. אני רץ לעשות השתלת לב אלקטיבית הקארדיולוג שלי הזהיר אותי לא להתרגש יתר על המידה, ברם אולם מאיפה לעזאזל אני אסיג את השוגר?
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 17 |
|
העם במתח. מה הפתרון של החידה?
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 17 |
|
אני לא מאמין שמישהו עוד מתאכזב מהרכיכה הזאת...שרץ משובח בבור הביוב של בלפור ומישהו מתאכזב ממנו? לא להאמין.
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 13 |
|
אי אפשר גם לקבל מתנות, אי אפשר גם לקבל שלוש מאות אלף דולר מהבן דוד, להתעלם מהודעה על כוונה להגיש כתב אישום, מחוקקים חוק ואפשר יהיה. אגב גם חוק שיגביל פנסיות תקציביות למשל לפי שש מהשכר החיציוני הוא חוק ראוי.
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 13 |
|
ברק יחד עם אלקה מקבל פנסיה של כ115 אלף שח בחודש, ביניש אומרים כשישים אלף בחודש. זה כנראה מכתיב את רמת הקולות שהם משמיעים.
|
||
|
|
||
| beejee ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Matan Amir
@matan_amirr
|
ಮೇ 10 |
|
לא יכול יותר. pic.twitter.com/cHNkh0Vies
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಮೇ 3 |
|
אלו הכי מסוכנים! תכף מסתבר שגם לא הייתה הדודה מאשדוד!
|
||
|
|
||
|
beejee
@beejeeo
|
ಏಪ್ರಿ 30 |
|
פגשתי פעם את הרב רפי בנסיבות ידידותיות . האיש דביל פשוט. חבל שבקורס טייס לא מממינים טמפיטים ...אידיוט גמור.
|
||
|
|
||