Twitter | Αναζήτηση | |
Ariel Ahdoot
1.782
Tweet
1.651
Ακολουθείτε
130
Ακόλουθοι
Tweet
Ariel Ahdoot 4 ώρ.
תקשורת ישראלית עלובה ואוייבת העם. מסתירה כל יום עשרות פיגועים ומעשי טרור.. אבל שוטפת את המוח בכל כותרות החדשות, בזעזוע נורא, ריסוס גרפיטי עלוב שעשו יהודים- כאילו היה רצח ושפיכות דמים. פשוט חוסר איזון מוחלט, חוסר פרופורציות, חוסר מוסר, חוסר שיקול דעת ושנאה עצמית מטורפת!! בושה!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 4 ώρ.
Απάντηση σε @SaraSolomonsara @wizardwiz1 @Shiritc
קראתי. איך שיצא.. האמת, לא חידש לי כל כך. אבל טוב מאוד שיוצאים ספרים כאלה וצריכים להביא את זה לתודעה. ברור שנתניהו שם אותו מהמובן הזה. ידוע שנתניהו חושב עשרים מהלכים קדימה. אבל נתניהו בעצמו לא דמיין עד כמה רחוק ילך בני בגין. עד שבמקרים מסויימים העיק עליו וקלקל מעבר למה שדמיין.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 11 ώρ.
Απάντηση σε @AidaTuma @giladerdan1 @AyOdeh
צביעות. אתם הצבעתם נגד הקמת תחנות משטרה בכפרים הערבים ואחר כך מתלוננים על הפשעים שאתם עושים בלי סוף. אל תאשימו אותנו בתרבות הפשע האונס והרצח שנפוצה בכל מדינות ערב.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 11 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
ובאמת בהצלחה לכולנו. אנשי השמאל קוראים לימנים עיוורים ומזלזלים.. אבל אף פעם לא מסתכלים על מעשיהם עצמם. מבחינתם הכל כשר כדי להוריד את השלטון. צריך להסתכל ביושר האם זו הדרך והמדינה שרוצים להשאיר אחרינו. יום טוב.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
רק תראה כמה קצינים חובשי כיפות יש ביחס לחילוניים..דואגים שאף אחד מהם לא ימונה לקצונה בכירה ויכנס חס ושלום למטכ"ל.. כדי שלא יוסיף וימנה עוד כמותו. עבירה חמורה על חוק יסוד חופש העיסוק ושחיתות טהורה. זו הדרך של השמאל עוד מימי מפאי שביקשו הגמוניה ולא דמוקרטיה ואפשרו רק עלייה רק להם
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
זו לא קונספירציה. אלו עובדות. כמו בבג"ץ עם מדיניות השופטים המשכפלים את עצמם בתחום השמאל קיצון - כך גם באקדמיה, בתקשורת, בצבא.. ובכל מקום אליו הגיעו שמאלנים. כך אתם עוקפים את הדמוקרטיה.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
פעם היתה לשמאל אידיאולוגיה. אמנם אדיאולוגיה כושלת שהתאימה לזמן מלחמת העולם ב-2 .. אבל בכל זאת היתה. היום גם את זה אין ועסוקים כל היום בהשמצות לכלוך שנאה והסתה. אני אומר את זה בצער כי זה הפסד של כולנו. דרדור של השיח. שנאת והשמצת נתניהו הן לא מצע לניהול מדינה!!!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
לימין אין תוכנית?! נתניהו שינה את כלכלת המדינה מקצה לקצה. ממדינה בעלת אופי סוציאלי מקרטע, לכלכלה חזקה ויציבה. גם הבטחון יותר טוב. איכות החיים עלתה ומדד ג'יני נמוך מאי פעם. ישראל היום בשיא עוצמתה אי פעם בכל תחום. קשה לכם להודות בזה. ועוד כשדרך השמאל נכשלה שוב ושוב ושוב. מתפרקים
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
חחחח דבר ראשון, לא כולם היו שמאלנים. דבר שני, הצגת עכשיו ממש את שיטת הדיפסטייט והמינויים של השמאל. אם אתה ימני לא מקדמים אותך. בצבא, במע' המשפט, במוסד, בשב"כ, באקדמיה.. - שיא השחיתות וזה נכון ומוכח. ובינתים השמאל הוא זה שאיבד את הדרך והאידיאולוגיה. בוכים כל היום ללא אלטרנטיבה
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
ברגע שאטילה צייץ את "המילים האסורות" - מיד הפך ל"חשוך", בזוי, משיחי, נחות, נלעג ומוקצה ע"י רוב אוהביו לשעבר משמאל, שחלקם הצהירו שיפסיקו לעקוב אחריו. פשוט בושה וצביעות. אלו פני השמאל בישראל. מלאי שנאה עיוורת מתפרצת - ומאשימים בזה את הימין. הגיע הזמן שהשמאל יעשה חשבון נפש עם עצמו.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @attilus @adin_dan
