Twitter | 搜尋 | |
Avishay Ben Sasson-Gordis
PhD candidate @ Harvard Department of Government | political theory | very much into ME and Israeli politics | Research fellow and
8,439
推文
1,037
正在跟隨
1,424
跟隨者
推文
Avishay Ben Sasson-Gordis 2 小時
הצלחה מסחררת למהלכי נתניהו להרחיק את איראן מגרעין צבאי ללא עימות ישיר. את כל מה שעושים בסוריה, אפשר היה לעשות גם בתוך הסכם הגרעין, וממשל טראמפ יכול היה להטיל סנקציות על המעורבות האזורית והטקק גם בלי לתת לאיראן לגיטימציה לחזור לצבירת חומר מועשר.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 3 小時
回覆給 @FreedMichael23
Certainly. You should also deduct the bandaid.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 5 小時
זה כאילו ברק מיישם את העקרונות של הקמת מפלגת מרכז רק בשמאל, וזה די מעניין לראות את הניסוי הזה קורה.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 22 小時
回覆給 @GadiAleks
גבולות ההגיון
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 7月1日
חיים צודק. כבר שנים אתם יכולים למצוא כותרות על חלון היסטורי והתקרבות לציר המתון בגלל החשש מאיראן. ואם כהן צודק ובאמת מדובר בחלון יוצא דופן בחשיבותו, להחמיץ אותו כי צריך גם לתת לפלסטינים משהו, זה קוצר ראייה מנהיגותי בל יסולח.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 7月1日
回覆給 @shaynamalka
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月30日
回覆給 @brnido @Roy_Iddan
אני מעריך מאד את המחמאה, אבל לא ברור לי שהדלתא בניהול בנקים היא זהה לדלתא שבגיוס חוקרים באמת מבריקים (שעם כל ההערכה למחמאה, אני לא משוכנע שאני נמנה עליהם). וביחס לשלב של משרה אקדמית, עם כל התואר שיהיה לי מהרווארד אני בדרך ארצה. קרא לזה ציונות, תרבות, או משפחה, אבל אני בדרך חזרה.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月30日
回覆給 @brnido @Roy_Iddan
מכיוון שאין לי ספק שמישהו יסכים לקבל את העבודה בשכר המוצע עכשיו, אני סקרן לראות האם ביצועי הבנקים יפגעו. זה שהם מתפטרים בינתיים לא מוכיח כלום.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 已轉推
שלי יחימוביץ 6月30日
פשש כזה ותק וכזאת בורות ⁦⁩? לקחת הלוואה בבנק, לשלם ריבית ולקבל החלטות בעניין הבנקים: לא ניגוד עניינים. כמו להיות אבא לחייל ולקבל החלטות בטחוניות. כן ניגוד עניינים, כן מתנה אסורה: בוחטות של כסף מטייקונים (ואולי גם שוחד, מרמה, הפרת אמונים).
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 已轉推
הקוטר 6月30日
כמו כן, לקיחת הלוואה מבנק תיצור מראית עין של צורך להחזיר את ההלוואה
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月30日
回覆給 @CatRobotIL
איך אפשר לעשות לדבר כזה לייק?!
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
ואז בסוף אתה מוצא את עצמך נזכר באיחור של כמה שנים שבעצם מרחב הדיג בעזה לא כל כך חשוב לך. חבל שנזכרת בזה היום ולא כשאמרו לך לפני כמה שנים להציע את זה בלי ניחוח ההשפלה העדין אבל יותר טוב זה מאשר עוד סיבוב של אלימות. ומה לגבי יצהר? יצהר בכלל מסיפור אחר.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
אבל כשהיריב או האויב נעשים חלק מהותי מהסטטוס-קוו, נניח כמו חמאס בעזה, או שהמחיר של השגת כניעה ללא תנאים הוא התרחקות גדולה מדי מהסטטוס-קוו, תנאי הניצחון הם הפסד גרוע מכל תמונה מביכה בתקשורת. אסור פתאום לנצח.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
כשאתה במלחמות תעזוב אותי באמש'ך, קורה משהו מעניין. אתה לא יכול לוותר על שום דבר בלי שהפסדת או לאבד משהו בלי להיות מובס, כי עצם המלחמה היא כבר הפסד. מצד שני, ניצחון צריך להיות השמדה מוחלטת של היריב או כניעה שלו ללא תנאים.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
בגדול, אפשר לחשוב עלינו כאלה שיש להם ושמרוצים מהמצב ועליהם כאלה שאין להם ושהם לא. את המלחמות האחרונות שלנו איתם אפשר לתאר כמו השלט הדמיוני על הגבול. אלה מלחמות תעזבו אותי באמאש'כם. אפשר אולי לטעון היסטורית שלמעט קדש, לבנון הראשונה, ואולי חומת מגן, אלה היו כל מלחמות ישראל.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
מבחינתנו סבבה, מבחינתם פחות. חמאס היא ממשלה שמוכשלת מבחוץ מהיום שנוסדה ומפחדת ממחיקה. אסד רוצה את הגולן. חזבאללה רוצה שנלך לאלף אלפי עזאזל אפילו שעזבנו כבר את לבנון. איראן רוצה לוודא שהיא יכולה לשגע אותנו ולא רק בגלל שאנחנו מסכלים לה את תוכנית הגרעין כל הזמן.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
התיאור הזה מוגזם אבל יש משהו בטענה שיצהר ודומותיה הן המקום היחיד שבו אנחנו עוד בסכסוך עם מישהו מיוזמתנו. שאר פעילות החוץ השכונתית שלנו נועדה להוריד אויבים מהגב שלנו עכשיו או לוודא שנפגוש אותם חלשים יותר אם הם יחליטו בכל זאת לריב. הם יחליטו לריב, כי מבחינתנו העניינים בגדול סבבה.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @AvishayBSG
לישראל 2019 אין הרבה דרישות מהשכנות שלה חוץ משיעזבו אותנו במנוחה לשתות את הנספרסו שמזמן נמצא בכל בית של מעמד הביניים הישראלי ולא רק ברחובות תל אביב. לרוב הישראלים אין תביעות טריטוריאליות מאף אחד. הם לא רוצים את עזה. כבר לא מתגעגעים לצידון או בעלבכ, ושוכחים שיצהר קיימת.
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
מחשבות על ההסדרה בעזה ולמה ישראל לא יכולה לנצח מלחמות יותר | ההסדרה בעזה היא תוצר של מדיניות חוץ שמרוכזת כולה בשימור הסטטוס-קוו. אם אפשר היה לנסח את מדיניות החוץ הישראלית בשלט ענק שהיה מודפס על כל גבולותינו בעשרים שפות שונות, מה שהיה כתוב על השלט זה "תעזבו אותנו באמאש'כם".
Reply Retweet 喜歡
Avishay Ben Sasson-Gordis 6月28日
回覆給 @UriahCanaff
מאד מקובל בקרב אחינו האמריקאים.
Reply Retweet 喜歡