חשבתי לקרוא לזה "פוסט לתגובות על דו"ח וינוגרד" ובפנים לכתוב "סתאאאם, זה לפרק ההדחה", אבל החלטתי שדו"ח וינוגרד זה לא מצחיק. כלומר, ועדת וינוגרד כנראה כן מצחיקה, אבל המלחמה שהיא חוקרת לא מצחיקה ולכן אין לי עניין בהתבדחות על כך שהישרדות יותר מעניינת.
אז זה הפיתרון שנמצא: אדר פתחה פוסט לתגובות על הפרק של היום, וכל מי שרגיל להגיב כאן, אני מזמינה אותו לבוא איתי לשם ולהמשיך. את הפוסט הזה אני נועלת לתגובות כדי לאלץ אתכם לבוא איתי.
כאן מגיבים על פרק ההדחה: פוסט לתגובות פרק ההדחה אצל אדר
ותתעלמו מהכותרת שהיא נתנה, תבדקו את השורה האחרונה בפוסט.