תנו לנו לסייע לכם

הכניסו את כתובת האימייל שלכם ואנו נשלח לכם שוב את הקישור

נא להכניס כתובת אימייל תקפה

שלחנו מחדש את אישורי ההזמנה שלכם לכתובת:

לתשומת לבכם, שליחת האימייל עשויה לארוך כ-10 דקות

מצטערים, לא הצלחנו לשלוח את האישורים שביקשתם

מענה זריז לשאלות הנפוצות מאורחינו

ביטולים

תשלום

פרטי הזמנה

  • מי יחייב את כרטיס האשראי שלי, ומתי?
    יתכן שתחויבו במקדמה בהתאם למדיניות התשלום של מקום האירוח. הדבר נעשה כדי לאמת את כרטיס האשראי שלכם, זוהי החזקה זמנית של סכום מסוים עד לאחר הצ'ק-אאוט. שאלות בנוגע לחיובים, מומלץ להפנות ישירות למקום האירוח.
  • מה זו מקדמה לתשלום?
    מקומות אירוח מסויימים דורשים לקבל מקדמה לתשלום. זהו סכום המחוייב על ידי מקום האירוח, טרם שהייתכם. התאריך בו יבוצע התשלום, והסכום שיחויב, הם בהתאם למדיניות התשלום המוקדם של מקום האירוח.
  • איזה חיובים כבר כלולים במחיר הזמנתי ואיזה לא?
    חברת Booking.com אינה גובה עמלת הזמנה. כל החיובים או המיסים הנוספים שאתם רואים נגבים על ידי מקום האירוח או עקב חוקי המס המקומיים.
  • האם אוכל לשלם על שהייתי מראש?
    זה אפשרי, אבל תלוי במקום האירוח
  • מתי יחייבו אותי?
    זה תלוי במקום האירוח ובמדיניות התשלום בהזמנתכם. מוטב לשאול את מקום האירוח ישירות.
  • האם אוכל לשלם על שהייתי בכרטיס אשראי אחר מזה שהשתמשתי בו לביצוע ההזמנה?
    סביר מאוד שכן. מקומות אירוח בדרך כלל מקבלים תשלום עבור השהייה באמצעות כרטיס אחר או במזומן. בשביל לוודא שאכן ניתן לשלם באמצעות כרטיס אחר או במזומן, צרו קשר עם מקום האירוח.
  • האם מקום האירוח דורש פיקדון או תשלום מראש?
    זה תלוי במדיניות התשלום בהזמנה.
  • למה עלי לספק את פרטי כרטיס האשראי שלי?
    מקומות אירוח דורשים זאת כדי להבטיח את הזמנתכם. יתכן שכרטיס האשראי שלכם יאושר מראש* כדי לוודא את תקינותו ושיש בחשבונכם מספיק כסף. במקרים מסוימים, נעשה שימוש בפרטים שלכם כדי לשלם על ההזמנה בעת ביצועה.

    אישור מוקדם של כרטיס האשראי מהווה חסימת מסגרת זמנית על סכום מסוים שמבטיחה שכרטיסכם תקין ושיש מספיק כסף בחשבון. הסכום החסום ישוחרר לחשבונכם לאחר פרק זמן מסוים, אשר תלוי במקום האירוח ובחברת האשראי שלכם.

  • מקום האירוח חייב אותי; מה עלי לעשות?
    בהתאם למדיניות התשלום בהזמנה, חיוב זה עשוי להיות אחד מהבאים:
    • אישור מוקדם של כרטיס האשראי, אשר מהווה חסימת מסגרת זמנית על סכום מסוים שמבטיחה שכרטיסכם תקין ושיש מספיק כסף בחשבון. הסכום החסום ישוחרר לחשבונכם לאחר פרק זמן מסוים, אשר תלוי במקום האירוח ובחברת האשראי שלכם.
    • פיקדון או מקדמה לתשלום, אשר נדרשים בעת ביצוע ההזמנה על ידי חלק ממקומות האירוח. דבר זה מודגש באימייל אישור ההזמנה שלכם. אם את זכאים לביטול בחינם, סכום זה יוחזר לכם כאשר תבטלו את הזמנתכם.
  • האם מיסים כלולים במחיר ההזמנה?
    תלוי במקום האירוח, בחדר שהזמנתם ובדרישות המיסים המקומיות. באפשרותכם לראות מיסים נוספים בפירוט מחיר הזמנתכם.

