Business Manager
נהל את חשבונות המודעות, הדפים והאנשים שעובדים עליהם - כל זאת במקום אחד. זה בחינם.
מדוע כדאי לבחור ב-Business Manager?
דרוש לך יותר מחשבון מודעות אחד.
צור חשבונות נפרדים לכל לקוח או עסק שאתה משרת, שלם על מודעות באמצעי תשלום שונים וארגן לפי מטרות לצורך דיווח.
עליך לבקש גישה לדפים או לחשבונות מודעות.
אם יש לך לקוחות, אתה יכול לבקש גישה לדפים ולחשבונות המודעות שלהם כדי להפוך לאנליסט או למפרסם.
עליך להקצות הרשאות לאנשים רבים שעובדים יחד.
אתה יכול לאפשר גישה ספציפית לפי תפקידים לחשבונות מודעות, לדפים ולנכסים אחרים שהעסק שלך מנהל, וגם לראות בקלות מי עובד על מה.
דרושים לך נתוני שימוש ודיווח ברמת העסק.
עיין בביצועי המודעות שלך בחשבונות מודעות שונים וקבל דיווחים על הנכסים והאנשים שהעסק שלך אחראי להם.
מה אתה מקבל עם Business Manager?
  • התעדכן במה שקורה בעסק שלך

    כשתיכנס ל-Business Manager, תראה התראות ונתוני שימוש לגבי הדפים וחשבונות המודעות החשובים ביותר לעסק.
  • הוסף את כל מה שקשור לעסק

    בהגדרות Business Manager, הוסף דפים, חשבונות מודעות ועוד. לאחר מכן הוסף אנשים לנכסים שהם צריכים לעבוד עליהם.
  • קבל גישה לקהלים ועוד בכל העסק שלך

    אסוף את הקהלים, התמונות ופריטים נוספים שאנשים בעסק שלך ישתמשו בהם כדי לבנות מודעות ופוסטים.
הקודםהבא
שאלות נפוצות
  • אל תדאג אם אתה כבר מפעיל מודעות. כשאתה מעביר דף או חשבון מודעות לתוך Business Manager, אנחנו דואגים שהמודעות שלך ימשיכו לפעול ללא הפרעה.

    Business Manager הוא כלי חינמי של פייסבוק לארגון וניהול של העסק שלך. כשאתה מצטרף ל-Business Manager, עמיתיך לא יוכלו לראות את פרופיל הפייסבוק האישי שלך אלא אם אישרת את בקשות החברות שלהם.

    עמיתיך יוכלו לראות רק את שמך, את כתובת הדוא"ל בעבודה שאתה מוסר כשאתה מתחבר ל-Business Manager בפעם הראשונה ואת רשימת הדפים וחשבונות המודעות שיש לך גישה אליהם.


    חשבונות Business Manager נוצרים באמצעות פרופיל הפייסבוק האישי שלך כדי לאמת את זהותך, לכן דרושים לך שם משתמש וסיסמה אישיים של פייסבוק כדי להיכנס ל-Business Manager. תהליך זה דומה להתחברות באמצעות פייסבוק כדי לגשת לאפליקציות או לשירותים אחרים. הוא מאובטח יותר משימוש בכתובת דוא"ל וסיסמה בלבד כדי להתחבר.


    יצירת Business Manager

    1. עבור אל סקירה כללית של Business Manager.
    2. לחץ על צור חשבון.
    3. הזן את שם העסק.
    4. הזן את כתובת הדוא"ל של העסק.
    5. שים לב: אל תזין את חשבון הדוא"ל האישי שלך, מכיוון שאתה רוצה לשמור על הפרדה בין החשבון הפרטי והחשבון המקצועי שלך.

    6. תועבר ל-Business Manager החדש שיצרת. עכשיו תצטרך להוסיף את הנכסים שלך, כגון דפים, חשבונות מודעות ואנשים שאתה רוצה לעבוד עליהם.

    מחפש עזרה נוספת?

    עבור אל Business Manager
    האם המידע הזה היה מועיל?

