Twitter | शोध | |
ABM
‏‏‏‏‏‏איש לאשה ואב לבנות. כל היתר, פחות חשוב. מביע פה את דעתי הצנועה בלבד, בשיח אדיב, מכבד והדדי, ביקורתי וכן. היה ונפגע/ה מישהי/ו מציוציי, הריני להתנצל ומראש.
१,९५३
ट्विट्स
१४०
फॉलोइंग
५५
फॉलोअर्स
ट्विट्स
ABM ३ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @nur_ro1
אין תרבות debate במדינה. רמת שיח אפס ומטה. לא יודעים להקשיב. כל אחד חושב שהוא מאור גולה. ככה זה נראה ולא מהיום.
Reply Retweet पसंत केले
ABM ३ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Liat_hadad
אמריקה אנחנו.
Reply Retweet पसंत केले
ABM ३ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @yossi_nagel
מה פתאום? מה זה כיבוש?
Reply Retweet पसंत केले
ABM ३ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @shakedmo1 @ariyederi
אם הכלא לא גרם לו להתבגר, אז אבוד העניין.
Reply Retweet पसंत केले
ABM ४ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @tallisonnenfeld
למה חושבת שצריכה להתנצל? פשוט אל! שיצעקו... את מי שאת.
Reply Retweet पसंत केले
ABM १७ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @dahanmicha @odedkramer
היה תקדים. בהחלטת ממשלה מ 2008 או 2010, סליחה על אי הדיוק והשיכחה, אישרו קבלת מעמד לרבים עפ תנאים הגיוניים. גם כעת לא יקרה שום אסון. הם מעט וכבר פה שנים כולל ילדיהם. חייבים לתת מעמד בתנאים הגיוניים, לפזרם בכל מקום בארץ בו יש ביקוש לידיים עובדות ולשקם הדרוש שיקום.
Reply Retweet पसंत केले
ABM १७ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ZwZd5Hf6NLqFBH0 @lulani_lulan आणि 9 अन्य
כל מילה בסלע.
Reply Retweet पसंत केले
ABM १७ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ABCDEFGHIJ6868
המקומית, סליחה
Reply Retweet पसंत केले
ABM १७ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ABCDEFGHIJ6868
תלוי את מי את שואלת... ספין טיפשי כל כך שלכן כנראה מאמינים בו. מתברר וגם פורסם בעיתונות המקומחת והאמריקאית, כי הרבה מכובדים בארה'ב, היו בקשר עם אפשטיין, בהם גם חברים של הביב, והכול לכאורה כמובן. כנראה שבאמת, הכסף הוא האלוהים. בקיצור ע"ע הטלפון של גנץ. זו הרמה.
Reply Retweet पसंत केले
ABM १८ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @aviad6
הן תמיד צודקות! אני מקווה ובטוח שאתה מתרגש מאשתך היום, דהיינו ביום יום, הרבה יותר מאשר ביום הכלולות. 🌝 בהצלחה לכם!
Reply Retweet पसंत केले
ABM १८ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @DorLiond
בלוק טכני זה ישראבלוף בהתגלמותו. ניצול לקונה בחוק לייצוג יתר, שלא היה נבחר אלמלא הבלוק הטכני. לענ"ד, רמאות לשמה. רוצים שותפות, התאגדו כמפלגה אחת. לא רוצים, רוצו לחוד. זה נכון לכל הצדדים. כל השיטה פה צריכה תיקון עמוק שלא יבוצע כי לא משרת את הפוליטיקאים למרות שמשרת את האזרח וטובתו.
Reply Retweet पसंत केले
ABM १९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @aviad6
רק הצלחה, בריאות, שקט ושלום בית. 💐
Reply Retweet पसंत केले
ABM १९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ricmuly
מוסכם 👍. יהודה הייתה וסלית. לא נכנס לויכוח על היקפה של יהודה, אבל גם מהממצאים הארכיאולוגיים וגם עפ סופרי יהודה! בספרי הנביאים אתה למד שלאחר קריעת הממלכה המאוחדת (בהנחה שהייתה וששלמה היה קיים, אין באמת ויכוח על דוד), יהודה הייתה כפופה לישראל שהייתה מעצמה. נ.ב. נהנה לשוחח עמך.🙏
Reply Retweet पसंत केले
ABM १९ ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @hanassi6 @noarothman
מדינה בה הרבנות מעורבת בחיינו מרגע הולדתנו ועד מותנו, חו"ח, קרובה למדינת הלכה. לדוג' נישואין וגירושין, כשרות, פטור מגיוס, קבורה, המתות חסד, חוקי פיקוח ועוד. מדינה בה יש ערכאה רבנית עצמאית, שחלק מדייניה מתעלמים ביודעין מהחוק, קרובה למדינת הלכה. והכל, לפני הסכם קואליציוני נדיב.
Reply Retweet पसंत केले
ABM २० ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ricmuly
אתה מחמיא לשתיהן, יתר על המידה. Over rated.
Reply Retweet पसंत केले
ABM २० ता
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @ricmuly
תודה על הפרטים. יהודה הייתה וסלית של ממלכת ישראל תמיד, בעיקר בימי בית עמרי ואפילו צבאה שימש כצבא עזר לישראל, עד להתמוטטותה עי אשור. לעניין תשובתך, ימי ריבונותיה האחרונים של יהודה, עצמאות מדינית ולא אוטונומיה, היו בימי ממלכת החשמונאים, בסוף התקופה ההלניסטית. המאה ה 1 לפנה"ס. טועה?
Reply Retweet पसंत केले
ABM २२ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @Idannaiditz @yossi_nagel
הם מיעוט מופלה שמבין שבלי השכלה אין לו סיכוי בארץ הגזענית הזו. וגם זה בעירבון מוגבל. כמו שאנחנו היינו פעם. התהפכו היוצרות.
Reply Retweet पसंत केले
ABM २२ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @david_of_lod @ataragerman1
הלוואי. אני חלוק על כל דעותיו. אבל הוא ורוב מנהיגותכם, בעבר ובהווה, נרפים אל מול הליכוד. ותימא היא, הרי בידכם לתת לו השלטון ולא ההפך. הוא זקוק לכם לא פחות. בטח לאור עמדתנו לא לשבת עם מושחת. התבלבלו היוצרות.
Reply Retweet पसंत केले
ABM २२ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @nur_ro1 @SharonYosef @TulikG
אני שומע ימניים רבים שמודים בפה מלא כי מעריצים את הביב, אבל מבינים שדי, נמאס. משקרים? אני לא בטוח.
Reply Retweet पसंत केले
ABM २२ जुलै
यांना प्रत्युत्तर देत आहे @SharonYosef @nur_ro1
הבעיה שגם ברק וגם מרצ "על הקשקש". אבל מצב הגושים סביר, לעת הזו. צריך איחודים ואמביציה להתאחד. וסקרים נותנים אמביציות טובות.
Reply Retweet पसंत केले