10 השאלות הנפוצות ביותר

מה כולל המחיר?
כל המתקנים המפורטים תחת סוג החדר נכללים במחיר החדר. לצפייה בפירוט המתקנים, הקישו על שם החדר. על ידי הקשה על 'תנאים' תוכלו לבדוק האם ארוחת הבוקר או כל דבר אחר, לדוגמה המסים, כלולים. מידע זה ייכלל גם באימייל האישור שלכם וכן ימצא בחשבונכם כאשר תתחברו. אם אין לכם חשבון, תוכלו ליצור אותו כאן.
אין לי כרטיס אשראי. האם עדיין אוכל להזמין חדר?
ברוב המלונות יש צורך בכרטיס אשראי תקף בכדי להבטיח את הזמנתכם. יחד עם זאת, אנחנו מציעים מספר קטן, ההולך וגדל, של מלונות שיבטיחו את הזמנתכם ללא כרטיס אשראי. אפשר גם לבצע הזמנה באמצעות כרטיס אשראי של מישהו אחר בתנאי שיש לכם אישור לעשות כן מבעל הכרטיס. במקרה כזה יהיה עליכם לכתוב את שמו של בעל הכרטיס ולציין שיש לכם אישור ממנו בתיבת 'הבקשות המיוחדות' בעת ביצוע ההזמנה.
איך אדע שההזמנה שלי מאושרת?
מיד לאחר השלמת תהליך ביצוע ההזמנה יופיע עמוד האישור. בנוסף, אנו נשלח לכם אימייל עם העתק האישור. האישור שלכם יכלול את כל פרטי הזמנתכם, מספר ההזמנה והקוד הסודי שלכם. אתם תצטרכו את מספר ההזמנה והקוד הסודי במידה ותיצרו קשר עם שירות הלקוחות בלבד. תוכלו לגשת לאישור זה אונליין, לצפות בפרטי הזמנתכם או לבצע שינויים בהזמנה בכל עת על ידי התחברות לחשבונכם. אם אין לכם חשבון, תוכלו ליצור אותו כאן.
האם אוכל לבטל או לשנות את ההזמנה שלי דרך Booking.com?
כן, זה קל. תוכלו לבטל או לשנות את הזמנתכם בעצמכם באמצעות התחברות לחשבונכם. אם אין לכם חשבון, תוכלו ליצור אותו כאן. לפני ביצוע שינויים בהזמנתכם, אנא זכרו לבדוק את מדיניות הביטול של מקום האירוח. חדרים שאינם ניתנים לזיכוי והצעות מיוחדות כפופים למדיניות ביטול שונה. מידע מפורט לגבי ביטול החדר נכלל לצד סוג החדר תחת סעיף 'תנאים'.
מה הוא הקוד הסודי שלי ולמה הוא משמש?
הקוד הסודי שלכם הוא המספר בן ארבע הספרות הנמצא באישור ההזמנה שלכם. השילוב הייחודי בין הקוד הסודי ומספר ההזמנה שלכם יאפשר לנו לזהות אתכם בקלות במידה ותיצרו קשר עם שירות הלקוחות.
איפה אפשר למצוא את פרטי ההתקשרות של מקום האירוח?
במידה ויש לכם שאלה למקום האירוח, אנא קיראו את המידע תחת ''מדיניות'' ו''מתקנים'' של מקום האירוח באתרינו. אם לא מצאתם את תשובתכם שם, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות בטלפון או באימייל, ואנו נשמח לשאול בשמכם.
אחרי שהזמנתם, תוכלו למצוא באישור ההזמנה שבאתר האינטרנט, את פרטי ההתקשרות של מקום ההאירוח. אישור ההזמנה שנשלח אליכם באימייל גם כן יכיל מידע זה, ותוכלו לראות אותו גם תחת ניהול ההזמנה. אפליקציית Booking.com לנייד גם מספקת מידע זה.
איך אפשר לראות כמה זה יעלה?
ברגע שהכנסתם את תאריכי השהייה שלכם, תופיע רשימה של סוגי מקומות האירוח הזמינים, כאשר המחירים מוצגים בבירור לצידם. אתם עשויים לראות שלאותו סוג מקום אירוח יש מחירים שונה בהתבסס על מספר האורחים, או בין שארוחת בוקר כלולה או לא, ובין שההזמנה ברת ביטול או לא.
הזנתי את פרטי כרטיס האשראי. מתי ייגבה התשלום?
תהליך התשלום עבור שהייתכם משתנה בהתאם למלון וסוג החדר. תוכלו לבדוק כיצד תחוייבו עבור שהייתכם ב‘מדיניות המלון’, בתיאור החדר מתחת ל‘תנאים’ ובאישור ההזמנה שנשלח אליכם באימייל.
האם המלון יגבה מקדמה לתשלום או תשלום מראש?
רוב המלונות לא דורשים תשלום מראש או מקדמה לתשלום. אם הם כן דורשים אתם תמצאו את הפרטים תחת ' מדיניות המלון ' בעמוד המלון ב- Booking.com ובאימייל האישור שלכם.
יש לנו ילדים, האם נוכל לקבל מיטה נוספת או עריסה בחדר?
מידע בנוגע לילדים ומיטות / עריסות נוספות נמצא תחת 'מדיניות המלון', הינכם מתבקשים לשים לב לכך:
  • חיובים נוספים עבור ילדים , אם ישנם, אינם כלולות במחיר ההזמנה.
  • אנא ציינו את בקשתכם להכנסת מיטה / עריסה נוספת בתיבת הבקשות המיוחדות המוצגת במהלך תהליך ביצוע ההזמנה אונליין.
  • אם כבר הזמנתם את חדר האירוח שלכם, רק הקישו על הקישור המסופק באימייל האישור שלכם ועל Booking.com שלי כדי לבקש מיטה נוספת.
  • אנו מייעצים לכם ליצור קשר עם המלון לפני ההגעה על מנת להבטיח את בקשתכם. פרטי הקשר של המלון מופיעים באימייל האישור שנשלח אליכם.

