| ट्वीट |
|
דניאל
@Dan_Radko
|
19 जुल॰ |
|
הלוואי ונתניהו יפול כבר ונבין שהוא לא ימין.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
19 जुल॰ |
|
נתניהו היה מוכן להרכיב את הממשלה גם עם גבאי.
ממשיכים לפמפמם שאין טוב ממנו - להמשיך עם השטיפת מוח הזאת.
לציבור לאט לאט נמאס ממנו...
הוא יפול לא בגלל חקירות מצוצות מהאצבע אלא כי הוא ימאיס את עצמו על הציבור הימני בכך שהוא לא מסוגל לנהל מדיניות ימנית.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
עשוי מהחומר שכוכבים עשויים ממנו. twitter.com/halperinoded/s…
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
אם נתניהו לא מצליח להרכיב ממשלה זה הפסד של נתניהו, לא של הימין.
נתניהו בשלטון כבר עשור וכל מה שהוא עושה זה מדיניות שמאל.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
אולי אני לא רואה טוב - כתבת נתניהו ימין?
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
רגע - בהתחלה זה היה ליברמן.
עכשיו בנט אשם.
אם הייתם מתנהגים כמו ימין אמיתי לא היה צריך אף מפלגה ימנית נוספת...
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
נתניהו ימין?
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
כל אחד יכול לקחת מושג כלשהו ולהשליך אותו על מה שהוא רוצה.
אני רוצה להחליט שהמצב עכשיו יקרה יום.
זכותך להגדיר משפחה איך שאתה רוצה - היהדות מגדירה משפחה בצורה מאוד ברורה ולא סתם אוסף אנשים שהחליטו לחיות ביחד.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
כי התא המשפחתי הוא הבסיס של היהדות.
ויש כאן מאבק על הנקודה הכי בסיסית ושורשית של היהדות.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
צריך לקחת את מי שהמציא את השמיכה הזוגית ולהעביר אותו שוב את כל 12 שנות הלימוד - בוודאות משהו השתבש שם בדרך...
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
אתה בטוח שזה רק בטעם? כי אני לא מוצא את צילה מאתמול...
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
אם הליכוד היתה ימין מדיני שאכפת לה מתורת ישראל - לא היה צריך אף מפלגה ימנית - דתית נוספת.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
18 जुल॰ |
|
אתה יכול בבקשה להיות עיתונאי אובייקטיבי ולא שופר ופשוט לשאול - מה הוא עשה בבית?
את מי מעניין מה הוא לבש?
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
17 जुल॰ |
|
מדמיין איזה דביל מגיע בעוד 30 שנה -
אז מה דודי? וואלה לא נשארת אותו דבר,
קצת שיער לבן, לא נורא -
ויוצא...
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
16 जुल॰ |
|
לא מבין מה אתה מנסה להוכיח.
אז הוא לא כיסה את פניו בשביל להתחבא אלא בגלל הקור.
זה לא משנה את העובדה שהוא נמצא אצל אפשטיין.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
16 जुल॰ |
|
יש אחלה מסעדה בשילה.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
14 जुल॰ |
|
ויותר מזה - הוא אפילו לא אמר שהוא ממליץ לעבור את הטיפול הוא בסה"כ אמר שהילד יבחר - זה בידיים שלו לחלוטין.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
14 जुल॰ |
|
1. הוא אמר במפורשות שלדעתו הפרטית אפשר - אולי הוא טועה.
2. העליהום היה שהוא כביכול מכריח וקובע שעל כל ילד להט"ב יש לבצע טיפולי המרה דבר שלא היה ולא נאמר כלל.
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
14 जुल॰ |
|
מודה שהצטרפתי די מהר לעליהום על הרב רפי אבל אחרי צפייה נוספת בקטע - לא מבין מה הבעיה?
אין כפייה - רק דיבור, התבוננות והחלטה שנתונה לחלוטין לתלמיד - מה הוא רוצה לעשות.
twitter.com/keslasy/status…
|
||
|
|
||
|
דניאל
@Dan_Radko
|
14 जुल॰ |
|
אשמח מאוד שתראי לי באיזה חלק יש כאן כפייה?
הרב נשאל האם לדעתו זה אפשרי וענה שכן ואמר במפורש שהוא יתן לתלמיד להחליט מה הוא רוצה לעשות.
twitter.com/keslasy/status…
|
||
|
|
||