|
twitty
@
DaphnaLimoe
ישראל
|
|
ציוץ אחד שווה אלף קירקורים...
|
|
|
1,886
Mga Tweet
|
204
Mga Sinusundan
|
36
Mga Tagasunod
|
| Mga Tweet |
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
7 oras |
|
הימין כבר עשור בשלטון, מי עצר אותם מלהשיב את המסתננים הביתה?
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
8 oras |
|
מה עצר אותו ?
מי עצר אותו ?
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
9 na oras |
|
כי מפאי וטראומות ורק ביבי המלך.
כמו שנשים הולות למופעים של אייל גולן ושולחות את הבנות שלהן, כי אייל קורא לך. בדיוק בגלל זה.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
9 na oras |
|
מדבר על גבאי ומצביע ביבי.
אבי ההזנחה של ילדי ישראל.
משלם לעסקנים פוליטים בכדי שחלילה לא ילמדו ליבה ולא ילכו לעבוד לפרנסתם.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
10 oras |
|
מביך שבנט לא עושה דברים כאלה כבר 4 שנים ...זה מביך.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
10 oras |
|
בדיוק הסיבה לא להצביע בנט.
איפה היה ב2 הממשלות הקודמות?
0 הפרעות מ" שמאל" הממשלה הכי ימנית עד כה ( בן גביר בדרך לשבור שיא)
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
10 oras |
|
אינשטין אמר, מי שהולך באותה דרך שוב ושוב , שלא יצפה להגיע למקום אחר.
אז על מה בדיוק בנט יכול להלין?
הכככל נעשה במשמרת של ביבי+ בנט!!
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
11 oras |
|
תאר לך איזה שונה יהיה , אם תהיה כאן סוף סוף, אחרי 10 שנות סמול, ממשלת ימין!!
ביבי, בנט , הבית היהודי ...
הלך על החמאס- בדוק!
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
12 oras |
|
אתה תורם לחברה? אתה לא טפיל.
אתה רק לוקח ולא נותן? אתה טפיל.
טפילות היא הגדרה חברתית ללוקח ושאינו נותן בתמורה.
תדאג לא להיות שם ולא לחזק כאלה.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
12 oras |
|
רוצים שיהיה #פה טוב.
רוצים שיהיה פה יושר
רוצים דוגמא אישית פה.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
12 oras |
|
הכי חשוב זה לא להתפתות ולשלם את הסכום הסופי- אחרי השיפוץ ולא שניה אחת לפני.
# רודפת אחרי השיפוצניק כבר 7 חודשים.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
12 oras |
|
מקשיבה, מקורביו של ביבי הופכים לעדי מדינה, הם כנראה שמאל...
פקודיו ומכריו של גנץ, תומכים ומספרים בשיבחו, מכל הקשת הפוליטית.
לי זה אומר משהו.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
18 oras |
|
ערביי ישראל,
תארו לעצמכם את ה 10.4 , ביבי עוזב את בלפור בזכותכם...
הרשימה לא מייצגת אתכם, טלא את עמכם מעבר לגבול.
בנתיים ממשלות ימניות "מפחידות" אותנו בכך שאתם יכולים להצביע.
אז תצביעו למי שיעיף אותם לאופוזיציה.
20 מנדטים שלכם, סוף סוף ילכו לקואליציה.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
18 oras |
|
כשהתסריט היה " ערבים נוהרים" אהבתם ...
עכשיו תאכלו מן הדיסה.
מי ששותק ושותק מול שחיתות , ממשיך לתמוך אחרי הגירוש, שביבי הצביע בעדו,שותק כשמשלמים לחמאס, שותק שמבזים אזרחים- יאבד מנדטים.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
18 oras |
|
אנשים רופסים, שמכתירים אדם למרות כככל מה שעשה הן ברמה הביטחונית/ מדינית/ אישית / מוסרית .
כמה חזקים יכולים להיות?
הבן אדם טינף על משפחת בנט, תאגפו את גנץ מימין ותעיפו את הקיסר מבלפור.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
19 na oras |
|
אפס יכולות וביבי מינה אותו לרמטכל... האריך כהונתו ... מה זה אומר על ביבי?
אם אדם ממנה אנשים בשביל שיכשלו, הוא מכשיל את המדינה שלך, אז מה טוב בו?
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
19 na oras |
|
הבעיה היא חוסר הכבוד לכספי המיסים שלנו.
מליארדים לכספים קואלציונים, לריפוד חכים, לתמיכתם בהצבעות הקואליציה.
אי אפשר להפריד. ראש ממשלה צריך להתיחס לכל שקל מהמיסים בחרדת קודש. אנשים עובדים עבור הכסף הזה.
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
19 na oras |
|
אקסלים וכאלה ...
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
19 na oras |
|
מה נגד חרדים פה?
לדאוג שיתפרנסו בעצמם זה נגד?
|
||
|
|
||
|
twitty
@DaphnaLimoe
|
19 na oras |
|
לגבי ג, לא בר השוואה.
סטודנט 3- 9 שנים מקבל סיוע מהמדינה על לימודיו. ( לא מלגת קיום, לא עבור ילדיו) במקביל עובד לממן את חלקו בתשלומים לאוניברסיטה.
לאחר שיסיים, יעבוד וישלם מיסים.
אברך , לומד לנצח, אין את השלב בו מחזיר למדינה במיסים.
|
||
|
|
||