Twitter | Arama | |
חיים
2.852
Tweet
160
Takip ediliyor
25
Takipçi
Tweet
חיים retweetledi
shlomo pyuterkovsky 20 sa.
שמע נא עו"ד חימי היקר, ראש הלשכה הזמני. מי שצריך לעשות חשבון נפש זה כנראה מי שלימד אותך משפטים. הסמכות של בית המשפט העליון היא סמכות משפטית. מאיפה צמחה לו "סמכות מוסרית", ומה זה לעזאזל "סמכות אוניברסלית"? מה זה האו"ם? יצאתם מדעתכם שם בגילדה
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
יוסי אליטוב 19 May
הודו להשם כי טוב כי לעולם חסדו: אנו נרגשים לבשר כי אבינו הרב חיים שמעון גד בן שושנה שליט״א שב בשבת האחרונה להכרה מלאה לאחר שלקה בליבו לפני שבועיים. אבא ביקש מאיתנו הבוקר להודות באופן אישי לכל אחד ואחת מאלו שהתפללו לרפואתו והוסיף וביקש שימשיכו בתפילות עד אשר ישוב לאיתנו במהרה.
Reply Retweet Beğen
חיים 20 May
Şu kişiye yanıt olarak: @GilBitan
ככה זה ארופאים מטומטמים נגד ישראל אנטישמים גלוים היום כבר לא מלבישים בזה ובינתיים המוסלמים הברברים מציפים אותם אין דבר עוד קצת והגגות ישמשו לא רק מפני גשם אלא בסיס לזריקה של נוצרים מכינים את הפופקורן בהצלחה לשני הצדדים.
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
ינון מגל 19 May
לכל אלו שהפריע להם שאני גר בתל אביב ועדיין הרשתי לעצמי לצאת נגד הרוח הריקנית של הארווזיון ולצייץ "האם זו הרוח התל אביבית להתגאות בה?" הקיצר דברו עם אישתי אשמח שתשכנעו אותה (אני מעדיף נחלאות בירושלים) תודה
Reply Retweet Beğen
חיים 19 May
Şu kişiye yanıt olarak: @Ahmad_tibi
כנראה שלהיות רופא לא צריך מוח או יושרה המיליארדים שנשפכים ברצועה לא הולכים לרפואה אל למה שהערבים עושים הכי טוב כלי נשק ורצח לו במקום לשלוח לנו בלוני נפץ תבערה וטילים היו שולחיםתוצרת חקלאית מוצרי תעשיה מצבם היה מעולה וילדים לא היו מתים רק ספר לעזתים כי הבכירים כן מקבלים טיפולים.
Reply Retweet Beğen
חיים 18 May
Şu kişiye yanıt olarak: @LVertzhaizer
ממש רחמנות על האנשים הללו שיכולים לעשות בוחטות בחוץ ואפשר לחשוב פנסיה של בין70 ל90 אלף שח בחודש על חשבון משלם המיסים זה לא בוחטות.
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
רן כרמי בוזגלו ציונות בנחישות 17 May
לוחם צעיר שאל אותי אם בזמני הציקו לנו שמאלנים במחסומים. עניתי לו שלא התאפשר להם טכנית. למה? שאל: נתנו לכם גיבוי? לא (אמרתי): פשוט קשרנו אותם לעמוד.
Reply Retweet Beğen
חיים 16 May
Şu kişiye yanıt olarak: @miriam_peretz
מזל טוב לאישה ענקית ירבו כמותה בישראל מלח הארץ.
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
מרים פרץ 16 May
איזה כיף! חיים חדשים באו לעולם😍😍😍 אמש נולד נכדי המקסים בנם של אביחי וחני. אור גדול
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
elchanan pearelman אלחנן פרלמן 16 May
לתת לאנשים תפקיד שר זה שוחד פוליטי אבל להגיד לאותו מועמד לשר, אל תיכנס לממשלה אני אתן לך יותר זה לא שוחד פוליטי. מי יכול להסביר לי את הפרדוקס? אולי אתה ?
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
Roy Iddan 16 May
אני חייב לציין שאותי מטרידה גם החסינות דה פקטו של בכירי מערכת החוק והמשפט שלעתים נראה ששום עבירה שלהם לא מובילה לחקירה אף פעם.
Reply Retweet Beğen
חיים 16 May
Şu kişiye yanıt olarak: @akibigman
מזל שבתש"ח היו מפקדים מזן אחר.
Reply Retweet Beğen
חיים 16 May
Şu kişiye yanıt olarak: @drmichaelbenari
בנית מדינת ישראל במזרח התיכון היתה טעות לפי הגדרתו של הגאון?
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
קלמן ליבסקינד 16 May
Şu kişiye yanıt olarak: @KalmanLiebskind
תורמים ומשתפים בכל הכח: וכאן סרטון של גדית, מבקשת עזרה, שתתן לה סיכוי אחרון לחיים:
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
קלמן ליבסקינד 16 May
עושים מצווה, תורמים ומנסים להציל חיים. גדית היא אמא לחמישה ילדים, החולה בסרטן שד גרורתי. כל תקוותיה תלויות בטיפול ניסיוני שניתן בארה"ב, ועלותו כמיליון שקל. גדית מתחננת לעזרה. "אני רוצה להיות בבר מצווה של הבן שלי. להעלות את התאומים לכיתה א'. לזכות לחתן את הילדים. תעזרו לי".
Reply Retweet Beğen
חיים 15 May
Şu kişiye yanıt olarak: @Gidon_Dokow
בבית הספר לידי יש מע' אוטומתית שמתריעה ולא הבנתי מה פשר האזעקה המוזרה עד שקראתי ברוטר על זה.
Reply Retweet Beğen
חיים 15 May
Şu kişiye yanıt olarak: @Gidon_Dokow
כן
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
YuG 15 May
מה משותף לשלושת מנהיגי תבוסת הערבים ב-1948 - חסן סאלאמה, פאוזי קאוקג'י וחאג' אמין אל חוסייני? שלושתם שירתו באופן פעיל בצבא הנאצי במלחמת העולם השנייה, שלושתם התחנכו שם היטב והאמינו שנצחון פירושו השמדת כל היהודים בא"י (ומדינות ערב). יום נצחון-נכבה שמח, לחיים 🥂
Reply Retweet Beğen
חיים 15 May
Şu kişiye yanıt olarak: @SharonYosef @BDYemini
אדם כמוך שהוא מתחת לממוצע אומר על ב.ד.י. שהוא לא אדם חכם אז למרות שהוא לא בצד שלי במפה הפוליטית אני כול להגיד בלב שלם שהוא אדם הגון וישר והלוואי עוד אנשים בשמאל ישרים והגונים כמותו ובטח ובטח הוא אדם חכם מאוד.
Reply Retweet Beğen
חיים retweetledi
איתמר בן גביר 15 May
יש לי ביקורת על התקשורת בכלל ועל חוסר גיוון מספק בערוץ 13 כמו גם בחלקים נוספים של התקשורת, אבל אחרי כל זה צריך לומר מילה טובה על גולן יוכפז מנכל 13.מקצוען אמיתי, שאין לי מושג מה האג'נדה שלו אבל יכול לומר שתמיד היה הוגן ומאוזן וכשבאתי אליו בטענות הן טופלו בצורה ראויה וטובה.
Reply Retweet Beğen