| Tweet |
| חיים retweetledi | ||
|
shlomo pyuterkovsky
@shlomopyuter
|
20 sa. |
|
שמע נא עו"ד חימי היקר, ראש הלשכה הזמני. מי שצריך לעשות חשבון נפש זה כנראה מי שלימד אותך משפטים. הסמכות של בית המשפט העליון היא סמכות משפטית. מאיפה צמחה לו "סמכות מוסרית", ומה זה לעזאזל "סמכות אוניברסלית"? מה זה האו"ם? יצאתם מדעתכם שם בגילדה pic.twitter.com/OHk2OKEs1R
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
יוסי אליטוב
@yoelituv
|
19 May |
|
הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו: אנו נרגשים לבשר כי אבינו הרב חיים שמעון גד בן שושנה שליט״א שב בשבת האחרונה להכרה מלאה לאחר שלקה בליבו לפני שבועיים.
אבא ביקש מאיתנו הבוקר להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מאלו שהתפללו לרפואתו והוסיף וביקש שימשיכו בתפילות עד אשר ישוב לאיתנו במהרה.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
20 May |
|
ככה זה ארופאים מטומטמים נגד ישראל אנטישמים גלוים היום כבר לא מלבישים בזה ובינתיים המוסלמים הברברים מציפים אותם אין דבר עוד קצת והגגות ישמשו לא רק מפני גשם אלא בסיס לזריקה של נוצרים מכינים את הפופקורן בהצלחה לשני הצדדים.
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
ינון מגל
@YinonMagal
|
19 May |
|
לכל אלו שהפריע להם שאני גר בתל אביב ועדיין הרשתי לעצמי לצאת נגד הרוח הריקנית של הארווזיון ולצייץ "האם זו הרוח התל אביבית להתגאות בה?"
הקיצר
דברו עם אישתי
אשמח שתשכנעו אותה
(אני מעדיף נחלאות בירושלים)
תודה
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
19 May |
|
כנראה שלהיות רופא לא צריך מוח או יושרה המיליארדים שנשפכים ברצועה לא הולכים לרפואה אל למה שהערבים עושים הכי טוב כלי נשק ורצח לו במקום לשלוח לנו בלוני נפץ תבערה וטילים היו שולחיםתוצרת חקלאית מוצרי תעשיה מצבם היה מעולה וילדים לא היו מתים רק ספר לעזתים כי הבכירים כן מקבלים טיפולים.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
18 May |
|
ממש רחמנות על האנשים הללו שיכולים לעשות בוחטות בחוץ ואפשר לחשוב פנסיה של בין70 ל90 אלף שח בחודש על חשבון משלם המיסים זה לא בוחטות.
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
רן כרמי בוזגלו ציונות בנחישות
@rankarmibuzaglo
|
17 May |
|
לוחם צעיר שאל אותי אם בזמני הציקו לנו שמאלנים במחסומים. עניתי לו שלא התאפשר להם טכנית. למה? שאל: נתנו לכם גיבוי?
לא (אמרתי): פשוט קשרנו אותם לעמוד.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
16 May |
|
מזל טוב לאישה ענקית ירבו כמותה בישראל מלח הארץ.
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
מרים פרץ
@miriam_peretz
|
16 May |
|
איזה כיף! חיים חדשים באו לעולם😍😍😍
אמש נולד נכדי המקסים בנם של אביחי וחני.
אור גדול pic.twitter.com/UKezqdLFRB
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
elchanan pearelman אלחנן פרלמן
@elchananp
|
16 May |
|
לתת לאנשים תפקיד שר זה שוחד פוליטי אבל להגיד לאותו מועמד לשר, אל תיכנס לממשלה אני אתן לך יותר זה לא שוחד פוליטי.
מי יכול להסביר לי את הפרדוקס?
אולי אתה @Riklin10?
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
Roy Iddan
@Roy_Iddan
|
16 May |
|
אני חייב לציין שאותי מטרידה גם החסינות דה פקטו של בכירי מערכת החוק והמשפט שלעתים נראה ששום עבירה שלהם לא מובילה לחקירה אף פעם.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
16 May |
|
מזל שבתש"ח היו מפקדים מזן אחר.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
16 May |
|
בנית מדינת ישראל במזרח התיכון היתה טעות לפי הגדרתו של הגאון?
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
קלמן ליבסקינד
@KalmanLiebskind
|
16 May |
|
תורמים ומשתפים בכל הכח:
haverim.org.il/funds/one_fund…
וכאן סרטון של גדית, מבקשת עזרה, שתתן לה סיכוי אחרון לחיים:
youtube.com/watch?v=90X1d6…
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
קלמן ליבסקינד
@KalmanLiebskind
|
16 May |
|
עושים מצווה, תורמים ומנסים להציל חיים. גדית היא אמא לחמישה ילדים, החולה בסרטן שד גרורתי. כל תקוותיה תלויות בטיפול ניסיוני שניתן בארה"ב, ועלותו כמיליון שקל. גדית מתחננת לעזרה. "אני רוצה להיות בבר מצווה של הבן שלי. להעלות את התאומים לכיתה א'. לזכות לחתן את הילדים. תעזרו לי".
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
15 May |
|
בבית הספר לידי יש מע' אוטומתית שמתריעה ולא הבנתי מה פשר האזעקה המוזרה עד שקראתי ברוטר על זה.
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
15 May |
|
כן
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
YuG
@yitzchakos
|
15 May |
|
מה משותף לשלושת מנהיגי תבוסת הערבים ב-1948 - חסן סאלאמה, פאוזי קאוקג'י וחאג' אמין אל חוסייני?
שלושתם שירתו באופן פעיל בצבא הנאצי במלחמת העולם השנייה, שלושתם התחנכו שם היטב והאמינו שנצחון פירושו השמדת כל היהודים בא"י (ומדינות ערב).
יום נצחון-נכבה שמח, לחיים 🥂
|
||
|
|
||
|
חיים
@atmo999
|
15 May |
|
אדם כמוך שהוא מתחת לממוצע אומר על ב.ד.י. שהוא לא אדם חכם אז למרות שהוא לא בצד שלי במפה הפוליטית אני כול להגיד בלב שלם שהוא אדם הגון וישר והלוואי עוד אנשים בשמאל ישרים והגונים כמותו ובטח ובטח הוא אדם חכם מאוד.
|
||
|
|
||
| חיים retweetledi | ||
|
איתמר בן גביר
@itamarbengvir
|
15 May |
|
יש לי ביקורת על התקשורת בכלל ועל חוסר גיוון מספק בערוץ 13 כמו גם בחלקים נוספים של התקשורת, אבל אחרי כל זה צריך לומר מילה טובה על גולן יוכפז מנכל 13.מקצוען אמיתי, שאין לי מושג מה האג'נדה שלו אבל יכול לומר שתמיד היה הוגן ומאוזן וכשבאתי אליו בטענות הן טופלו בצורה ראויה וטובה. twitter.com/akivanovick/st…
|
||
|
|
||