Twitter | Hľadať | |
אבו-ג׳וקי המקורי
אַל תֵּלֵךְ בְּנַחַת אֶל הַטּוֹב שֶׁבַּלֵּילוֹת - זְעַם, זְעַם עִם גְּסִיסַת הַמְּאוֹרוֹת
46 680
Tweety
674
Sledovaní
3 144
Sledujúci
Tweety
אבו-ג׳וקי המקורי 5 h
V odpovedi používateľovi @shainir @oneofusoneofu
די, די, כולכם שיחקתם מלוכלך במידה שווה
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 23 h
V odpovedi používateľovi @D_F_SELLA @noam_sch
הייתי שבוע בנגמ"ש עם המ" פ שלי ליד רמאללה וישבתי ליד כיסא המפקד ככה שכשהוא עמד עליו, האף שלי היה בקו הרגליים שלו. שבוע הייתי עם אטמי אוזניים באף כי היה לו ריח של נבלה שהתפלשה בחרא אחרי שאכלה ביצה מקולקלת וכל פעם שהוצאתי את האטמים כמעט הקאתי
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 18. 7.
שאלת סקר למדגם לא מייצג: האם יש כאן מישהו שלא מתכוון להצביע *לאף אחת* מהמפלגות הבאות: העבודה, מרצ, זאת של ברק, *אבל*, **כן יצביע** לאיחוד של שתיים כלשהן מתוך ה-3 או לאיחוד של שלושתן? אם עונים שכן, מוזמנים לפרט.
Reply Retweet Páči sa
Používateľ אבו-ג׳וקי המקורי retweetol
NadavBas 18. 7.
תרגיל מחשבתי: 12 בריטים אונסים לכאורה נערה ישראלית שיכורה בקפריסין. איך נראים הדיווחים בתקשורת הישראלית?
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 18. 7.
V odpovedi používateľovi @Souria4Syrians
antarctica???
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 18. 7.
V odpovedi používateľovi @talcarmon
עדיף על התקופה שאנשים דיברו עליו/בשמו בלי לדעת מי זה או לקרוא מילה שלו מימיהם
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 18. 7.
מקסים איך התקשורת מביאה את הדאגה למצבם של האנסים בקפריסין. ממש "ארץ הצבי" של ימינו. אמן ייתקעו שם לכל חייהם בתא מעופש עם חולדות
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
מצאתי את הלייף האק השימושי הזה בהטוויטער
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
מצב נפשי:
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
V odpovedi používateľovi @Doron_g @k4ketchup @yanivro81
חכה שגשר לונדון ייפול
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
V odpovedi používateľovi @yanivro81
בין ד'ר, דאן ד'אט
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
השריפה בכרמל? זה כי ראש העיר נכנעה להומופובים
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
V odpovedi používateľovi @amirimon
אופנסיב
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
לא יודע. חומר למחשבה
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 17. 7.
V odpovedi používateľovi @oneofusoneofu
נשארת מוזר
Reply Retweet Páči sa
Používateľ אבו-ג׳וקי המקורי retweetol
Shai Nir 16. 7.
אבל להודות בהפסד בבחירות ליו"ר ההסתדרות זה לא
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 16. 7.
V odpovedi používateľovi @yanivro81
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 16. 7.
עכשיו זה אולי עצוב לחלקכם אבל תוך כמה חודשים תבינו שהיא בעצם לא עשתה שום דבר טוב מאז 2010 בערך
Reply Retweet Páči sa
אבו-ג׳וקי המקורי 16. 7.
V odpovedi používateľovi @samanio
זה נכון
Reply Retweet Páči sa