Twitter | Bilatu | |
Amir Teig
פעם עורך ב-TheMarker, היום סתם אחד
1.425
Txioak
175
Jarraitzen
1.328
Jarraitzaileak
Txioak
Amir Teig 12 h
Honi erantzuten: @HaBohanim @KarenLHaber
׳רוב׳ הוא דבר פלואידי. הרי אנחנו לא נבחר לעד רק באסד שלנו. בגלל זה יש עקרונות דמוקרטיים נוספים (בהנחה שרוצים דמוקרטיה). הפרדת רשויות חשובה לא פחות. הפגיעה בבימ״ש העליון היא ההפך מדמוקרטיה גם עם הרוב הזמני חושב אחרת. לפעמים הרוב לא רוצה דמוקרטיה ולפעמים הוא עריץ
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig 22 h
Honi erantzuten: @HaBohanim @KarenLHaber
טעות גדולה מר בוחן. דמוקרטיה זה הרבה יותר מורכב מ׳שלטון הרוב׳. הפרדת רשויות, חופש ביטוי, זכות הצבעה ועוד הם מה ששומר על דמוקרטיה שלא תהפוך לדיקטטורה. גם אסד נבחר על ידי רוב כל פעם מחדש. זה לא הופך את סוריה לדמוקרטיה.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig 23 h
Honi erantzuten: @DafnaMaor
בספרד מחיר האננסים גם באיזור היורו-שניים ליחידה. מיובא בעיקר מקוסטה ריקה. אבוקדו מצ׳ילה ומקסיקו כל השנה. ענבים מדרום אפריקה צ׳ילה והודו כל השנה. הכל במחירים הגיוניים לגמרי
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig mai. 6
שבעה מיליארד. תיכף זה נגמר
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig mai. 4
פייסבוק בונה מטבע קריפטו משלה. עם 45 מיליארד דולר בקופה במזומן, ומכונת מפרסום שמייצרת מידי שנה תזרים באיזור ה-20 מיליארד דולר - פייסבוק יכולה לספק למטבע הזה יציבות כמו בנק מרכזי של מדינה מכובדת. זו הבשורה הכי חשובה לתחום הקריפטו מאז המצאתו. via
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig mai. 1
בזירה הפוליטית של היום אין להגיון פשוט את הכוח אלקטורלי הנדרש כדי לחולל שינוי. אז מה יקרה? משבר. רק אירוע קיצוני וכואב (כמו למשל המשבר של 2003) יוכל לשנות את המסלול שדן בן דוד מצביע עליו כבר לפחות עשור
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig api. 24
הבאנר הזה של פגסוס, שרודף אחראי בימים האחרונים, מכניס קצת פורפורציה לחיים. תל אביב וטהרן - לא יותר מעוד שני יעדי לואו קוסט עבור האירופאי הממוצע. גישה שפויה.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig api. 4
Honi erantzuten: @amitaiz
רק ימין. ככה לא עוברים בקטקומבוט של הארץ
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig api. 4
Honi erantzuten: @sivan_kli
משלם וקורא
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig api. 3
הגיע בדואר. רודף אותי עד מדריד
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig mar. 26
תגידו לנתניהו ש הסמולני דווקא סיקר יפה את עניין הגולן, טראמפ והבחירות.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig mar. 6
כל תיקי נתניהו מתנקזים לעובדה אחת כואבת - שוק התקשורת הישראלי נשלט על ידי פוליטיקאים, שדואגים דבר ראשון לעצמם (אולמרט, איציק, אטיאס, כחלון וארדן לא היו שונים). זו שחיתות מבנית. צריך לבטל את הגוף המיותר הזה ולמנות רגולטור מקצועי - כמו רשות ני"ע או הגבלים
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig ots. 7
Honi erantzuten: @yparag
הכל תלוי בזווית הראיה שלך. יש כאלו שטוענים שה-NYT עושה את העיתונות הטובה בעולם. אני מציע שאם אתה לא מאמין שהם נלחמים את מלחמותיך, אל תשתלם להם דמי מנוי.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig ots. 7
לגמרי. מי שמצפה מעיתון לייצג אותו וללחום את מלחמותיו צריך להיות מוכן לשלם עבור השירות הזה - כלומר לשלם עבור מנוי דיגיטלי. עיתונות עצמאית זו עיתונות ללא תלות במפרסמים.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig ots. 5
Honi erantzuten: @amitaiz
ההיגיון הכלכלי והטכנולוגי רצים הרבה יותר מהר מהרגלי השימוש - במיוחד כאשר מדובר בחלופה לשירות מסורתי כמו תשלומים. בסוף זה יקרה כי יש בזה הרבה ערך כלכלי. כבר רואים את זה קורה מחוץ לישראל. ברור, האיטיות של השינוי היא מתסכלת - אבל אלו הם החיים
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig ots. 5
מהלך חשוב של . לדעתי מי שבונה על הרשעת נתניהו בשוחד בתיק 4000 צפוי להתאכזב, אבל בתיק 2000 יש ראיות חזקות לשוחד. נקודה חשובה נוספת: כל תיקי השוחד מתחברים לעובדה שהרגולטר הראשי בשוק התקשורת הישראלי הוא גוף פוליטי - משרד התקשורת. חסלו את המשרד ותחסלו את כל השיטה המושחתת
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig ots. 5
Honi erantzuten: @amitaiz
כך נראים מסופי ה-NFC בספרד. ניידים, מבוססי ווי-פיי ונמכרים במחיר של כ-150 יורו. הם מן הסתם תומכים בכל ארנקי ה-NFC וכאחד שעושה שימוש יום יומי באפל פיי אני יכול להגיד שזה מאוד נוח. לא רואה חסם גבוה שעומד בפני אימוץ השיטה בישראל.
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig abe. 16
Honi erantzuten: @HaBohanim
מר יקר. אף אחד לא אמר שישראל היא לא מקום נפלא לגור בו. היא כן. גם שמאלנים רוצים ואוהבים לגור בארץ בדיוק כמוך. כל מה שאומרים כאן שזה שישראל היא מקום יקר לחיות בו, וזה לא חייב להיות ככה. זה הכל. זה לא עניין של שמאל או ימין. זה עניין של מדיניות כלכלית
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig abe. 14
עברנו למדריד לפני שנה וחצי. אנחנו חיים בעיר גדולה ויקרה יחסית לספרד, ושומרים על אותה רמת חיים שהייתה לנו בתל אביב. הוצאות המחייה שלנו ירדו בכ-35% עד 40%!!
Reply Retweet Atsegin
Amir Teig aza. 26
מה משותף לערים המובילות את התפרצות החצבת - ירושלים, בית שמש, צפת, בני ברק וביתר עילית? ידיעות אחרונות עדיין מחפש את התשובה כי היא לא מופיעה בכותרת או במשנה. יותר חשוב לציין בגדול שזו ידיעה בלעדית מאשר לתת תמונה לא נעימה לגבי איפה מתחסנים ואיפה לא. מוזר.
Reply Retweet Atsegin