האם התשובות היו מועילות?

  • רציתי ליצור קשר עם שירות הלקוחות
  • רציתי לערוך את פרטי ההזמנות שלי
  • רציתי לבטל הזמנה
  • רציתי לדעת אם ההזמנה שלי מאושרת
  • אחר

זה נהדר!

תודה שהודעתם לנו.

תודה על המשוב

מצאו את פרטי יצירת הקשר שלנו למטה

אם עדיין יש לכם שאלה דחופה, אנא צרו קשר - אנו כאן כדי לעזור!

זה נהדר!

תודה שהודעתם לנו.

תודה. עכשיו בואו נדבר!

היינו רוצים שתקבלו תשובה לשאלתכם, אז אנא צרו עימנו קשר באמצעות הפרטים מטה.

עדיין צריכים עזרה?

עבור כל שאלה כללית, שלחו לנו אימייל ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי. לבקשות דחופות, אתם יכולים להתקשר אלינו במספרי הטלפון המופיעים מטה.

איך נוכל לסייע לכם? כתבו לנו

    צרו עימנו קשר בכל עת

    ישראל

    תמיכה בעברית

    בינלאומי (עברית):

    על מספרי טלפון מקומיים חל תעריף שיחה מקומית. על מספרי טלפון בינלאומיים עשויים לחול חיובים נוספים.

