|
Amir Teig
@
AmirTeig
Tel Aviv
|
|
פעם עורך ב-TheMarker, היום סתם אחד
|
|
|
1.425
Txioak
|
175
Jarraitzen
|
1.328
Jarraitzaileak
|
| Txioak |
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
12 h |
|
׳רוב׳ הוא דבר פלואידי. הרי אנחנו לא נבחר לעד רק באסד שלנו. בגלל זה יש עקרונות דמוקרטיים נוספים (בהנחה שרוצים דמוקרטיה). הפרדת רשויות חשובה לא פחות. הפגיעה בבימ״ש העליון היא ההפך מדמוקרטיה גם עם הרוב הזמני חושב אחרת. לפעמים הרוב לא רוצה דמוקרטיה ולפעמים הוא עריץ
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
22 h |
|
טעות גדולה מר בוחן. דמוקרטיה זה הרבה יותר מורכב מ׳שלטון הרוב׳. הפרדת רשויות, חופש ביטוי, זכות הצבעה ועוד הם מה ששומר על דמוקרטיה שלא תהפוך לדיקטטורה. גם אסד נבחר על ידי רוב כל פעם מחדש. זה לא הופך את סוריה לדמוקרטיה.
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
23 h |
|
בספרד מחיר האננסים גם באיזור היורו-שניים ליחידה. מיובא בעיקר מקוסטה ריקה. אבוקדו מצ׳ילה ומקסיקו כל השנה. ענבים מדרום אפריקה צ׳ילה והודו כל השנה. הכל במחירים הגיוניים לגמרי
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
mai. 6 |
|
שבעה מיליארד. תיכף זה נגמר
haaretz.co.il/news/world/.pr…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
mai. 4 |
|
פייסבוק בונה מטבע קריפטו משלה. עם 45 מיליארד דולר בקופה במזומן, ומכונת מפרסום שמייצרת מידי שנה תזרים באיזור ה-20 מיליארד דולר - פייסבוק יכולה לספק למטבע הזה יציבות כמו בנק מרכזי של מדינה מכובדת. זו הבשורה הכי חשובה לתחום הקריפטו מאז המצאתו.
wsj.com/articles/faceb… via @WSJ
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
mai. 1 |
|
בזירה הפוליטית של היום אין להגיון פשוט את הכוח אלקטורלי הנדרש כדי לחולל שינוי. אז מה יקרה? משבר. רק אירוע קיצוני וכואב (כמו למשל המשבר של 2003) יוכל לשנות את המסלול שדן בן דוד מצביע עליו כבר לפחות עשור
haaretz.co.il/tmr/.premium-1…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
api. 24 |
|
הבאנר הזה של פגסוס, שרודף אחראי בימים האחרונים, מכניס קצת פורפורציה לחיים. תל אביב וטהרן - לא יותר מעוד שני יעדי לואו קוסט עבור האירופאי הממוצע. גישה שפויה. pic.twitter.com/ZrByRSvwLw
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
api. 4 |
|
רק ימין. ככה לא עוברים בקטקומבוט של הארץ
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
api. 4 |
|
משלם וקורא
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
api. 3 |
|
הגיע בדואר. רודף אותי עד מדריד pic.twitter.com/VMC6a3QLxD
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
mar. 26 |
|
תגידו לנתניהו ש@elpais_espana הסמולני דווקא סיקר יפה את עניין הגולן, טראמפ והבחירות. pic.twitter.com/38CPOj9MnY
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
mar. 6 |
|
כל תיקי נתניהו מתנקזים לעובדה אחת כואבת - שוק התקשורת הישראלי נשלט על ידי פוליטיקאים, שדואגים דבר ראשון לעצמם (אולמרט, איציק, אטיאס, כחלון וארדן לא היו שונים). זו שחיתות מבנית. צריך לבטל את הגוף המיותר הזה ולמנות רגולטור מקצועי - כמו רשות ני"ע או הגבלים themarker.com/advertising/.p…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
ots. 7 |
|
הכל תלוי בזווית הראיה שלך. יש כאלו שטוענים שה-NYT עושה את העיתונות הטובה בעולם. אני מציע שאם אתה לא מאמין שהם נלחמים את מלחמותיך, אל תשתלם להם דמי מנוי.
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
ots. 7 |
|
לגמרי. מי שמצפה מעיתון לייצג אותו וללחום את מלחמותיו צריך להיות מוכן לשלם עבור השירות הזה - כלומר לשלם עבור מנוי דיגיטלי. עיתונות עצמאית זו עיתונות ללא תלות במפרסמים. twitter.com/grolnik/status…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
ots. 5 |
|
ההיגיון הכלכלי והטכנולוגי רצים הרבה יותר מהר מהרגלי השימוש - במיוחד כאשר מדובר בחלופה לשירות מסורתי כמו תשלומים. בסוף זה יקרה כי יש בזה הרבה ערך כלכלי. כבר רואים את זה קורה מחוץ לישראל. ברור, האיטיות של השינוי היא מתסכלת - אבל אלו הם החיים
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
ots. 5 |
|
מהלך חשוב של @TheMarker. לדעתי מי שבונה על הרשעת נתניהו בשוחד בתיק 4000 צפוי להתאכזב, אבל בתיק 2000 יש ראיות חזקות לשוחד. נקודה חשובה נוספת: כל תיקי השוחד מתחברים לעובדה שהרגולטר הראשי בשוק התקשורת הישראלי הוא גוף פוליטי - משרד התקשורת. חסלו את המשרד ותחסלו את כל השיטה המושחתת twitter.com/nati_tucker/st…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
ots. 5 |
|
כך נראים מסופי ה-NFC בספרד. ניידים, מבוססי ווי-פיי ונמכרים במחיר של כ-150 יורו. הם מן הסתם תומכים בכל ארנקי ה-NFC וכאחד שעושה שימוש יום יומי באפל פיי אני יכול להגיד שזה מאוד נוח. לא רואה חסם גבוה שעומד בפני אימוץ השיטה בישראל. pic.twitter.com/9UsCRaA5rj
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
abe. 16 |
|
מר @HaBohanim יקר. אף אחד לא אמר שישראל היא לא מקום נפלא לגור בו. היא כן. גם שמאלנים רוצים ואוהבים לגור בארץ בדיוק כמוך. כל מה שאומרים כאן שזה שישראל היא מקום יקר לחיות בו, וזה לא חייב להיות ככה. זה הכל. זה לא עניין של שמאל או ימין. זה עניין של מדיניות כלכלית
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
abe. 14 |
|
עברנו למדריד לפני שנה וחצי. אנחנו חיים בעיר גדולה ויקרה יחסית לספרד, ושומרים על אותה רמת חיים שהייתה לנו בתל אביב. הוצאות המחייה שלנו ירדו בכ-35% עד 40%!! twitter.com/NoamBuksbaum/s…
|
||
|
|
||
|
Amir Teig
@AmirTeig
|
aza. 26 |
|
מה משותף לערים המובילות את התפרצות החצבת - ירושלים, בית שמש, צפת, בני ברק וביתר עילית? ידיעות אחרונות עדיין מחפש את התשובה כי היא לא מופיעה בכותרת או במשנה. יותר חשוב לציין בגדול שזו ידיעה בלעדית מאשר לתת תמונה לא נעימה לגבי איפה מתחסנים ואיפה לא. מוזר. pic.twitter.com/mTUZROVuhB
|
||
|
|
||