| ทวีต |
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
1 ชม. |
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
2 ชม. |
|
זה של @naftalibennett לא לגנוב שמעתם
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
2 ชม. |
|
גם גנץ ?
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
2 ชม. |
|
א. אין אבל אין כניסה לעיתונאים שמא יכנס אחד כזה וישאל שאלה מביכה בפריים טיים
ב. זו אותה במה בדיוק של לפיד עם תפאורה אנושית
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
2 ชม. |
|
לגבי bb התכוונת חוץ
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
2 ชม. |
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
11 ชม. |
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
בהגדרה בעצם השירים של גנץ כתובים
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
כשזורקים קלישאות אי אפשר לטעות
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
מרגיש לי שגנץ קיבל הלם פוליטיקה מזה הרגע .. שעמית מתחיל לערער הפתעות
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
רק באו נוסיף את באנו לשנות של לפיד ויש פה ממש כל מה שיש לבורות להציע יש ימין ויש שמאל כל אחד יחשוב איך שהוא רואה לנכון זכותנו דייי עם הפרווה דייי קצת אידאולוגיה
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
זו אסטרטגיה חדשה להתחבר לברנג'ה
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
יש אנשים מספיק חכמים בשביל לעקוף את זה . אגב פייסבוק זה פסה לא
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
זה לא שאני מזלזל חלילה בכיפת ברזל אבל כנראה זו השיטה שלכם (הכיפת ברזל לא מעידה על זה ) כמה שפחות לספוג לא לחתור למגע וניצחון
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
28 ม.ค. |
|
זה אלדד
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
27 ม.ค. |
|
אז אתה מוזמן לארוחת שישי תחלום על הקלפי אנחנו לא ידידים פוליטיים אנחנו חברי אמת ...
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
26 ม.ค. |
|
בסוף נגלה שאתה ליכודניק 😅
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
26 ม.ค. |
|
אפשר לכעוס אפשר לצייץ על זה אבל אף פעם אסור לקחת את החוק לידיים וצה"ל יעמיד לדין את המתפרעים משני הצדדים אין מה לעשות פה זו מדינת חוק
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
26 ม.ค. |
|
מה ההמשך
|
||
|
|
||
|
Avraham sittonאברהם סיטון
@AvrahamSitton
|
26 ม.ค. |
|
הכי הזוי בעניי שיש רק רבע מיליון מעשנים זה אומר שאם יש שם 2 מיליון איש וחצי זה נשים א"כ רק חצי מהגברים מעשנים מה שאומר או שחצי מהגברים הם ילדים או ש ....
|
||
|
|
||