|
~Ami~
@
ami_silfyd
Tel Aviv, Israel
|
|
Truth is not subjective. Allergic to socialists. Opinions are my own
|
|
|
1.067
Tweets
|
115
Seguindo
|
30
Seguidores
|
| Tweets |
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
3 h |
|
גזען
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
3 h |
|
זאת הדעה שלך וזה בסדר גמור, אבל כמו שאמרת, מדובר בקטע סרטון. לשפוט אותו רק לפי הסרטון זה לעשות עוול לבן אדם (מה גם שלדעת אחרים הוא יצא בסדר גמור, כך שיש פה עניין של העדפה). חוץ מזה, המצב שלנו היה מצויין אם היינו מוקפים כאלה "לא-מנהיגים"
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
4 h |
|
מה מטרת הטוויט שלך? אז אתה טוען שפייגלין לא דמוקרט?
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
7 h |
|
זה לא פשוט לבן אדם להשלים עם העובדה שכל המציאות שלך מבוססת על שקר
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
7 h |
|
יש לך משהו נגד יהודים שחיים לפי ההלכה?
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
7 h |
|
והוא עוד מדבר על שכתוב ההיסטוריה..
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
10 h |
|
צ'רצ'יל עאלק. יותר דומה לצ'מברליין
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
18 h |
|
טורניר כאפות לרגליים גרוע יותר
|
||
|
|
||
| ~Ami~ retweetou | ||
|
Dudu Oppenhaim
@Duduoppe
|
15 de jul |
|
שומע אנשי שמאל שואלים: "איפה החמלה שהייתה לנו פעם בישראל הסוציאליסטית היפה?"
יש לי חדשות בשבילכם - צדקה מבוססת קצבאות ממיסים שנגבו בכפייה, זו לא חמלה. צדקה יכולה להתקיים רק בחברה קפיטליסטית שבה לאנשים קודם כל יש כסף לבזבז, והם נותנים מרצונם לאלה שמזלם לא שפר עליהם. זו חמלה.
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
15 de jul |
|
חייל טוב לא אומר פוליטיקאי טוב. אתה דוגמא מצויינת
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
לאף אחד לא היה אכפת מה יש לשר החינוך להגיד בנושא הזה, אילולא לשר החינוך היה את הסמכות בחוק על חינוך הילדים. ככל שנפחית מהכח שיש בידי הפוליטיקאים, כך נגדיל את החירות של התושבים והחיכוחים בין קבוצות האוכלוסיה יקטנו משמעותית
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
היי שרן. מה קורה עם שיטת השוברים? יש התקדמות? 😂😂😂
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
לא ניתן לאדומים לחזור לשלטון
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
עוד נקודת ציון, אומללה, באובדן הדרך המוסרית של צה"ל
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
לתקוף את התקשורת זה כל מה שנשאר לביבי לעשות. אחרת הוא יאלץ לדבר על מהות ואידיאולוגיה וכל מני דברים כאלה שהם אשכרה חשובים
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
14 de jul |
|
הפרטהייד זה משטר המפלה על בסיס הבדלי גזע. החלת ריבונות על שטחים *השייכים לך*, מתן כל זכויות האדם אבל בלי זכות בחירה - זה לא אפרטהייד. פאן פקט - ללא זכויות אזרח אין חובות אזרח (מיסים/גיוס חובה וכו')
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
13 de jul |
|
מה שתגיד pic.twitter.com/VBvf2H7nSg
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
12 de jul |
|
הם יכולים להתחבא מאחורי הקטלוג של "ימנים" כמה שהם רוצים, אבל כשזה מגיע למידת מעורבות המדינה בחיים שלנו - כל אותם ימנים הם לא יותר מאנשי deep state סוציאל-קיינסיאני
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
12 de jul |
|
לא צריך להגביל את שכר הבכירים. צריך להגביל את בנק ישראל
|
||
|
|
||
|
~Ami~
@ami_silfyd
|
12 de jul |
|
the only buyer is gonna be the fed. QE infinity
|
||
|
|
||