    אם אתה מפרסם בפייסבוק וחולק עם אנשים אחרים את הגישה לדפים ולחשבונות מודעות מרובים, אנחנו ממליצים לך לעבור ל-Business Manager.

    • Business Manager מספק דרך מאובטחת יותר לניהול הדפים וחשבונות המודעות שלך.
    • אתה יכול לראות מי עובד על מה ובמה יש להם גישה לצפות ולעבוד.
    • אתה יכול גם להפריד בין העסק שלך לבין פרופיל הפייסבוק האישי שלך.
    האם המידע הזה היה מועיל?
  • דרושים לך שם משתמש וסיסמה אישיים של פייסבוק כדי להיכנס ל-Business Manager.
    חשבונות Business Manager נוצרים באמצעות פרופיל הפייסבוק האישי שלך, כדי לאמת את זהותך. תהליך זה דומה להתחברות באמצעות פייסבוק כדי לגשת לאפליקציות או לשירותים אחרים. הוא מאובטח יותר משימוש בכתובת דוא"ל וסיסמה בלבד כדי להתחבר.
    עמיתיך יוכלו לראות:
    • את השם ואת כתובת הדוא"ל בעבודה שסיפקת כשהתחברת ל-Business Manager בפעם הראשונה. הם יוכלו גם לראות את רשימת הדפים וחשבונות המודעות שיש לך גישה אליהם ב-Business Manager.
    • מידע בפרופיל האישי שלך שהפכת לזמין בהגדרות הפרטיות של חשבון הפייסבוק האישי שלך, השונות מהגדרות Business Manager.
    אין לך פרופיל פייסבוק? צור פרופיל פייסבוק על ידי לחיצה על הירשם.
    עבור אל Business Manager
    האם המידע הזה היה מועיל?
  • כן, אנשים שהייתה להם גישה לדף שלך לפני שהעברת אותו ל-Business Manager עדיין יוכלו לגשת אליו. Business Manager הוא דרך קלה יותר לנהל הרשאות לכל מי שעובד עם הדפים, חשבונות המודעות והנכסים שלך.
    קבל מידע נוסף על תפקידים והרשאות.
    האם המידע הזה היה מועיל?
  • Business Manager היא פלטפורמה חינמית לניהול העסק שלך עם מודל הרשאות דו-שכבתי. שתי מערכות ההרשאות עוזרות לעסקים לנהל את חשבונות המודעות, הדפים והקטלוגים שלהם ולשמור על שליטה בהם באופן מאובטח.

    מה המשמעות של שתי שכבות של הרשאות?

    שכבת ההרשאות הראשונה מתייחסת להוספת אנשים לעסק שלך כמנהלים או כעובדים. המנהלים שולטים בכל המרכיבים של Business Manager, כולל שינוי או מחיקה של העסק והוספה או הסרה של אנשים מרשימת העובדים. עובדי עסק יכולים לראות מידע בהגדרות העסק אך לא לבצע שינויים, אלא אם הוקצה להם תפקיד של עורך כספים.

    שכבת ההרשאות השנייה מתייחסת לגישה שאתה משתף עם שותפים או סוכנויות כדי לנהל את נכסי העסק, כגון הדפים או חשבונות המודעות שלך. דף או חשבון מודעות יכול להתקיים בתוך Business Manager אחד בלבד בכל פעם, אך כמה שותפים או חשבונות אישיים יכולים לגשת אליו, לפרסם ולנהל מודעות בשמו. ניתן לבטל את תוקפה של הרשאה משותפת זו בכל עת.

    איזו רמה של גישה כדאי לי לשתף עם אחרים?

    ניתן להקצות תפקידים לעובדים, לסוכנויות או לשותפים שמבקשים גישה לעסק שלך. כדי לשמור על אבטחת העסק, מומלץ לשתף את רמת הגישה הנמוכה ביותר שתאפשר להם לבצע את עבודתם.


