Twitter | 搜尋 | |
Amir_elron
23
推文
91
正在跟隨
7
跟隨者
推文
Amir_elron 22 分鐘
回覆給 @reutituti3
מ-"מאמי" אני גם סולד, על כל נגזרותיו (יצא לי כבר לשמוע "מאמא" וכאלה... התחלחלתי). אבל חשבתי שיש משהו קצת... נעים (?) ב-"מותק". אוקיי. החכמתי. תודה תותי.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 23 分鐘
回覆給 @NissanReichenb1
מי אמר שלא עבדו על זה כבר?..
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 34 分鐘
回覆給 @reutituti3
"מותק" זה לא כינוי חיבה לגיטימי? (שואל ברצינות)
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 8 小時
回覆給 @yoavr
היי יואב, שבוע טוב. עוקב אחר ציוציך ולרוב גם נהנה מהם מאוד. כך גם הפעם. תודה על הבאת הדברים. רק הערה קטנה: הייתי מוותר על/ משמיט את המילה "פאקינג" לפני "בית המשפט העליון". מיותר.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 8 小時
回覆給 @kat_men_do
נ.ב לא מצאתי באינסטגרם "קטמנדו"/ "katmando" (למרות שממש חיפשתי).
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 9 小時
回覆給 @kat_men_do
מהממת ויפה. פתיחת שבוע נהדרת ומלאה באור. מאחל לך שהשבוע כולו יהיה רצוף בשבילך בחוויות טובות.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 9 小時
回覆給 @Benadam2019
אבישי שבוע טוב! אני לא חושב שמדובר באופן ספציפי בעם ישראל... יותר נכון לומר (ולכתוב) שכאלו הם בני האדם. קלים להשפעה, נוחים לתימרון. ואני מנתק את זה מהקשרים פוליטיים- מסוימים או כלליים.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 16 小時
回覆給 @haggai_segal
טור מרתק. תודה חגי.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 21 小時
回覆給 @neshamateora
הניחי לזה. אנשים, מטבעם, תמיד מחפשים לדבר. להעיר. לומר משהו. לפעמים נכון פשוט לשים פס. אלה החיים שלך. מהתרשמותי (הקצרה) ממך- את חריפה, מנוסחת להפליא, נראית מדהים. משתקפת אישיות יפהפייה מהחשבון שלך ומהציוצים. יש לך את כל הסיבות שבעולם להרגיש הכי טוב עם עצמך. ❤.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 22 小時
回覆給 @GuyCamelmacher
אבל היא נראית מדהים!
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 22 小時
回覆給 @YShalgi
תודה על השיתוף. מרגש ונוגע ללב. ❤
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 22 小時
回覆給 @neshamateora
באמת שלא ברור לי איפה את או אחרים רואים שעלית במשקל. אנחנו לא מכירים. מעולם לא נפגשנו (וסביר שלעולם גם לא ניפגש), אבל את נראית מדהים. אל תתני לאיש לערער אותך או לגרום לך להרגיש לא בנוח עם עצמך. אם זו בחורה- זה מקנאה. אם זה גבר- זה רק כי הוא חושב שזה יקדם אותו איתך. שבוע טוב לולי
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 23 小時
回覆給 @RazShechnik
היי רז, תודה על הבאת הדברים.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月27日
עד שאתרגל לפורמט ואלמד לצייץ- אעלה תמונה.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月27日
回覆給 @YairNetanyahu
אין לי כבר כוח אליה. אף פעם לא היה לי. אבל בשנים האחרונות תתושת המיאוס שלי ממנה רק הולכת וגוברת. לא ברור לי איך נותנים לה להמשיך ולהחזיק תכנית חשובה כמו "פגוש את העיתונות". בעיניי ולדעתי- היא בינונית מינוס. בעיניי ולדעתי- היא לא יודעת להחזיק ראיון, בטח שלא לנהל פאנל. חבל.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月27日
回覆給 @elianabarbel
איתך לגמרי. רק שלא ברור לי למה מצאת לנחוץ לציין "אני מנצרת עלית" בעוד שאת לא נמצאת שם כבר... 7(?) 8(?) שנים. כלומר, איזו חשיבות יש לפרט המידע הזה? לא עדיף לומר "אני מ-..." ואז להוסיף את עיר המגורים הנוכחית?
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月27日
回覆給 @ORI_GROSS
אורי, שבת שלום. כמה כיף וטוב למצוא/ לגלות אותך גם בטוויטר. בכינון ישיר. לפי שעת הציוץ ותוכנם של הציוצים הקודמים, אתה בארה"ב כעת. עשה חיים!
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月26日
回覆給 @cohen_meirav
מירב היקרה, א. את נפלאה. ב. עשייתך, לאורך השנים, העידה רבות על אישיותך יוצאת הדופן ועל לבך הרחב והטוב. ג. מקווה שבכנסת הבאה יתאפשר לך להציג ולהראות יותר מיכולותייך וכישורייך למען עם ישראל. ד. ❤. שבת שלום.
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月26日
回覆給 @Lo_Mekori
נשמע כמו פתיח נהדר להודעת אינפול
Reply Retweet 喜歡
Amir_elron 7月26日
回覆給 @elianabarbel
תיקון. כנראה שהמכלול השלם והיפה לכד את תשומת לבי יותר משורת השיניים התחתונה. בהצלחה :)
Reply Retweet 喜歡