Twitter | 検索 | |
מיקו
3,005
ツイート
406
フォロー中
62
フォロワー
ツイート
מיקו 9 時間
יאללה שפי, תצטרפי אליהם ואז בכלל זה נהדר! העם זקוק לך. אני יודע שאת סולדת מפוליטיקה, אבל גודל השעה מחייב אותך להצטרף
Reply Retweet いいね
מיקו 12 時間
返信先: @bokeralmog @bezalelsm
ושוב, הערבים מוכיחים לנו שיש רק פתרון אחד: טרנספר. גירוש לגרש את כל הערבים מארץ ישראל. ערבים, בדווים, את כולם! טעות הסטורית השאירה אותם בארץ. את האוייב. הגיע הזמן לתקן.
Reply Retweet いいね
מיקו 12 時間
הפתרון הוא לגרש את כל הערבים מהמדינה - ערבים / בדווים / דרוזים שעובדים ברדיו (או שלא נאמנים). טרנספר
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
קבל בכור, מה שאתה כבר שנים טוען. כתבה מעניינת מהאטלנטיק
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
מה שעוד יותר מזעזע במקרה של האונס ברמלה, זה שחוקרת המשטרה שאלה את האמא אם היא בטוחה שהילדה לא רצתה בכך!!! תקשיב לראיון המזעזע עם אילה חסון. ערבים מטונפים אונסים ילדה יהודיה על רקע לאומני והמשטרה מטייחת! רק כי הם ערבים!! עד מתי?????
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
返信先: @omrimaniv
החשודים **ערבים**. ממשפחת פשע **ערבית** מוכרת
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
מזה דורות..?? למה לא באמת? יובלות. מליוני שנים. תקרא את הציוצים המחכימים של הנסיך ותראה כמה הציוץ שלך מגוחך. משפחתו של מר עודה הם מהגרי עבודה שבאו בעקבות היהודים שכאשר החלו לחזור למולדתם ההיסטורית הביאו עימם כסף ושגשוג כלכלי.
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
עזוב יאיר, בנט&שקד מצ'ועממים, כבר הרבה זמן שלא היה להם נערים יהודים עם פאות ארוכות לכסח (או לתמוך בהתלהבות בקלגסי שב"כ שיכסחו להם ת'צורה), אז הם מקשקשים עצמם לדעת. תן להם נער עם פאות ארוכות וכיפה גדולה אזוק, מדמם ומוכה במרתפי שב"כ והם ירגעו...
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
אולי האחיין שלו יודע..? אולמארט, איה דודך? או שסתם מנסה למכור את השרבוטים של עליזה...?
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
返信先: @Eshet_Lot @DaniKlein
הבחור הזה יוכל לעזור לך: מפעיל את הבלוג הזה:
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
返信先: @Eshet_Lot
אחת הטובות:
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
返信先: @iki_cohen @Eshet_Lot
ריזרב קאט
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
返信先: @elianabarbel
אי אפשר להבין, אבל ברגע שיש לך אחד זה הכיף הכי גדול בעולם. אין יותר כיף מלהתעורר בבוקר מתינוק שצועק אבא! אבא! אבא שן! (כלומר, אבא עדיין ישן, אבא קום!) גם אני בתור רווק פחות או יותר חשבתי כמוך - עד הילד הראשון. אי אפשר להסביר במילים. אבל הבן שלי זה בהחלט הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
עדיין לא אידיאלי. מעדיף את הפלסטיק בפליז. לטווח ארוך עדיף למחזר. ברגע שהמפעלים יזהמו פחות ויהיו יעילים יותר (תהליך שכל הזמן קורה) מחזור בהחלט עדיף - גם אם - יודע מה, יקר משמעותית - עדיף. עתודות הקרקע דווקא כן הולכות ונעלמות. האוכלוסייה גדלה. בוא נשמור על העולם שלנו
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
תיראו מופתעים (אני ממש לא...)
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
איימען, דבר בכבוד אל יאיר. סמרטוט רצפה מחבל שכמותך. מי אתה שתתחצף ככה אל יאיר?? אל תשכח שאתה רק אורח (בלתי רצוי) במדינה. חצוף!
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
מזהמת את הקרקע. מי תהום וכו'. אני רוצה את האדמה נקייה מפלסטיק. אפשר. את הסנדלי שורש שאישתך באה לדייטים כשיצאתם מייצרים במפעל שעובד על אנרגיה סולארית. בנוסף, התעשייה נמצאת בהתייעלות מתמדת.
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
מזהם את הסביבה. עדיף שיהיה בפליז שאתה לובש בחורף (מייצרים מפלסטיק ממוחזר פליזים)
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
מזהמים - הרי עם התקדמות הטכנולוגיה ניתן כל הזמן לייעל תהליכים ולהקטין את הזיהום הנובע ממחזור (הפעלת מפעלים ע"י אנרגיה סולארית, וכו'), בניגוד לפסולת שכבר הוטמנה באדמה ולך תוציא אותה עכשיו ותנקה את הסביבה. תמשיכו למחזר! ♻ (ותקראו בעיקר את הטורים הפוליטיים של גרשוני - הם מעניינים)
Reply Retweet いいね
מיקו 7月18日
עם כל החיבה שלי לגרשוני בימים כתיקונם, המאמר שלו בנושא מחזור ♻ הוא קשקוש מוחלט. על פי ההיגיון שלו, עדיף לזהם את הקרקע בטונות של פלסטיק בלתי מתכלה, מאשר "לבזבז" עוד קצת כסף אבל לשמור על סביבה נקייה יותר. אני מעדיף "לשלם" על איכות חיים וסביבה נקייה יותר. לגבי השטות שמפעלי המחזור
Reply Retweet いいね