| Tweets |
|
Daniel
@aniani1100
|
14 juil. |
|
כי כשהבית ממש בלהבות מצופפים שורות. הוא אמר היא אמרה. על 80% מסכימים ולא מתאבדים בגלל 20% הנותרים
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
האיש היה 40 שנים במקומות ובמצבים הכי מסוכנים כדי שאת תשני בלילה בפיגמה הילדותית שלך. כל שקל פנסיה מגיעה לו
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
לא ויתר. אמרו שהם לא מוכנים להיות בתוך המשחק הפוליטי
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
שעממתם אש עם הקשקוש הזה. ברק עבד כאיש פרטי הרוויח כסף ושילם מיסים. יזם ותמך בסטארטפים פורצי דרך וראויים. הוא חייב ולא צריך לספר לאף אחד איזה עצה נתן למי. לא תבקש מעורך דין שנכנס לפוליטיקה לספר מה ייעץ ללקוחות שייצג וכמה הרוויח. כל השאר ספינולוגיה בגרוש של ביבי
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
אשמח מאד שיחבר ציבורים נוספים. לצד זה האתגר להדליק את המחנה שלך.
אנחנו באותו צד ושיהיה לנו בהצליה
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
קשקוש. היחיד שעושה קמפיין כמו שצריך והיחיד שבכלל מקשיבים לו. ראינו לצערי את היכולות של העבודה ומרצ- 10 מנדטים. גמדים שמשחקים אותה ענקים. ברק שבועיים במערכת עם נספר מנדטים כמעט זהה ל 2 מפלגות סופר ותיקות
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
אתה מייצג את השמאלנים ההזויים שככ אוהבים למות זקופים. יאללה הביתה
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
הנושא משעמם ולא מעניין. היה אזרח הרוויח כסף ושילם מיסים. מה הבעיה? הכל קמפיין לכלוך והפחדה של ביבי.
כל פוליטיקאי שנכנס אתה שואל אותו מה בדיוק ייעץ למי ועל מה הכסף? הקרן היא ראויה וחוקית והכל שולם ודווח. צדקנים נמאסתם.
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
לא אני מנהל מנהל מומ. רק מבקש שיכנסו סוף סוף למומ. סתם מתבזבז זמן וכסף על שלטי חוצות אחד נגד השני
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
מזכיר שסוויד, הבאמת מצויינת, בכלל לא נכנסה לכנסת לצערי. כדי להיות טובים ומשפיעים קודם צריך מנדטים. עדיף להכנס ממקום 14 מאשר לא להכנס ממקום 7.
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
13 juil. |
|
אפשר וצריך לשבת לדבר על הכל. אם יהיה איחוד משולש ב 10 הראשונה יכולים להיות 4 עבודה 3 ברק 3 מרצ אחכ ימשיכו. אפשר להגיע ל 20 בעבודה נכונה
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
קשקוש. כל חטאו של ברק שהוא השקיע בסטארטאפים מאד ראויים שגם אפשטיין השקיע בהם. ביג דיל.
בלשכת ראש הממשלה מסתובב גם היום ומנהל מומ קואליציוני נתן אשל המטרידן. זה הרבה יותר משפיע על חיינו כאן מאיזה מיליארדר אמריקאי.
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
לנתניהו יש 3 כתבי אישום. אפילו גידי וייץ לא מאשים בכלום את ברק חוץ מזה שאפשטיין השקיע באותו מיזם שברק השקיע. קשקוש
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
מיתוס אידיוטי. סקר וואלה-
חיבור בין העבודה, ישראל דמוקרטית, מרצ, וגם ליבני בציבור הכללי פרץ מוביל במעט על ברק עם 19% לעומת 18% אך בקרב מצביעי שמאל ברק עובר לעמדת הובלה עם 29% לעומת 27% של פרץו 41% ממי שמגדיר את עצמו כשמאל סבור שהוא המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
מה הייתה ב"חשיפה"? שברק השקיע כסף ועדיין משקיע בסטארטאפים ראויים וגם אפשטיין משקיע בהם. נו שויין. נופלים לתעמולת ביבי כמו הטלפון של גנץ או גנץ מטריד מינית
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
הפרשנויות שלך לא ככ מבינות את העולם הפוליטי והקמפיינים. אין הרבה ברירות ל 3 המפלגות אלא להתאחד
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
כאילו החברים במרצ עם 10 מנדטים בסקרים ויש להם ברירה בכלל לשקול. מפלגה שתסרב להתאחד לא תעבור
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
שטויות. צריך להמשיך באופן עקבי להכות. זה עובד עם מתמידים. כל מי שעושה קמפיין יודע. הסרטונים מתארים תמונת מצב נכונה.
אם עושים קמפיין חד מתבכיינים ואם לא עושים מתבכיינים. בקיצור שמאלנים מתבכיינים
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
12 juil. |
|
שטויות. ברק צריך להמשיך לחהוט. חזק. כל הזמן. זה נדבק בסוף אם עושים את זה שיטתי
|
||
|
|
||
|
Daniel
@aniani1100
|
11 juil. |
|
מה בדיוק הגיע? אתם עוסקים בקשקושים שמאכילים אתכם הספינולוגים של ביבי. כמו שפרצו לגנץ לטלפון או כמו שגנץ הטריד מינית. ברק השקיע כספים בחברות הייטק כאזרח פרטי וגם אפשטיין לעיתים השקיע באותן חברות. מה חטאו של ברק?
|
||
|
|
||