נאום בר אילן של נתניהו בא להשתיק את אובמה!! נתניהו שם כתנאי למדינה פלסטינית - הכרה שלהם במדינת ישראל כמדינת היהודים. דבר שהוא יודע שלעולם, אבל לעולם- לא יקרה!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
בעד הפרדה ומסירת שטחים למען מדינה יהודית בלבד - אבל חוק הלאום הריק מתוכן.. "אוי ואבוי. נחרב העולם. פאשיסטים". פשוט צביעות.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 12 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
הצביעות היא שאתם מדברים על "סובלנות, כבוד האחר, ריבוי דעות, חופש ביטוי.." אבל שונאים בכל לבבכם ומזלזלים (לחינם) בכל מי ששונה מכם באופן אוטומטי. כל דעה שונה משלכם לא לגיטמית מבחינתכם. זו צביעות ואין לכם כל כך במה להתגאות או להשתחצן - אתם העיוורים החשוכים!! ..שהולכים ונעלמים.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 13 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
תבדוק מה ההגדרה של משיחיות. קבוצה שתומכת באיזה אידיאל וחושבת שהיא יכולה לכפות את המצב הזה ברגע ללא תהליך. בקיצור - "אקסטזת השלום ומסירת השטחים של השמאל".
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 13 ώρ.
Απάντηση σε @adin_dan @attilus
חח השמאל הוא כת משיחית.. וגם צבוע.. עונה בדיוק על ההגדרה - מצפה לתת שטחים והופ.. קסם. הערבים יאהבו אותנו פתאום. "מזרח תיכון חדש וחומוס בדמשק." בדיחה. לא לומדים לקח .כל ויתור הופך למעוז טרור. חושבים להגיע להחלטה אוטופית הזויה בראש שלהם וכל הערבים יתעקמו לפי זה בן רגע. בקסטזה.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 13 ώρ.
Απάντηση σε @attilus
פשש.. מהרגע שאמרת מצביע ימין - רבים ממעריציך ואוהביך הפכו לשונאים ומזלזלים. הפכת עבורם ברגע ל"חשוך". הפרצוף הצבוע של השמאל בישראל. בעד ריבוי דעות וקבלת האחר - אבל כל דעה שונה משלהם לא לגיטימית עבורם ואתה ישר הופך לנחות שיש ללעוג לו. טיפשים עיוורים מלאי שנאה ומרמור!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ο χρήστης Ariel Ahdoot έκανε Retweet
יענקי פרבר 19 Δεκ
האיבה שיש בין דמוקרטים לרפובליקנים בארה"ב לא מגיעה לאחוז מהאיבה שבין ימין ושמאל כאן בארץ, הם לא מסוגלים לשבת ולהנות ביחד, והם מאחלים אחד לשני דברים מזעזעים, אנחנו כאן ימין ושמאל זה מריבות סרק. מצד שני שתי המפלגות מצביעים בעד חוק לטובת אמריקה ולא משנה מי מגיש את החוק, אצלינו לא
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 13 ώρ.
למה לעזאזל ראשי התאגדות הסטודנטים חושבים שהם יכולים להפגין ולתמוך בצד פוליטי וזאת במימון של כספי סטודנטים שלא נשאלו מעולם אם הם תומכים במאבק!! כסף שהסטודנטים מחוייבים לשלם!! מי שלח אותם או אישר להם???? פשוט גניבה ועבירה על החוק!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ο χρήστης Ariel Ahdoot έκανε Retweet
נאוה בוקר-Nava Boker 19 Δεκ
מוותרת על ההעלאה הצפויה בשכר. לא הגיוני ששכרנו יעלה באופן אוטומטי בזמן שציבור רחב מתקשה להתמודד עם הוצאות קיומיות.
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"
Ariel Ahdoot 13 ώρ.
Απάντηση σε @SaraSolomonsara @wizardwiz1 @Shiritc
עבר זמנו. לא מדבר באופן צלול. משפט לא קשור לשני. בקיצור הזדקן מאוד ולא יודע מה מדבר. היה לנתניהו קל הרבה יותר בלעדיו.. כולם טועים.. ואוי ואבוי אם לא כל דבר היה מחושב אצל רה"מ של ישראל!! מצרך חובה!!
Reply Retweet Σήμανση "Μου αρέσει"