Twitter | Buscar | |
~Ami~
Truth is not subjective. Allergic to socialists. Opinions are my own
1.067
Tweets
115
Seguindo
30
Seguidores
Tweets
~Ami~ 3 h
Respondendo a @ORecycle @barak_ehud
גזען
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 3 h
Respondendo a @keslasy
זאת הדעה שלך וזה בסדר גמור, אבל כמו שאמרת, מדובר בקטע סרטון. לשפוט אותו רק לפי הסרטון זה לעשות עוול לבן אדם (מה גם שלדעת אחרים הוא יצא בסדר גמור, כך שיש פה עניין של העדפה). חוץ מזה, המצב שלנו היה מצויין אם היינו מוקפים כאלה "לא-מנהיגים"
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 4 h
Respondendo a @keslasy
מה מטרת הטוויט שלך? אז אתה טוען שפייגלין לא דמוקרט?
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 7 h
Respondendo a @amitay_dror @jbapkingdom
זה לא פשוט לבן אדם להשלים עם העובדה שכל המציאות שלך מבוססת על שקר
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 7 h
Respondendo a @zehavagalon
יש לך משהו נגד יהודים שחיים לפי ההלכה?
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 7 h
Respondendo a @amitay_dror @jbapkingdom
והוא עוד מדבר על שכתוב ההיסטוריה..
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 10 h
Respondendo a @RomanoHoring
צ'רצ'יל עאלק. יותר דומה לצ'מברליין
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 18 h
Respondendo a @Idaneretz
טורניר כאפות לרגליים גרוע יותר
Reply Retweet Curtir
~Ami~ retweetou
Dudu Oppenhaim 15 de jul
שומע אנשי שמאל שואלים: "איפה החמלה שהייתה לנו פעם בישראל הסוציאליסטית היפה?" יש לי חדשות בשבילכם - צדקה מבוססת קצבאות ממיסים שנגבו בכפייה, זו לא חמלה. צדקה יכולה להתקיים רק בחברה קפיטליסטית שבה לאנשים קודם כל יש כסף לבזבז, והם נותנים מרצונם לאלה שמזלם לא שפר עליהם. זו חמלה.
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 15 de jul
Respondendo a @barak_ehud @AviBuskila
חייל טוב לא אומר פוליטיקאי טוב. אתה דוגמא מצויינת
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @david_of_lod
לאף אחד לא היה אכפת מה יש לשר החינוך להגיד בנושא הזה, אילולא לשר החינוך היה את הסמכות בחוק על חינוך הילדים. ככל שנפחית מהכח שיש בידי הפוליטיקאים, כך נגדיל את החירות של התושבים והחיכוחים בין קבוצות האוכלוסיה יקטנו משמעותית
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @SharrenHaskel
היי שרן. מה קורה עם שיטת השוברים? יש התקדמות? 😂😂😂
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @igal_malka
לא ניתן לאדומים לחזור לשלטון
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @Orna12345678
עוד נקודת ציון, אומללה, באובדן הדרך המוסרית של צה"ל
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @hananamiur
לתקוף את התקשורת זה כל מה שנשאר לביבי לעשות. אחרת הוא יאלץ לדבר על מהות ואידיאולוגיה וכל מני דברים כאלה שהם אשכרה חשובים
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 14 de jul
Respondendo a @Liberwomen
הפרטהייד זה משטר המפלה על בסיס הבדלי גזע. החלת ריבונות על שטחים *השייכים לך*, מתן כל זכויות האדם אבל בלי זכות בחירה - זה לא אפרטהייד. פאן פקט - ללא זכויות אזרח אין חובות אזרח (מיסים/גיוס חובה וכו')
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 13 de jul
Respondendo a @barak_ehud
מה שתגיד
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 12 de jul
Respondendo a @adibergman2 @YossiGK
הם יכולים להתחבא מאחורי הקטלוג של "ימנים" כמה שהם רוצים, אבל כשזה מגיע למידת מעורבות המדינה בחיים שלנו - כל אותם ימנים הם לא יותר מאנשי deep state סוציאל-קיינסיאני
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 12 de jul
Respondendo a @gershuni
לא צריך להגביל את שכר הבכירים. צריך להגביל את בנק ישראל
Reply Retweet Curtir
~Ami~ 12 de jul
Respondendo a @amital13
the only buyer is gonna be the fed. QE infinity
Reply Retweet Curtir