|
LG
@
Lihigoralnik
ישראל
|
|
ציוציי על דעת עצמי בלבד.
|
|
|
2,620
ಟ್ವೀಟ್ಗಳು
|
1,877
ಹಿಂಬಾಲಿಸುತ್ತಿರುವವರು
|
329
ಹಿಂಬಾಲಕರು
|
| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಏಪ್ರಿ 6 |
|
הבן אדם fraud
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಏಪ್ರಿ 6 |
|
והעץ היה מאושר pic.twitter.com/RcQ1Gv7ZY1
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 25 |
|
יודע לנאום. pic.twitter.com/6XBobqGTxS
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 25 |
|
|
||
| LG ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Gil mishali גיל משעלי
@gilmishali
|
ಮಾರ್ಚ್ 23 |
|
לאוהד חמו זה לא היה קורה pic.twitter.com/RJAJNcAcoW
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 23 |
|
האדמה בוערת לו מתחת לרגליים
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 21 |
|
התאונה הבוקר בכביש 1. האופנוע של אבא שלי. במזל ניצל כשמשאית דהרה לכיוונו והוא קפץ מעבר לגדר. pic.twitter.com/fs6dvIqlbE
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 19 |
|
לא ציפתה או פיללה ליחצ של הbds pic.twitter.com/5grWNBgj7A
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 19 |
|
הbds מתו על זה pic.twitter.com/GwN1q79bTc
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 14 |
|
רק אל תקחו לנו את האירוויזיון!!!!
|
||
|
|
||
| LG ಮರುಟ್ವೀಟಿಸಿದ್ದಾರೆ | ||
|
Rotem Drob ⏭️
@DrobRotem
|
ಮಾರ್ಚ್ 6 |
|
מחפש את המקום הבא שלי (נו, עבודה, הבנתם כבר). מאחורי שנים של עריכת תוכן, ניהול אתרים, כתיבה, וקרייאטיב. בתחום הקולינריה, אבל לא רק. בתקשורת אבל גם בפן המסחרי. התיבה שלי פתוחה. רטווטו באותה התשוקה כמו שלירן חולצה אפורה רואה מצלמה
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 5 |
|
הוא מת מסטרוק... וזה לא שלי טנקס גאד
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 4 |
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 2 |
|
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 2 |
|
אל תדבר איתייייי
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 1 |
|
מצב אתה משאיל לי אקססוריז לפורים רובוקופ?
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಮಾರ್ಚ್ 1 |
|
אמא שלי לא ויתרה על החלום: "את לא יכולה למצוא מישהו כמו מילצ'ן?"
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 28 |
|
טוב תשמעו ראיתי חבר של אחי הקטן באפליקציית הכרויות. אני מרגישה מחוללת.
|
||
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 23 |
|
|
||
|
LG
@Lihigoralnik
|
ಫೆಬ್ರವರಿ 21 |
|
אלעל עלו על שיטה: כל פחמימה שמחממים במיקרו האווירי שלהם, לא משנה אם היא סביח או טוסט מוצרלה- יוצאת טעים. תכלס זו שיטה שאנשים שלא בדיאטה עצלנים צריכים לאמץ כי לא יכולות להיות תלונות על סוג חמים ומנחם כזה של ארוחה.
|
||
|
|
||