| ツイート |
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
9 時間 |
|
יאללה שפי, תצטרפי אליהם ואז בכלל זה נהדר! העם זקוק לך. אני יודע שאת סולדת מפוליטיקה, אבל גודל השעה מחייב אותך להצטרף
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
12 時間 |
|
ושוב, הערבים מוכיחים לנו שיש רק פתרון אחד: טרנספר. גירוש לגרש את כל הערבים מארץ ישראל. ערבים, בדווים, את כולם! טעות הסטורית השאירה אותם בארץ. את האוייב. הגיע הזמן לתקן.
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
12 時間 |
|
הפתרון הוא לגרש את כל הערבים מהמדינה - ערבים / בדווים / דרוזים שעובדים ברדיו (או שלא נאמנים). טרנספר
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
@GuyBechor קבל בכור, מה שאתה כבר שנים טוען. כתבה מעניינת מהאטלנטיק
amp.theatlantic.com/amp/article/59…
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
מה שעוד יותר מזעזע במקרה של האונס ברמלה, זה שחוקרת המשטרה שאלה את האמא אם היא בטוחה שהילדה לא רצתה בכך!!! תקשיב לראיון המזעזע עם אילה חסון.
ערבים מטונפים אונסים ילדה יהודיה על רקע לאומני והמשטרה מטייחת! רק כי הם ערבים!!
עד מתי?????
@drmichaelbenari
103fm.maariv.co.il/programs/media…
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
החשודים **ערבים**. ממשפחת פשע **ערבית** מוכרת
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
מזה דורות..?? למה לא באמת? יובלות. מליוני שנים. תקרא את הציוצים המחכימים של הנסיך ותראה כמה הציוץ שלך מגוחך. משפחתו של מר עודה הם מהגרי עבודה שבאו בעקבות היהודים שכאשר החלו לחזור למולדתם ההיסטורית הביאו עימם כסף ושגשוג כלכלי.
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
עזוב יאיר, בנט&שקד מצ'ועממים, כבר הרבה זמן שלא היה להם נערים יהודים עם פאות ארוכות לכסח (או לתמוך בהתלהבות בקלגסי שב"כ שיכסחו להם ת'צורה), אז הם מקשקשים עצמם לדעת. תן להם נער עם פאות ארוכות וכיפה גדולה אזוק, מדמם ומוכה במרתפי שב"כ והם ירגעו...
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
אולי האחיין שלו יודע..?
@olmertyair
אולמארט, איה דודך?
או שסתם מנסה למכור את השרבוטים של עליזה...?
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
הבחור הזה יוכל לעזור לך: @DaniKlein
מפעיל את הבלוג הזה:
yeahthatskosher.com
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
אחת הטובות:
shilohs-la.com
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
ריזרב קאט
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
אי אפשר להבין, אבל ברגע שיש לך אחד זה הכיף הכי גדול בעולם. אין יותר כיף מלהתעורר בבוקר מתינוק שצועק אבא! אבא! אבא שן! (כלומר, אבא עדיין ישן, אבא קום!)
גם אני בתור רווק פחות או יותר חשבתי כמוך - עד הילד הראשון. אי אפשר להסביר במילים. אבל הבן שלי זה בהחלט הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
עדיין לא אידיאלי. מעדיף את הפלסטיק בפליז. לטווח ארוך עדיף למחזר. ברגע שהמפעלים יזהמו פחות ויהיו יעילים יותר (תהליך שכל הזמן קורה) מחזור בהחלט עדיף - גם אם - יודע מה, יקר משמעותית - עדיף. עתודות הקרקע דווקא כן הולכות ונעלמות. האוכלוסייה גדלה. בוא נשמור על העולם שלנו
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
תיראו מופתעים
(אני ממש לא...)
inn.co.il/News/News.aspx…
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
איימען, דבר בכבוד אל יאיר. סמרטוט רצפה מחבל שכמותך. מי אתה שתתחצף ככה אל יאיר?? אל תשכח שאתה רק אורח (בלתי רצוי) במדינה. חצוף!
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
מזהמת את הקרקע. מי תהום וכו'. אני רוצה את האדמה נקייה מפלסטיק. אפשר. את הסנדלי שורש שאישתך באה לדייטים כשיצאתם מייצרים במפעל שעובד על אנרגיה סולארית. בנוסף, התעשייה נמצאת בהתייעלות מתמדת.
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
מזהם את הסביבה. עדיף שיהיה בפליז שאתה לובש בחורף (מייצרים מפלסטיק ממוחזר פליזים)
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
מזהמים - הרי עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן כל הזמן לייעל תהליכים ולהקטין את הזיהום הנובע ממחזור (הפעלת מפעלים ע"י אנרגיה סולארית, וכו'), בניגוד לפסולת שכבר הוטמנה באדמה ולך תוציא אותה עכשיו ותנקה את הסביבה. תמשיכו למחזר! ♻ (ותקראו בעיקר את הטורים הפוליטיים של גרשוני - הם מעניינים)
|
||
|
|
||
|
מיקו
@CharlieVeMiko
|
7月18日 |
|
עם כל החיבה שלי לגרשוני בימים כתיקונם, המאמר שלו בנושא מחזור ♻ הוא קשקוש מוחלט. על פי ההיגיון שלו, עדיף לזהם את הקרקע בטונות של פלסטיק בלתי מתכלה, מאשר "לבזבז" עוד קצת כסף אבל לשמור על סביבה נקייה יותר. אני מעדיף "לשלם" על איכות חיים וסביבה נקייה יותר. לגבי השטות שמפעלי המחזור
|
||
|
|
||