| 推文 |
|
Amir_elron
@AmirElron
|
22 分鐘 |
|
מ-"מאמי" אני גם סולד, על כל נגזרותיו (יצא לי כבר לשמוע "מאמא" וכאלה... התחלחלתי). אבל חשבתי שיש משהו קצת... נעים (?) ב-"מותק".
אוקיי.
החכמתי.
תודה תותי.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
23 分鐘 |
|
מי אמר שלא עבדו על זה כבר?.. pic.twitter.com/nUPeZ080qB
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
34 分鐘 |
|
"מותק" זה לא כינוי חיבה לגיטימי?
(שואל ברצינות)
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
8 小時 |
|
היי יואב,
שבוע טוב.
עוקב אחר ציוציך ולרוב גם נהנה מהם מאוד.
כך גם הפעם.
תודה על הבאת הדברים.
רק הערה קטנה: הייתי מוותר על/ משמיט את המילה "פאקינג" לפני "בית המשפט העליון".
מיותר.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
8 小時 |
|
נ.ב
לא מצאתי באינסטגרם "קטמנדו"/ "katmando" (למרות שממש חיפשתי).
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
9 小時 |
|
מהממת ויפה.
פתיחת שבוע נהדרת ומלאה באור.
מאחל לך שהשבוע כולו יהיה רצוף בשבילך בחוויות טובות.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
9 小時 |
|
אבישי שבוע טוב!
אני לא חושב שמדובר באופן ספציפי בעם ישראל...
יותר נכון לומר (ולכתוב) שכאלו הם בני האדם.
קלים להשפעה, נוחים לתימרון.
ואני מנתק את זה מהקשרים פוליטיים- מסוימים או כלליים.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
16 小時 |
|
טור מרתק.
תודה חגי.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
21 小時 |
|
הניחי לזה.
אנשים, מטבעם, תמיד מחפשים לדבר.
להעיר. לומר משהו.
לפעמים נכון פשוט לשים פס.
אלה החיים שלך.
מהתרשמותי (הקצרה) ממך- את חריפה, מנוסחת להפליא, נראית מדהים.
משתקפת אישיות יפהפייה מהחשבון שלך ומהציוצים.
יש לך את כל הסיבות שבעולם להרגיש הכי טוב עם עצמך. ❤.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
22 小時 |
|
אבל היא נראית מדהים!
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
22 小時 |
|
תודה על השיתוף.
מרגש ונוגע ללב.
❤
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
22 小時 |
|
באמת שלא ברור לי איפה את או אחרים רואים שעלית במשקל.
אנחנו לא מכירים.
מעולם לא נפגשנו (וסביר שלעולם גם לא ניפגש), אבל את נראית מדהים.
אל תתני לאיש לערער אותך או לגרום לך להרגיש לא בנוח עם עצמך.
אם זו בחורה- זה מקנאה.
אם זה גבר- זה רק כי הוא חושב שזה יקדם אותו איתך.
שבוע טוב לולי
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
23 小時 |
|
היי רז,
תודה על הבאת הדברים.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月27日 |
|
עד שאתרגל לפורמט ואלמד לצייץ- אעלה תמונה. pic.twitter.com/vhnRo0MwS9
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月27日 |
|
אין לי כבר כוח אליה.
אף פעם לא היה לי.
אבל בשנים האחרונות תתושת המיאוס שלי ממנה רק הולכת וגוברת.
לא ברור לי איך נותנים לה להמשיך ולהחזיק תכנית חשובה כמו "פגוש את העיתונות".
בעיניי ולדעתי- היא בינונית מינוס.
בעיניי ולדעתי- היא לא יודעת להחזיק ראיון, בטח שלא לנהל פאנל.
חבל.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月27日 |
|
איתך לגמרי.
רק שלא ברור לי למה מצאת לנחוץ לציין "אני מנצרת עלית" בעוד שאת לא נמצאת שם כבר... 7(?) 8(?) שנים.
כלומר, איזו חשיבות יש לפרט המידע הזה?
לא עדיף לומר "אני מ-..." ואז להוסיף את עיר המגורים הנוכחית?
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月27日 |
|
אורי,
שבת שלום.
כמה כיף וטוב למצוא/ לגלות אותך גם בטוויטר.
בכינון ישיר.
לפי שעת הציוץ ותוכנם של הציוצים הקודמים, אתה בארה"ב כעת.
עשה חיים!
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月26日 |
|
מירב היקרה,
א. את נפלאה.
ב. עשייתך, לאורך השנים, העידה רבות על אישיותך יוצאת הדופן ועל לבך הרחב והטוב.
ג. מקווה שבכנסת הבאה יתאפשר לך להציג ולהראות יותר מיכולותייך וכישורייך למען עם ישראל.
ד. ❤.
שבת שלום.
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月26日 |
|
נשמע כמו פתיח נהדר להודעת אינפול
|
||
|
|
||
|
Amir_elron
@AmirElron
|
7月26日 |
|
תיקון.
כנראה שהמכלול השלם והיפה לכד את תשומת לבי יותר משורת השיניים התחתונה.
בהצלחה :)
|
||
|
|
||