| Twiitit |
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
2 t |
|
כן אבל יעשה טרור בלונים על אש קטנה.
2 עד 4 שריפות ביום.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
29. kesäk. |
|
נראה יותר כמו גולגולת...
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
29. kesäk. |
|
*אחת
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
29. kesäk. |
|
אחד זה לא נחשב.
יכול להיות סוררים, ילדים וכו.
יש ירידה היום וברור שזה מה שמעניים את הממשלה.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
יש להם 24 שעות לממש אותו.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
בנתיים כל העוטף ישרף.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
זה
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
סה נכון שהגיהאד לא מחוייב להסדרה?
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
בקרוב ירי צלפים של צה"ל עם כדורי צבע.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
גיא במי בחרת בבחירות האחרונות?
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
לא מבין למה לעשות הסכם דווקא עם חמאס.
יש הרבה דגים בים 😁
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
בושה.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
בלונים לכבוד שנת 2015...
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
טלוויזיה*
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
תצפה היום בטלווזיה.
בטח יגידו שיש זמן בלימה וכל החרטה.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
יספרו לנו שיש זמן בלימה וזה לא ביום אחד.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
זאת כניעה לטרור.
למה צריך צבא של מיליארדים?
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
זה ממש הסכם כניעה לטרור, אין לי הגדרה אחרת.
למה צריך תקציב ביטחון כולכך גדול לצבא שלא נלחם?
יש גירעון? שיחתכו מתקציב הביטחון את הסכום.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
לא מבין למה יש לנו צבא.
חייב להוריד את תקציב הביטחון בחצי.
צבא שלא רוצה להילחם הוא לא צבא.
|
||
|
|
||
|
Adir Shwartzman
@AShwartzman
|
28. kesäk. |
|
זאת כניעה לטרור.
הצבא שלנו בכלל לא נלחם.
שיורידו את התקציב של צהל בחצי, אין צירך בצבא שלא נלחם.
רק מתמגנים כל היום.
|
||
|
|
||