|
אבו-ג׳וקי המקורי
@
Abu_Jooky
חיפה-תא
|
|
אַל תֵּלֵךְ בְּנַחַת אֶל הַטּוֹב שֶׁבַּלֵּילוֹת -
זְעַם, זְעַם עִם גְּסִיסַת הַמְּאוֹרוֹת
|
|
|
46 680
Tweety
|
674
Sledovaní
|
3 144
Sledujúci
|
| Tweety |
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
5 h |
|
די, די, כולכם שיחקתם מלוכלך במידה שווה
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
23 h |
|
הייתי שבוע בנגמ"ש עם המ" פ שלי ליד רמאללה וישבתי ליד כיסא המפקד ככה שכשהוא עמד עליו, האף שלי היה בקו הרגליים שלו. שבוע הייתי עם אטמי אוזניים באף כי היה לו ריח של נבלה שהתפלשה בחרא אחרי שאכלה ביצה מקולקלת וכל פעם שהוצאתי את האטמים כמעט הקאתי
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
18. 7. |
|
שאלת סקר למדגם לא מייצג:
האם יש כאן מישהו שלא מתכוון להצביע *לאף אחת* מהמפלגות הבאות: העבודה, מרצ, זאת של ברק, *אבל*, **כן יצביע** לאיחוד של שתיים כלשהן מתוך ה-3 או לאיחוד של שלושתן?
אם עונים שכן, מוזמנים לפרט.
|
||
|
|
||
| Používateľ אבו-ג׳וקי המקורי retweetol | ||
|
NadavBas
@nadav_bas
|
18. 7. |
|
תרגיל מחשבתי: 12 בריטים אונסים לכאורה נערה ישראלית שיכורה בקפריסין. איך נראים הדיווחים בתקשורת הישראלית?
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
18. 7. |
|
antarctica???
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
18. 7. |
|
עדיף על התקופה שאנשים דיברו עליו/בשמו בלי לדעת מי זה או לקרוא מילה שלו מימיהם
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
18. 7. |
|
מקסים איך התקשורת מביאה את הדאגה למצבם של האנסים בקפריסין. ממש "ארץ הצבי" של ימינו.
אמן ייתקעו שם לכל חייהם בתא מעופש עם חולדות
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
מצאתי את הלייף האק השימושי הזה בהטוויטער twitter.com/samanio/status…
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
מצב נפשי: pic.twitter.com/KmNlAPSSSv
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
חכה שגשר לונדון ייפול
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
בין ד'ר, דאן ד'אט
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
השריפה בכרמל? זה כי ראש העיר נכנעה להומופובים
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
אופנסיב
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
לא יודע. חומר למחשבה twitter.com/NOAF/status/11…
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
17. 7. |
|
נשארת מוזר
|
||
|
|
||
| Používateľ אבו-ג׳וקי המקורי retweetol | ||
|
Shai Nir
@shainir
|
16. 7. |
|
אבל להודות בהפסד בבחירות ליו"ר ההסתדרות זה לא
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
16. 7. |
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
16. 7. |
|
עכשיו זה אולי עצוב לחלקכם אבל תוך כמה חודשים תבינו שהיא בעצם לא עשתה שום דבר טוב מאז 2010 בערך
|
||
|
|
||
|
אבו-ג׳וקי המקורי
@Abu_Jooky
|
16. 7. |
|
זה נכון
|
||
|
|
||