    התפקידים הזמינים ב-Business Manager

    תפקידים זמינים לעסק
    מנהלעובד
    הוספה והסרה של עובדים ושותפים
    צפייה בהגדרות העסק
    שינוי הגדרות העסק
    ניהול הרשאות עובדים
    הוספת דפים, חשבונות מודעות ונכסים
    הקצאה לדפים, חשבונות מודעות או נכסים אחרים

    שים לב: עובדים יכולים לראות את כל המידע בהגדרות העסק ולקבל תפקידים שמקצים להם מנהלי העסק, אך הם אינם יכולים לבצע שינויים למעט כשמוקצה להם תפקיד של עורך כספים.

    תפקידים זמינים לחשבונות מודעות
    מנהלמפרסםאנליסט
    ניהול הגדרות חשבון מודעות
    הוספת אנשים והקצאת תפקידים בחשבון מודעות
    יצירה ועריכה של מודעות
    עריכת מקור מימון
    צפייה במודעות
    גישה לדוחות
    תפקידים זמינים לדפים
    מנהלעורךמגשרמפרסםאנליסט
    ניהול תפקידי מנהלים והגדרות
    עריכת הדף והוספת אפליקציות
    יצירה ומחיקה של פוסטים
    שליחת הודעות בתור הדף
    מענה לתגובות ומחיקת תגובות
    הסרה וחסימה של אנשים מהדף
    יצירת מודעות
    צפייה בנתוני שימוש
    תפקידים זמינים לקטלוגים

    מנהל קטלוג יכול להוסיף, לעדכן או למחוק פריטים בקטלוג, ליצור סדרות מוצרים ולשנות את הגדרות הקטלוג. מפרסם קטלוג יכול ליצור ולערוך סדרות מוצרים בקטלוג כדי להפעיל קמפיינים, אך הוא אינו יכול לשנות פריטים בקטלוג או לשנות הגדרות קטלוג.

    מנהל קטלוגמפרסם קטלוג
    הוספת אנשים והקצאת תפקידי קטלוג
    שיתוף קטלוג עם שותפים וסוכנויות
    בחירת קטלוג או סדרת מוצרים בעת יצירת מודעה
    תצוגה מקדימה של מודעות הקשורות לסדרת מוצרים
    הצגה ובחירה של קטלוגים ב'מנהל הקטלוגים'
    צפייה בפידים של נתונים ב'מנהל הקטלוגים'
    עריכה ומחיקה של פידים של נתונים ב'מנהל הקטלוגים'
    צפייה בהגדרות קטלוג ב'מנהל הקטלוגים'
    עדכון הגדרות קטלוג ב'מנהל הקטלוגים'
    צפייה באירועים ב'מנהל הקטלוגים'
    יצירה ומחיקה של סדרות מוצרים ב'מנהל הקטלוגים'
    שיוך פיקסל לקטלוג
    שיוך אפליקציה לקטלוג

    קבל מידע נוסף על הגדרת תפקידים לקטלוגים.

    תפקידים זמינים לאנשי ניהול כספים

    עורך כספים יכול לראות ולערוך פרטים פיננסיים לגבי העסק, כגון מידע על עסקאות, הוצאות בחשבון ושיטות חיוב. אנליסט כספים יכול רק לראות פרטים פיננסיים לגבי העסק, אך אין לו הרשאה לבצע שינויים.

    עורך כספיםאנליסט כספים
    מילוי פרטים של כרטיסי אשראיעריכה
    פרטים כספיים ופרטי יצירת קשר של עסקיםצפייה ועריכה צפייה
    פרטי עסקאות (חשבוניות)צפייה ועריכה צפייה
    קבוצות של חשבוניותצפייה ועריכה צפייה
    פרטי הוצאה בחשבון צפייה ועריכה צפייה
    אמצעי תשלוםצפייה ועריכהצפייה

    למד איך לשנות את התפקיד של מישהו או לגשת ל-Business Manager שלך.

    האם המידע הזה היה מועיל?
לקבלת מידע נוסף על הגדרת Business Manager ושימוש בו, בקר במרכז העזרה למפרסמים.
כדי ללמוד איך להפיק את מלוא התועלת מכלי הפרסום של פייסבוק ולבנות את הקמפיינים הטובים ביותר, בקר ב-Blueprint, שם תמצא סדרה של קורסים מקוונים מעמיקים.