|
|
Ο κ. Bittman
@
Y_Bittman
Tel-Aviv
|
|
יש שלושה סוגים של אנשים בעולם: אלו שיודעים לספור, ואלו שלא.
|
|
|
8,752
ٹویٹس
|
317
فالونگ
|
132
فالورز
|
| ٹویٹس |
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
כמובן שזכותך לומר זאת, אבל לפחות לטובת הפיד נמק... אחרת אתה סתם נראה כמו טרול.
|
||
|
|
||
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
עד לא מזמן סבי החזיק בכידון מסיפון האלטלנה....
|
||
|
|
||
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
אנייה שעלתה לארץ, העלתה גם נשק למחתרות.
בן גוריון יירט אותה וניסה לגרור את בגין (האצ"ל) למלחמת אחים. בגין היה חכם ולא יצא נגד ההגנה. היו שהצילו אנשים ונשק מהספינה הטובעת תחת אש ההגנה. עולים. באו למדינה.
|
||
|
|
||
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
אם זה לא רגשי בעינייך אין לך טעם להגיב ככה.
בכל יום אני רואה כמה אנשים מגיבים "תתפטר" כאילו הם יותר טובים בלהיות ראש הממשלה.
אני הייתי שמח לבדוק את התיאוריה הזו אבל לא על חשבוני. היה יכול להיות מצחיק לראות אותם מנסים לעשות את העבודה הזו.
|
||
|
|
||
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
ואוסיף שאני גאה על ההכרה באלטלנה והחשיפה של האמת (גם אם חלקה) והתרומה שלהם למדינה.
|
||
|
|
||
| 21 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
אם כך דעתי שישאר בתפקידו. זו דעתי הפוליטית.
כיוון שאין לך צורך לנמק לי גם אין.
וכמובן שנימוקי שקר לא קבילים. אני יודע היסטוריה.
גם את זאת שמדינת ישראל לדורותיה שכתבה.
לצערי עד היום.
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 20 جولائی |
@LordSnow
King Jon Snow
|
|
|
When season 8 starts pic.twitter.com/C727DfSYlD
|
||
|
|
||
| 20 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
ת ת נ ת ק. לא חשבתי.
מחקרים מראים שפחות שנאה בטוויטר שווה פחות שנאה במציאת.
כנראה אתה חושב שלך מותר ושזה לגיטימי להפיץ שנאה כי זה ביבי... תצביע למי שאתה רוצה כראש ממשלה פעם הבאה. לפעמים הקלפי הזה עובד... אבל רק אם מצביעים שם.
|
||
|
|
||
| 20 جولائی |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
The humanity is in yours hands Conan. Don't you f...... Too late... Doom it is then. twitter.com/ConanOBrien/st…
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 14 جولائی |
@alonbd
Alon Ben-David
|
|
|
דוברי חמאס וגא״פ: הושגה הפסקת אש
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 8 جولائی |
@LordSnow
King Jon Snow
|
|
|
Game of Thrones has officially finished filming forever! 😭😭 pic.twitter.com/ANRvdOJNZr
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 8 جولائی |
@news10
חדשות עשר
|
|
|
הערכה: אסד ישלים את כיבוש הגולן הסורי - כבר בשבועות הקרובים • @alonbd, @zeragil ו-@OrHeller עם כל הפרטים >> 10.tv/news/167460 pic.twitter.com/tvSlZDe49l
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 27 جون |
@neiltyson
Neil deGrasse Tyson
|
|
|
If interested, I'm on @CNN’s GPS here with @FareedZakaria talking about a "Space Force" [Video: 5m 30s].
youtube.com/watch?v=4NEcxh…
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 27 جون |
@netanyahu
Benjamin Netanyahu
|
|
|
Could you stop Ronaldo from scoring a goal?! pic.twitter.com/2M4m4GRsIv
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 23 جنوری |
@horowitz_b
Ben Horowitz
|
|
|
אני בכלל לא לקוח של הוט
#מה pic.twitter.com/Bvyua0bAiZ
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 19 دسمبر، 2016 |
@Maman_Sapir
הדלאי ממן
|
|
|
התמונה שלי בטינדר היא סלפי במקלחת. (לא, לא רואים שום דבר!)
והתחביב העיקרי שלי הוא כשכותבים לי "התמונה במקלחת גדולה", לענות: "תודה אבא צילם."
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 15 جون |
@_OrSomeoneElse
Saint OrMi
|
|
|
תעקבו אחרי מי שמעניין אתכם #ffil
|
||
|
|
||
| 15 جون |
@Y_Bittman
Ο κ. Bittman
|
|
|
קודם לוקחים שום, ואז מכניסים לפסטה, אני לא זוכר מה צריך להרתיח... ומתי...
|
||
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 14 جون |
@LordSnow
King Jon Snow
|
|
|
|
||
| Ο κ. Bittman نے ریٹویٹ کی | ||
| 14 جون |
@naftaliamirgal
נפתלי עמר 🌨🌧
|
|
|
אדוני חבר הכנסת אוליי תפסיקו
להגרר אחרי הקשקושים
של התקשורת שמאל
ותבדקו איך נעלם מהקופה הציבורי הסכום הענק הזה
ללא מכרז ויותר גרוע
ללא תמורה 😡😡😡😡 pic.twitter.com/Sa1r2zMTUS
|
||
|
|
||