Twitter | Buscar | |
Roni.A.Tz
740
Tweets
267
Gente que sigues
64
Seguidores
Tweets
Roni.A.Tz 4 s
En respuesta a @newsisrael13
לא שכנעת. גם בפעם האלף. תתקדם עם 6 המנדטים
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 7 min
En respuesta a @HerrMayer @EyalPeleg1 y a 2 más
אין כמו עדות אישית
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 23 min
גם אני חשבתי לא להגיב. במחשבה שניה, נאלצתי. העדר שממחזר שקרים לא משאיר לך ברירה
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
En respuesta a @DaYossef @BlueWhite2019 y a 3 más
איזה גבי? המאפיונר?
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
ממש :/ עם בוגי ולפיד מסיבת טבע
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
En respuesta a @MorToper @BlueWhite2019 y a 3 más
חח תכלס, אין להם מה לומר. להפגיז את מי? חבורת מריונטות כושלת שצונחת בדיוק במהירות שנסקה
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
אבוטבול תרגע. אתה מדבר שטויות וההתלהמות לא מוסיפה לך כבוד
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
אלטלנה?
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
עובדה
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 1 h
En respuesta a @shtzigo @Michael50616567
מרגלים ובוגדים עד היום באו מהשמאל. שחרר. מדברים פה על הסתה מתמשכת מהשמאל
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 2 h
מושחת - צ’ק חסרי ניסיון - צ’ק. מריונטות של מוזס - צ’ק. כושלים בכלכלה ועסקים - צ׳ק. בוגי נקמן ובודה שקרים כמו ילד שלקחו לו הצעצוע - צ’ק
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 2 h
En respuesta a @DoritOrly @YakiAdamker
מוכר וידוע. נטחן מבוקר עד לילה. חלקם עד רובם לא מחזיקים מים
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 4 h
אין כמו דוגמא אישית, אה?
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 4 h
En respuesta a @natihaim92 @YakiAdamker
חלשלוש
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 4 h
En respuesta a @DoritOrly @YakiAdamker
לפיד?
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 5 h
En respuesta a @attilus
תבדוק מול עמית סגל
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 8 h
עובדות. תבדקי אותי. יש גוגל, תכתבי אשכנזי ורונן ברגמן או פרשת הרפז. הרשימה ארוכה. האמת לפעמים מרה כשהיא לא תואמת את הגישה הפוליטית שלך. יום טוב
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 8 h
״לא נחקרו ולא נוקו״ די לשקר לעצמך
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 10 h
אוי כמה הבלים. לא כל השמאל מושחת. בשמאל יש שחיתות באותה המידה. ראי מקרה אשכנזי או ציפי ליבני הם לא היו בשלטון אבל חשודים בפלילים
Reply Retweet Me gusta
Roni.A.Tz 10 h
גם אני מגן ומתעב שחיתות. ההבדל ביננו הוא ההכללה האוטואנטישמית. ההבדל הוא שאני חושב שיש מושחתים בשמאל בדיוק כמו בימין ובדתיים
Reply Retweet Me gusta