Twitter | Buscar | |
Moshe Nissim
@ משורר @ מורה @ הוזה
10.519
Tweets
355
Seguindo
248
Seguidores
Tweets
Moshe Nissim retweetou
ירון טן ברינק 10 h
בואו נעשה את זה קצר כי אין לי כוח: כחלון לא יעצור שום חקיקה פרסונלית לטובת נתניהו. או שום דבר מרושע וקיצוני אחר. זהו. שמח שניהלנו את הדיון הזה.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 5 h
נקודה חשובה של שחר אילן בקואליציית כתב האישום הזאת. ואם תרצו - קואליציית הפלילים הזאת.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 6 h
נתניהו לא רק ירה בתוך הנגמש. הוא גם פגע הפעם.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 6 h
Respondendo a @noa_landau
סיימה את תפקידה ההיסטורי
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 6 h
Respondendo a @moriadvir
חכי לקולות החיילים
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 7 h
Respondendo a @amotzsh
אמן ואמן
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 7 h
כן. עדיף בלעדיו. את הנזק הוא עשה. ימין ושמאל, יהודים וערבים, דתיים חילונים, מזרחים ואשכנזים, יסתדרו הרבה יותר טוב ללא ההסתה שלו שהוא לא יהיה חלק.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 7 h
Respondendo a @Sharon_Luzon
נורא ואיום
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim retweetou
meytalinka van shnugie 9 de abr
בפעם הבאה שטיל נופל לכם על הבית, הקוטג' יקר לכם, העירו לבת שלכם על החצאית , לא יכולתם למצוא קוקה קולה בשבת, עמדתם בפקק, זיינו אתכם בביטוח לאומי, קיבלתם צו 8 , סבתא שלכם שוכבת במסדרון... פשוט תעשנו משהו. ולכו להזדיין.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 8 h
אני לא מוכן לבדוק עבודות ביום כזה. תודה.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 8 h
הגיע הזמן. מחנה דמוקרטי ציוני.
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 8 h
תזכורת: יש כיבוש ביום שאחריי הבחירות
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 11 h
Respondendo a @EHaski2 @gidonsaar
מהחין היטב. האם אתה מבחין שנתניהו אמר את המשפט ההוא?
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 11 h
עמית סגל לקח קשה את הבחירות האלה
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 12 h
מהיממה האחרונה אני לוקח את המושג "קואליציית כתב אישום"
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 12 h
Respondendo a @mishel38072 @gidonsaar
מסכן
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 12 h
Respondendo a @EHaski2 @gidonsaar
מרה האמת
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim retweetou
ShirAmir 19 h
אריה דרעי מודה לקב״ה, קורא לו אבא. מדבר על המר״ן, קורא לו אבא. זאת רק אני או שלש״ס יש אבא ואבא?
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 15 h
Respondendo a @Roy_Iddan
חשבתי שיש רוב בעם להחלשת בגצ. עכשיו מסתבר שהעם הזה לא עובר את אחוז החסימה
Reply Retweet Curtir
Moshe Nissim 15 h
Respondendo a @gidonsaar
איך אומר נתניהו? ראש ממשלה תחת חקירות לא יכול להמשיך בתפקידו. תודה
Reply Retweet Curtir