Twitter | 検索 | |
Ofir Arzi
חולה על פנסיות תקציביות
222
ツイート
166
フォロー中
48
フォロワー
ツイート
Ofir Arzi 21 時間
返信先: @Ayeletnnv
אם אפשר בלי ספויילרים כי אני רואה באיחור
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 21 時間
返信先: @Ayeletnnv
אלברט מספר אחת. גם מבשל טוב וגם בנאדם מקסים.
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 23 時間
返信先: @EdanArzi
אל תכליל, כלפי קיבוצניקים יש מדיניות ענישה שונה
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 24 時間
ברק מגזים, ההשוואה לא במקום
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月17日
נוק אאוט של . הקלטת הלוהטת והיחסים עם שרה הם דברים שידועים כבר שנים. זה עדיין לא קרוב לברק ואפשטיין
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月17日
בינתיים יש ניצחון בנקודות ל נראה איך יגיב..
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月17日
אני יודע שמדובר בעמדה לא פופולרית, אבל אני לא מבין איך לא מושמעת ביקורת על העובדה ש עזב את הכנסת בשביל לקדם סרט דוקומנטרי על חייו?
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月13日
ו מספקים את אחד מקרבות הציוצים המוזרים שראיתי
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月10日
איך אטילה ממוקם כל כך גבוה?
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月8日
אחרי שראיתי את הפטריוטים עם ו אני מבין באמת את משמעות האמירה "משמין מנחת"
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月6日
קצת באיחור, אבל מבחינתי הניצחון של מסמל יותר מכל את חזרתו של השפם למרכז הבמה
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月5日
返信先: @chaimlevinson
זה נראה שעוזי דיין הוא האבי דיכטר של הכנסת ה-21
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
לא מסכים, חינוך קודם כל מתחיל מהבית. אם ילד להורים גזעניים ילך ללמוד בבית ספר ליברלי, החינוך מהבית יהיה משמעותי יותר והעמדות שלו לא ישתנו. הצבא מדגים איך חיכוך יכול להוביל להורדה בגזענות. (ביחסים שבין הקהילה האתיופית לשאר החברה בישראל)
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
לא רואה איך שפיכה של כסף תצליח לשנות דפוסי חשיבה ותהפוך את החברה והממסד הישראלי לגזענים פחות. לדעתי בסוגיות כמו הגירה, זמן וחיכוך בין קבוצות בחברה משמעותי הרבה יותר מכסף
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
אם נשאל את הוא יגיד שהפתרון הוא להשקיע עוד כספים בקידום העדה.
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
נראה לי שהמחאה היא על היחס של החברה הישראלית כלפי העדה האתיופית, גם ברמה המוסדית וגם ברמה האישית.
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
返信先: @JoshBreiner
זה הזמן לשאול את ניצן הורוביץ על הסיכויים לחיבור במרכז שמאל
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月3日
משיחות עם חברים ממסגרות שונות אני לומד שיש לגיטימציה רחבה מאוד למחאת העדה האתיופית. לשתי שאלות אני לא מוצא תשובה. הראשונה היא, האם יש פתרון למצב? השאלה השנייה היא איך אפשר להצדיק מבחינה מוסרית אלימות כלפי אזרחים אחרים? @Revitalbender1
Reply Retweet いいね
Ofir Arziさんがリツイート
Josh Breiner 7月3日
תראו, אני לא אתיופי. אני לא יודע מה זו מצוקה, מהי התעמרות קבועה של משטרה, מה זה לגדול כשאתה מתוייג עבריין, מה זה לגדול כשהמדינה רואה בך אזרח סוג ג'. אין מוצדק ממחאה נגד הרג של נער ישראלי אתיופי סתם. הכאב אמיתי. אבל מה שהיה אתמול זו לא מחאה, זו עבריינות, אנרכיה, כאוס מוחלט>>>
Reply Retweet いいね
Ofir Arzi 7月2日
תעבור לברק או לא?
Reply Retweet いいね