| ಟ್ವೀಟ್ಗಳು |
|
אביחי
@Avichai_s
|
6 ಗಂ. |
|
ברור שיש הבדל. ואני מבין את השם הרע שיצא לכלים האלו, בגלל רוכבים שחושבים שהכביש של אבא שלהם. לדעתי הכלים האלו הם פתרון להרבה מהבעיות שיש בתחבורה העירונית, במקום להלחם בהם צריך להתאים את הרגולציה הקיימת לנוכחות שלהם.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
6 ಗಂ. |
|
כרוכב אופניים חשמליים ב4 השנים האחרונות, את צודקת. אבל בתוך כל הדמוניזציה לכלי הזה, צריך לזכור שגם הנהג הישראלי הממוצע לא חף מבעיות. אני כבר לא זוכר את כמות הפעמים שכמעט נדרסתי בגלל נהגים חסרי סבלנות, או כאלו שיותר חשוב להם לסמס מאשר להתרכז בנהיגה.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
9 ಗಂ. |
|
זה הולך ונראה כאילו במערכת הבחירות הנוכחית, הנכס הכי גדול של הימין, יהיה שהאגו של השמאל יותר גדול משלו.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
22 ಗಂ. |
|
תגובת תמר זנדברג כשהיא קוראת את הציוץ pic.twitter.com/69gKFZz1Ip
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
מתפלא עליך אבישי. היום נהוג למתג את זה כ"צעירים".
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
יש לי שכנה מורה באחת מבתי הספר יחד עם אימך, אומרת שמדובר באישה מקסימה. בלי ציניות.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
שיר הפתיחה בהרצאתו המאלפת של ב. נתניהו "רגישות, טאקט ומה שביניהם"
themarker.com/news/1.3167132
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
"על הדבש ועל העוקץ" פרשת העמותות ופרשת הרפז, לא ראי זה כראי זה.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
ורק משתי מילים אני חושש "פרשת" "הרפז"
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
יפעת ביטון זה הציפי לבני של מערכות בחירות
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
@ErelSegal נצפה מחכך ידיו בהנאה.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
לא הופתעתי ככה מאז שהתכחש לעניין החסינות כאילו זו יוזמה של מיקי זוהר בלבד..
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
וייקרא שמה בישראל "צפו. הפיצו. שתפו."
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
הטירוף הפרוגרסיבי בציוץ אחד. אם זו אישה לגבר זה סבבה ויו גו גירל, כי פטריארכיה נשים מוחלשות וכל השיט הזה. אם זה גבר לאישה זה החפצה הטרדה מינית ניצול ושאר מרעין בישין.
או שמא זו בכלל הפוזיציה שמדברת מגרונך... ?
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
זאת הייתה בדיחה על חשבון הביביסטים בשבילם נתניהו=ישראל.
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 26 |
|
י'סמולן עוכר ישראל. מחרף ומגדף מערכות ישראל
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 25 |
|
חופשי. כרגע עומד על שלושה ימים ב4 שנים.. פעם עוד הייתי בטוח שצה"ל לא יסתדר בלעדי, כנראה עושים לי דווקא להראות לי כמה שאני זניח (הולך למיטה לאכול גלידה)
|
||
|
|
||
|
אביחי
@Avichai_s
|
ಜೂನ್ 25 |
|
אל תדאג מח"ש נמצאת שם לעזור.
נ. ב. לא מאמין שגרמת לי לחפש את הציטוט הנ"ל בשירים של עומר אדם, כדי שאבין את הבדיחה.
|
||
|
|
||