    איחוד האמירויות הערביות

    תמיכה בערבית

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    ארגנטינה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    אוסטריה

    תמיכה בגרמנית

    בינלאומי (עברית):

    אוסטרליה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    בלגיה

    תמיכה בצרפתית

    תמיכה בהולנדית

    בינלאומי (עברית):

    בולגריה

    תמיכה בבולגרית

    בינלאומי (עברית):

    בחריין

    תמיכה בערבית

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    בוליביה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    ברזיל

    תמיכה בפורטוגזית

    בינלאומי (עברית):

    קנדה

    תמיכה באנגלית

    תמיכה בצרפתית

    בינלאומי (עברית):

    שוויץ

    תמיכה בגרמנית

    תמיכה באנגלית

    תמיכה בצרפתית

    תמיכה באיטלקית

    בינלאומי (עברית):

    צ'ילה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    סין

    תמיכה בסינית מנדרינית

    בינלאומי (עברית):

    קולומביה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    קוסטה ריקה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    קובה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    קפריסין

    תמיכה ביוונית

    בינלאומי (עברית):

    צ'כיה

    תמיכה בצ'כית

    בינלאומי (עברית):

    גרמניה

    תמיכה בגרמנית

    בינלאומי (עברית):

    דנמרק

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    הרפובליקה הדומיניקנית

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    אסטוניה

    תמיכה באנגלית

    תמיכה ברוסית

    בינלאומי (עברית):

    מצרים

    תמיכה בערבית

    בינלאומי (עברית):

    ספרד

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    פינלנד

    תמיכה בפינית

    בינלאומי (עברית):

    צרפת

    תמיכה בצרפתית

    בינלאומי (עברית):

    בריטניה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    יוון

    תמיכה ביוונית

    בינלאומי (עברית):

    גואטמלה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    הונג קונג

    תמיכה באנגלית

    תמיכה בסינית מנדרינית

    בינלאומי (עברית):

    קרואטיה

    תמיכה בקרואטית

    בינלאומי (עברית):

    הונגריה

    תמיכה בהונגרית

    בינלאומי (עברית):

    אינדונזיה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    אירלנד

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    ישראל

    תמיכה בעברית

    בינלאומי (עברית):

    הודו

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    איסלנד

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    איטליה

    תמיכה באיטלקית

    בינלאומי (עברית):

    יפן

    תמיכה ביפנית

    בינלאומי (עברית):

    קוריאה הדרומית

    תמיכה בקוריאנית

    בינלאומי (עברית):

    סרי לנקה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    ליטא

    תמיכה באנגלית

    תמיכה ברוסית

    בינלאומי (עברית):

    לוקסמבורג

    תמיכה בגרמנית

    תמיכה בצרפתית

    בינלאומי (עברית):

    לטביה

    תמיכה באנגלית

    תמיכה ברוסית

    בינלאומי (עברית):

    מקאו

    תמיכה בסינית מנדרינית

    בינלאומי (עברית):

    מקסיקו

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    מלזיה

    תמיכה באנגלית

    תמיכה בסינית מנדרינית

    בינלאומי (עברית):

    ניקרגואה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    הולנד

    תמיכה בהולנדית

    בינלאומי (עברית):

    נורבגיה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    ניו זילנד

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    פנמה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    פרו

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    פיליפינים

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    פולין

    תמיכה בפולנית

    בינלאומי (עברית):

    פורטו ריקו

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    פורטוגל

    תמיכה בפורטוגזית

    בינלאומי (עברית):

    קטאר

    תמיכה בערבית

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    רומניה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    סרביה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    רוסיה

    תמיכה ברוסית

    בינלאומי (עברית):

    ערב הסעודית

    תמיכה בערבית

    בינלאומי (עברית):

    שבדיה

    תמיכה בשוודית

    בינלאומי (עברית):

    סינגפור

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    סלובניה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    סלובקיה

    תמיכה בצ'כית

    בינלאומי (עברית):

    תאילנד

    תמיכה בתאילנדית

    בינלאומי (עברית):

    טורקיה

    תמיכה בטורקית

    בינלאומי (עברית):

    טאיוואן

    תמיכה בסינית מנדרינית

    בינלאומי (עברית):

    אוקראינה

    תמיכה ברוסית

    בינלאומי (עברית):

    ארצות הברית

    תמיכה באנגלית

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    אורוגוואי

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    ונצואלה

    תמיכה בספרדית

    בינלאומי (עברית):

    וייטנאם

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    דרום אפריקה

    תמיכה באנגלית

    בינלאומי (עברית):

    מדינות ואזורים נוספים