Twitter | Rechercher | |
Daniel
1 705
Tweets
41
Abonné
36
Abonnés
Tweets
Daniel 14 juil.
En réponse à @jonathanlis1
כי כשהבית ממש בלהבות מצופפים שורות. הוא אמר היא אמרה. על 80% מסכימים ולא מתאבדים בגלל 20% הנותרים
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @michelletelaviv @asaf_lib
האיש היה 40 שנים במקומות ובמצבים הכי מסוכנים כדי שאת תשני בלילה בפיגמה הילדותית שלך. כל שקל פנסיה מגיעה לו
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @asaf_lib @yuvalvar
לא ויתר. אמרו שהם לא מוכנים להיות בתוך המשחק הפוליטי
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @asaf_lib
שעממתם אש עם הקשקוש הזה. ברק עבד כאיש פרטי הרוויח כסף ושילם מיסים. יזם ותמך בסטארטפים פורצי דרך וראויים. הוא חייב ולא צריך לספר לאף אחד איזה עצה נתן למי. לא תבקש מעורך דין שנכנס לפוליטיקה לספר מה ייעץ ללקוחות שייצג וכמה הרוויח. כל השאר ספינולוגיה בגרוש של ביבי
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
אשמח מאד שיחבר ציבורים נוספים. לצד זה האתגר להדליק את המחנה שלך. אנחנו באותו צד ושיהיה לנו בהצליה
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @RTsipris
קשקוש. היחיד שעושה קמפיין כמו שצריך והיחיד שבכלל מקשיבים לו. ראינו לצערי את היכולות של העבודה ומרצ- 10 מנדטים. גמדים שמשחקים אותה ענקים. ברק שבועיים במערכת עם נספר מנדטים כמעט זהה ל 2 מפלגות סופר ותיקות
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @RTsipris @yoavr
אתה מייצג את השמאלנים ההזויים שככ אוהבים למות זקופים. יאללה הביתה
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
En réponse à @yoavr
הנושא משעמם ולא מעניין. היה אזרח הרוויח כסף ושילם מיסים. מה הבעיה? הכל קמפיין לכלוך והפחדה של ביבי. כל פוליטיקאי שנכנס אתה שואל אותו מה בדיוק ייעץ למי ועל מה הכסף? הקרן היא ראויה וחוקית והכל שולם ודווח. צדקנים נמאסתם.
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
לא אני מנהל מנהל מומ. רק מבקש שיכנסו סוף סוף למומ. סתם מתבזבז זמן וכסף על שלטי חוצות אחד נגד השני
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
מזכיר שסוויד, הבאמת מצויינת, בכלל לא נכנסה לכנסת לצערי. כדי להיות טובים ומשפיעים קודם צריך מנדטים. עדיף להכנס ממקום 14 מאשר לא להכנס ממקום 7.
Reply Retweet Aimer
Daniel 13 juil.
אפשר וצריך לשבת לדבר על הכל. אם יהיה איחוד משולש ב 10 הראשונה יכולים להיות 4 עבודה 3 ברק 3 מרצ אחכ ימשיכו. אפשר להגיע ל 20 בעבודה נכונה
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @NadavEyalDesk
קשקוש. כל חטאו של ברק שהוא השקיע בסטארטאפים מאד ראויים שגם אפשטיין השקיע בהם. ביג דיל. בלשכת ראש הממשלה מסתובב גם היום ומנהל מומ קואליציוני נתן אשל המטרידן. זה הרבה יותר משפיע על חיינו כאן מאיזה מיליארדר אמריקאי.
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @peld10 @BarakRavid
לנתניהו יש 3 כתבי אישום. אפילו גידי וייץ לא מאשים בכלום את ברק חוץ מזה שאפשטיין השקיע באותו מיזם שברק השקיע. קשקוש
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @y1shaul @BarakRavid
מיתוס אידיוטי. סקר וואלה- חיבור בין העבודה, ישראל דמוקרטית, מרצ, וגם ליבני בציבור הכללי פרץ מוביל במעט על ברק עם 19% לעומת 18% אך בקרב מצביעי שמאל ברק עובר לעמדת הובלה עם 29% לעומת 27% של פרץו 41% ממי שמגדיר את עצמו כשמאל סבור שהוא המועמד המתאים ביותר לראשות הממשלה
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @peld10 @BarakRavid
מה הייתה ב"חשיפה"? שברק השקיע כסף ועדיין משקיע בסטארטאפים ראויים וגם אפשטיין משקיע בהם. נו שויין. נופלים לתעמולת ביבי כמו הטלפון של גנץ או גנץ מטריד מינית
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @talshalev1
הפרשנויות שלך לא ככ מבינות את העולם הפוליטי והקמפיינים. אין הרבה ברירות ל 3 המפלגות אלא להתאחד
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @talshalev1
כאילו החברים במרצ עם 10 מנדטים בסקרים ויש להם ברירה בכלל לשקול. מפלגה שתסרב להתאחד לא תעבור
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @BarakRavid @talshalev1
שטויות. צריך להמשיך באופן עקבי להכות. זה עובד עם מתמידים. כל מי שעושה קמפיין יודע. הסרטונים מתארים תמונת מצב נכונה. אם עושים קמפיין חד מתבכיינים ואם לא עושים מתבכיינים. בקיצור שמאלנים מתבכיינים
Reply Retweet Aimer
Daniel 12 juil.
En réponse à @talshalev1
שטויות. ברק צריך להמשיך לחהוט. חזק. כל הזמן. זה נדבק בסוף אם עושים את זה שיטתי
Reply Retweet Aimer
Daniel 11 juil.
En réponse à @BarakRavid
מה בדיוק הגיע? אתם עוסקים בקשקושים שמאכילים אתכם הספינולוגים של ביבי. כמו שפרצו לגנץ לטלפון או כמו שגנץ הטריד מינית. ברק השקיע כספים בחברות הייטק כאזרח פרטי וגם אפשטיין לעיתים השקיע באותן חברות. מה חטאו של ברק?
Reply Retweet Aimer