Archive for מרץ, 2007

איפה הייתם בשישה בפברואר?

מרץ 7, 2007

מה האדם שאחראי להפצת המייל הזה עושה עכשיו?
מסוג הדברים שגורמים לך לחשוב שצריך להעמיד את כל האנושות בשורה ולירות בהם אחד אחד. וזה למרות שבתיכון ביקרת באושוויץ וראית את הקיר שלצידו העמידו אנשים בשורה וירו בהם אחד אחד.

.

.

למה אתה מרגיש עייף וחסר כוח?


נראה לך שהגיל בעורכיך ואתה לא מתקדם לשום מקום?

בוא להרצאה מרתקת:

למה אתה לא מתקדם בחיים ומה עוצר אותך?

בהרצאה תגלה:

מהי הסיבה האמיתית לכאב נפשי ורגשות שליליים?

מהו הגורם למחלות ואיך מונעים את זה?

למה אתה לא מצליח להתקדם בחיים?

איך למצוא את הייעוד שלך ולהתקדם לקראתו?

?מה מונע זוגיות פורחת ואיך לפתור את זה


איך להיות מוקף בחברים חמים ולצחוק הרבה?
 

ההרצאה נערכת על ידי קבוצת "קידמה אישית"

ביום ג' 6·לפברואר בצפון תל-אביב

בין השעות 0·3·:·8·1· ל-·0·0·:·1 ·2·

התקשר עכשיו לשמירת מקומך: 6י6י3י4י6י1י5יי3י0

או לחץ כאן לשליחת דואר אלקטרוני
 (רשום שם מלא, טלפון קווי, טלפון נייד)

success.jpg
3K תצוגה הורד
hedepressed.jpg
4K תצוגה הורד
shedepressed.jpg
4K תצוגה הורד

 

מדוע לכתוב בלוג 2 – והפעם בעזרת מטאפורה!

מרץ 6, 2007

הסיפור שאינו נגמר, הסרט לא הספר.

מדוע לכתוב בלוג ומדוע לרקוד עם כוכבים

מרץ 4, 2007
  1. מאת לוסי:
    2 במרץ, 2007 בשעה 10:53 

אם יש לך משפחה תומכת וחברים, מה יש לך לשפוך את הלב שלך לאנשים זרים, שאף פעם לא פגשת ואתה לא באמת יודע מי הם. אולי אפשר לפגוש ככה חברים חדשים, אבל אם טוב לך עם מה שיש לך, מה אתה צריך לחפש?

***
החלטתי שדווקא כן בא לי להשתתף במשחק הזה.

למה אני כותב/ת בלוג?

ובכן, אני כותבת בלוג מאותה סיבה, אותה סיבה בדיוק, שבגללה  גילצ'י, נטלי בסה, מאיה סקעת

,מושית הורודה ורונצ'י כותבות בלוג.

ההבדלים חיצוניים וסגנוניים בלבד.

***

נכון יש היום רוקדים עם כוכבים?

נכון הביאו בעונה הזו שופטת חדשה, סאלי-אן פרידלנד?

נכון היא חמודה?

אני ממש מחבבת אותה.

אבל אני חייבת לפרוק משהו:

יש לה גרוגרת.

כלומר, אני חושבת שאולי יש לה. באמת, שמתי לב למשהו שם באזור, בשתי תכניות לפחות.

(וממש אשמח אם עוד מישהו יבחין בזה)

כבר מרץ? לא חבל?

מרץ 1, 2007

לצערי נאלצתי בשבועות האחרונים להתוודע מחדש לאישיות הראיונות הפיקטיבית שלי. זו שחייבים להשתמש בה כדי לא להצטייר כנואשים בפני מעסיקים פוטנציאליים. זו שבמקום לומר "אני רוצה כסות, כסות מפני העולם הרשע!", היא אומרת  "אני רוצה להתפתח מבחינה מקצועית".

אישיות הראיונות הפיקטיבית שלי אחראית על עוצמת לחיצת היד, רוחב החיוך, מספר ההנהונים הקשובים. כמו כן, כשאומרים לי דברים כמו "וברור לך שהתפקיד כולל עבודה בסופי שבוע וגם מדי פעם נבקש ממך להכין קפה", היא עונה "כן, כן. אין לי שום בעיה עם זה".

אישיות הראיונות צריכה עזרים משלימים, אביזרים שיכניסו אותי לדמות. בגדי ראיונות. לא ג'ינס, לא מחשוף, לא אדום, לא שחור. אפורים ופסטלים, כפתורים, כאלה. משהו שלובשים אך ורק לראיונות ולאזכרות. אני תמיד מחליטה שתהיה לי תלבושת אחת כזו, אבל אחרי ראיון כושל אני מאשימה את התלבושת ומאמינה שהיא נושאת אנרגיות שליליות, ואז צריך לצאת ולקנות בגדי ראיונות חדשים.

הקניון די שומם בצהריים. המוכרת מדברת ברוסית עם איזה שליח, וגיברת אחת סוקרת את הקולבים במבט עקמומי. השליח יוצא והמוכרת ניגשת אליה ושואלת אם אפשר לעזור.

"אני מחפשת חולצה באיזור השישים שקל, זה מתנה לבחורה בת 19."

"את יודעת איזה סגנון בגדים היא אוהבת ללבוש?"

"כן. היא רוסיה."

"אוקיי…?"

"רוסיות, אל תעלבי, כן?  הן אוהבות שהכל עם נוצצים, פאייטים…"

יש ביטוי מעצבן יותר מ"אל תעלבי"?

מי המציא את הביטוי האיום הזה? מה זה "אל תעלבי"? זו פקודה? אם תגידו לי אז אני לא אעלב? בדומה ל"למה את כועסת?", זו גם נבואה שמגשימה את עצמה, גם אם לא עלה בדעתי להעלב, עכשיו כשאמרתם הנה נזכרתי כן להעלב.

אני מבינה, שהכוונה מאחורי המילים היא שאת לא רוצה לפגוע, את פשוט מציינת את העובדה הפשוטה שכל הרוסיות אוהבות פאייטים ולגמרי במקרה בת השיחה שלך היא אחת מאלה. אז למה להגיד ככה? למה לנסות לשלוט ברגשות הזולת? קחי אחריות על עצמך, תגידי "אני לא מתכוונת לפגוע". תגידי "אני לא חושבת על מה שאני אומרת, כי אני קצת מטומטמת". תגידי "אני מטומטמת וזקוקה להשתלת אונה". תגידי "אני מטומטמת וזקוקה להשתלת אונה, אבל יש רשימה ארוכה של ממתינים להשתלה, ובארץ ממעטים לתרום איברים". תגידי "אני זקוקה להשתלת אונה, ואני מחכה שייהרג בתאונת דרכים מישהו עם כרטיס אדי ושהגולגולת שלו תישאר שלמה ושהמשפחה שלו תאשר את תרומת האונה ואז יביאו את האונה בהליקופטר לחדר ניתוח בתוך צידנית עם קרח יבש ויתקשרו אליי שאתייצב מיד. בגלל זה אני תמיד עם הפלאפון פתוח, ולכן לא נעים לי ללכת לתיאטרון אז בעלי ואני לא מנצלים את המנוי שלנו למרות שנורא רציתי לראות את ברנשים וחתיכות".