Twitter | Haku | |
Benny בני
999
Twiitit
54
Seuratut
56
Seuraajat
Twiitit
Benny בני 9 t
Vastauksena käyttäjälle @BenCaspit
הבן של אבא שלו, לא?
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 21 t
Vastauksena käyttäjälle @chaimlevinson
מדבר בהיגיון
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 21 t
Vastauksena käyttäjälle @Ahmad_tibi
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 21 t
Vastauksena käyttäjälle @Rereshef
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 8. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @amirzelcer @prokooter
שרפת גופות זה בהחלט רעיון הרבה יותר מוצלח
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 8. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @prokooter
חוסר הבנה בבריאות הציבור. מיסור במיטות מציל חיים כי מונע אישפוזים מיותרים ומקטין את הדבקת החולים והמנותחים בחיידקים.
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 8. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @igal012
כמה לוביסטים יש לפנסיות של אנשי הקבע בצהל?
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 8. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @StatistaCharts @CIA
But the USA does it in local currency that it can simply print
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 6. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @drAnatBerko
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 6. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @YoazHendel1
למדת לירות בתוך הנגמ״ש במהירות מרשימה
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 6. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @RotemShtarkman
הוא מתגורר בביתו של מספר 1 ברשימה
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 5. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @michalaharoni10
עכשיו העלבת אמיתיים ואותנטיים
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 4. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @LibDems @joswinson
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 4. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @mrjamesob
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 4. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @AClarkimus
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 4. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @OwenSmith_MP
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 2. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @ChemiShalev
הגיע הזמן!
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 1. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @ofercass
מזל טוב ובהצלחה איש יקר! הגיע הזמן שקולך ישמע גם בבית המחוקקים, כבוד!
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 1. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @shacharbm
Reply Retweet Tykkää
Benny בני 1. helmik.
Vastauksena käyttäjälle @dovhanin
וגם יש לך מחליף ראוי! בהצלחה בכל אשר תפנה.
Reply Retweet Tykkää