| Tweets |
|
adam d
@adamdj10
|
14 jun. |
|
מי זה "גולם"?
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
14 jun. |
|
עזוב אותך, באמת, לא מכיר את הפאנאנים, למעט מה שהתקשורת כתבה, הלוואי ואחותי אם הייתה יכולה הייתה עוזרת לי ככה, יש כזה הרבה דרייק/דראעק למשל איציק זוהר, אבי נימני בערוץ הספורט, תרבות השיח שמר רסקין מעודד..בערוץ הספורט, מסכים עם דעתך, אבל כאמור, יש כמה דברים לא פחות מעצבנים מזה. שבש
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
14 jun. |
|
Classy
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
14 jun. |
|
לא יפה...
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
14 jun. |
|
והפציעה של קוואי בסאן אנטוניו..
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
8 jun. |
|
תודה רבה על התשובה
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
8 jun. |
|
אחרי שמרק ג'קסון עזב הגיעו שחקנים אחרים או לו ולסטיב קר היו אותם הרכבים?
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
8 jun. |
|
המשטרה לא יכולה לעשות נזק לעצמה...(מסכים עם ציוצך)
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
8 jun. |
|
ברשותכם 2 שאלות, למה שקליי תומפסוו לא נבחר לאחת משלושת חמישיות העונה ב NBA אמרו ש"הפסיד" 30 מיליון דולר ושאלה שניה קצת ילדותית אז סליחה מראש, כיום בהינתן ש KD לא חוזר האם אתם חושבים שטורנטו תיקח את האליפות? יש איזשהיא תחושה ש GS איכשהוא תמיד יכולים והכל תלוי בהם..? שבת שלום
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
31 mei |
|
Shabat Shalom
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
31 mei |
|
אוי...בריאות
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
30 mei |
|
איכפת או מבין..??
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
27 mei |
|
מה ענית??3 תשובות שונות...
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
27 mei |
|
בריאות
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
26 mei |
|
כרגיל, תודה על התשובה (BTW צודק לא אולסטאר, אבל היה סטאר..)
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
26 mei |
|
Oy.. Mazal Tov
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
26 mei |
|
ירון, צפרא טבא, שאלה שרציתי לשאול מתחילת הפלייאוף, ג'רמי לין פעם היה אולסטאר, למה בזמני בצורת הוא לא נשלף מהספסל?
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
24 mei |
|
מה שרינת אמרה
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
24 mei |
|
לעמוד שלום?😉😎
|
||
|
|
||
|
adam d
@adamdj10
|
23 mei |
|
קרן את כנראה צודקת אבל לצערי מסכים עם @orcarmi
|
||
|
|
||