Twitter | Cari | |
מתן🌈
לא מפיק לקחים ולא לומד מטעויות. מתכנן לחיות לנצח, עד עכשיו הולך לי אחלה.
8.609
Tweet
298
Mengikuti
1.210
Pengikut
Tweet
מתן🌈 7 j
אוקיי, בגיל הזה לא הייתה לי טלוויזיה בבית
Reply Retweet Suka
מתן🌈 7 j
אני לא מכיר את הפרסומת הזו חחחחחח (ונראה לי שאתה יותר קטן ממני)
Reply Retweet Suka
מתן🌈 7 j
Membalas @jo_or_beth
אני ממש מתאמץ להבין את הקשר בין התמונה לציוץ 😅
Reply Retweet Suka
מתן🌈 13 j
Membalas @AlonFridman
סמים.
Reply Retweet Suka
מתן🌈 13 j
טוב: קמתי בשעה שתכננתי לקום בה. רע: קמתי בשעה שתכננתי לקום בה.
Reply Retweet Suka
מתן🌈 13 j
Membalas @AlonFridman
כואב הלב. תהיה חזק.
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
ואז פתחתי הודעה קולית בווטסאפ "הפכת את החבר שלי לפול און גיי! זה הכול באשמתך!" ליד המשפחה שלי, וזה כל מה שאני זוכר, דוקטור.
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
זה גבר שנראה מעולה יחסית לגילו, אבל ממש לא נראה מעולה בכללי, אבל זה כבר עניין של דעה 😅
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
Membalas @gil_gu @Al_Te_Ze
אני מת על משפטים שהם נכונים בלי הקשר
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
אז לי אין סטנדרטים בשיט, אבל קאם און, הוא יותר דומה היום לסטיבן טיילר מאשר לג'וני דפ של פעם
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
אני די מסכים עם אלגריה, לא הייתי קורא לו יפה עכשיו
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
Membalas @also_eden
אני, עכשיו
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
חיכיתי שמישהו יזכיר אותה! זה מושלם❤
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
הצלחה תירשם ביום שבו לא אפול למשכב אחרי פעולות טריוויאליות
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
Membalas @Gil__Mor
אני זוכר את עצמי לא מאמין מגיל 6, יצאנו בשאלה והתחלנו לחיות חיים חילוניים ושמתי לב ששום דבר נורא לא קורה
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
אוקיי זה הולך להיות ציוץ ממש מוזר אבל פאק איט: לבחור מההופעה שזיהה אותי אתמול, עשית לי את הערב! וסליחה שייבשתי אותך, פשוט חברים חיכו לי בחוץ כבר הרבה זמן. והייתי מדאם לך התנצלות, אבל אני לא זוכר את הכינוי שלך... אז סליחה🌷
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
תמיד רציתי להיות איש מין חביב
Reply Retweet Suka
מתן🌈 3 Mar
החסרון: אני גמור מעייפות ויש לי יום סופר ארוך לפניי. היתרון: הייתי אתמול בהופעה ורקדתי כאילו אף אחד לא מסתכל עליי. שווה את זה
Reply Retweet Suka
מתן🌈 2 Mar
Membalas @phoebe_ben
Reply Retweet Suka
מתן🌈 2 Mar
Membalas @tom_a_r @_BenChok_
לי יותר הפריע שהרגע שמעתי בן אדם אומר לי שעדיף לעשן סיגריות כי התחליפים לא בריאים. התחליפים. לא. בריאים. איי קאנט איוון
Reply Retweet Suka