| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
2 ಗಂ. |
|
שוק חופשי נשמה, מי שטוב ודורש מחיר הוגן יעבוד ויקבל שכר. מי שגרוע סופו להיפלט מן המקצוע.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
6 ಗಂ. |
|
לא קשה להודות בזה, גם אני
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
7 ಗಂ. |
|
אתה יודע מה, אם הרייטינג כל כך גבוה למה לא להפריט את הבעלות על התאגיד הזה?
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
7 ಗಂ. |
|
אתה מתכוון ללחסל את התחרות ולמנוע מאנשים את חופש העיסוק?
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
7 ಗಂ. |
|
להחליש את הלשכה=להחזיר את הכוח לבעלי המקצוע ולא לשמור אותו אצל המקורבים והמושחתים שרוצים לחסל את התחרות.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
9 ಗಂ. |
|
מבחינתי לא משנה אם זאת תחנת שמאל או ימין, להפריט!
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
17 ಗಂ. |
|
לא מבין רייטינג אבל מבין דבר פשויט- עדיף ש747 מיליון שקל בשנה יישארו אצל 8 מיליון תושבים במקום שיילכו לתאגיד שעובדים בו 900 אנשים. אתה לא חושב כמוני ?
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
19 ಗಂ. |
|
יהיה בסדר כשייסגרו את התאגיד ויעבירו את הכספים לנושאים שדיברת עליהם.. אני מנסה להעביר לך נקודה- כספי מיסים מבוזבזים פה בשביל לממן תוכניות טלוויזיה, זה נראה לך הגיוני? לעומת זאת מטוס לראש ממשלה זה מאוד הגיוני בעיניי, הוא הולך לשמש את כל ראשי ממשלות ישראל בעתיד- מאוד יעזור לנו.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
20 ಗಂ. |
|
התקציב השנתי של מטוס ראש הממשלה הולך להיות הרבה הרבה פחות מ750 מיליון בשנה.. לא משהו שאמור לדגדג לנו בכיס לפחות. לעומת תאגיד שידור ציבורי ששותה לנו את כספי המיסים ולא ממש מצדיק את זה ברייטינג.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 9 |
|
אני מסתפק ב3 שחקני הגנה והקטור ביירין כשיר.. לגבי הזר האכזר בקישור- חובה.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 7 |
|
אין בעיה שינוח בבית, אבל למה לפרסם בתקשורת? מה זה נותן בדיוק?
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 6 |
|
חסמה גם אותי בעקבות לייקים לתגובות נגד חקיקה מיותרת בנושא.. הזויה
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 6 |
|
אי העפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית עם תקציב כמו שלכם זה לא כישלון?
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 5 |
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 5 |
|
מכבי חיפה 93/94 הגיעה לשמינית גמר גביע אירופה למחזיקות גביע, בנוסף לעונה שלמה ללא הפסד ושבירת שיא הנקודות לעונה. ד"ש מסרפסבורג
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 5 |
|
כן כן, אותה עונה בדיוק שמכבי חיפה גם לא הפסידה וגם עלתה לשמינית גמר גביע אירופה למחזיקות גביע. ד"ש מסרפסבורג
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 5 |
|
אתה תעלה כקשר אחורי? מנדגק ולביא לא בסגל, אם איטורה כשיר הוא פותח וגם מסיים את ה90 דקות
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 4 |
|
שכחת את השבויים הישראליים שכנראה נמצאים כרגע ברצועה.
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 4 |
|
כמובן החלמה מהירה קודם כל, אבל לא לשכוח לקחת את כל המסמכים הרפואיים וללכת לעורך דין לנזקי גוף ולתבוע את חברת הביטוח!
|
||
|
|
||
|
Polopopo
@MHFC_1010
|
ಮೇ 1 |
|
תכף תגיד שגם את הפסים העתקנו ממכם. הזוי.
|
||
|
|
||