חיפוש
נקה את החיפוש
סגירת החיפוש
Google Apps
תפריט ראשי

איך משיגים זכאות לקבלת סטטוס 'שותף של Google'

תוכנית Google Partners מוצעת לסוכנויות בחינם. לאחר שסוכנות מצטרפת, היא יכולה להשיג זכאות לקבלת הסטטוס 'שותף של Google'. המשמעות של סטטוס השותף היא שהסוכנות הוכיחה מיומנות ומומחיות ב-AdWords, עמדה בסף ההוצאות הנדרש ב-AdWords, הביאה לגידול בהכנסות הסוכנות והלקוחות וכן שימרה והרחיבה את בסיס הלקוחות שלה. סטטוס השותף מאפשר לסוכנות ליהנות מכמה הטבות המוצעות לחברי התוכנית, כולל:

  • הצגת התג באתר הסוכנות, בשירותים מקוונים אחרים ובחומרי שיווק לא מקוונים
  • אפשרות ליצור פרופיל חברה ולקבל חשיפה באתר חיפוש שותפים מוסמכים של Google
  • הזמנות לאירועים נבחרים של Google
  • גישה לרמות שונות של תמיכה והדרכות
  • אפשרות לקבלת הכרה בהתמחויות השיווקיות של הסוכנות

מאמר זה מתאר את הדרישות לקבלת סטטוס שותף ועונה על שאלות נפוצות בנוגע לסטטוס השותף.

התגים של Google Partners

יש שתי רמות של תג Partner: תג Google Partner ותג Premier Google Partner. כך נראים שני התגים:

תג Google Partner תג Premier Google Partner

הדרישות לקבלת סטטוס שותף

הן תג Google Partner והן תג Premier Google Partner מעידים ש-Google מכירה בסוכנות שלכם כשותף המוסמך ל-AdWords. עם זאת, כדי להעניק הכרה לסוכנויות מובילות שרמת ההוצאות שלהן גבוהה יותר ושעומדות בדרישות נוספות של הסמכה והישגים, Google מציעה את תג Premier Partner. כדי לבדוק מהו הסטטוס הנוכחי של הסוכנות שלכם, היכנסו לדף "סטטוס שותף" בחשבון Partners שלכם.

הטבלה הבאה מפרטת מה צריך לעשות על מנת לקבל כל אחד מהתגים.

קריטריונים תג Google Partner תג Premier Partner
פרופיל סוכנות יש ליצור ולמלא פרופיל סוכנות ב-Google Partners כדי לספק לנו את המידע הנחוץ להצגת הסוכנות באינדקס לחיפוש סוכנויות מוסמכות של Google Partners. יש ליצור ולמלא פרופיל סוכנות ב-Google Partners כדי לספק לנו את המידע הנחוץ להצגת הסוכנות באינדקס לחיפוש סוכנויות מוסמכות של Google Partners.
הסמכה הסוכנות צריכה לכלול חבר אחד לפחות בעל הסמכה ל-AdWords שהפרופיל שלו משויך לפרופיל החברה. מטרת הדרישה הזו היא להראות שאתם והקולגות שלכם בעלי ידע מתקדם ב-AdWords. הסוכנות צריכה לכלול לפחות שני חברים בעלי הסמכה ל-AdWords שהפרופיל שלהם משויך לפרופיל החברה. מטרת הדרישה הזו היא להראות שאתם והקולגות שלכם בעלי ידע מתקדם ב-AdWords.
סף הוצאות יש לעמוד בסף ההוצאות הנדרש ב-AdWords, העומד על 10,000‏$ ל-90 יום בחשבונות המנוהלים. מטרת הדרישה הזו היא להראות שלסוכנות יש היקף משמעותי של פעילות. יש לעמוד בסף הוצאות גבוה יותר בחשבונות המנוהלים. מטרת הדרישה הזו היא להראות שלסוכנות יש היקף משמעותי של פעילות.
הישגי הסוכנות כדי לעמוד ברמת ההישגים הנדרשת, יש להוכיח יציבות וצמיחה בהכנסה הכוללת מ-AdWords, וכן שמירה על בסיס הלקוחות הקיים והרחבתו. כדי לעמוד ברמת ההישגים הנדרשת, יש להוכיח יציבות וצמיחה בהכנסה הכוללת מ-AdWords, וכן שמירה על בסיס הלקוחות הקיים והרחבתו.
פרופיל הסוכנות

כדי לצרף את הסוכנות שלכם ל-Partners, עליכם ליצור ולמלא פרופיל סוכנות. פרופיל סוכנות כולל פרטים בסיסיים כגון שם הסוכנות, האתר שלה, פרטים ליצירת קשר, תיאור ופירוט השירותים המוצעים. מילוי פרופיל הסוכנות הוא השלב הראשון בדרך להשגת סטטוס שותף ולקבלת הזכאות להופעה באינדקס לחיפוש סוכנויות מוסמכות של Google Partners. זכרו כי במהלך ההרשמה ל-Partners עליכם ליצור הן פרופיל אישי לעצמכם והן פרופיל סוכנות עבור הסוכנות שלכם.

כדי להגדיר פרופיל סוכנות, לסוכנות שלכם חייבים להיות אתר אינטרנט וחשבון מנהל ב-AdWords. קראו מידע נוסף על הגדרת פרופיל סוכנות.

הסמכה

כדי לעמוד בדרישת ההסמכה לקבלת תג Partner, הסוכנות צריכה לכלול חבר אחד לפחות שהפרופיל שלו מקושר לפרופיל החברה והוא מוסמך ל-AdWords. כדי לקבל את תג Premier Partner, הסוכנות צריכה לכלול לפחות שני חברים שהפרופיל שלהם מקושר לפרופיל החברה והם מוסמכים ל-AdWords.

כדי להפוך למוסמך ל-AdWords, צריך לעבור את הבחינה בנושא יסודות AdWords ועוד אחת מבחינות הפרסום הנוספות:

  • פרסום ברשת החיפוש
  • פרסום ברשת המדיה
  • פרסום במובייל
  • פרסום בווידאו
  • פרסום באתרי קניות

קראו מידע נוסף שמסביר איך לקבל הסמכה ואיך לקשר פרופיל עצמאי לפרופיל חברה.

סף הוצאות

ניהול יומן עסקים פעיל ותקין מאפשר לנו לדעת שהסוכנות שלכם תעמוד במבחן הזמן. חשבון המנהל שלכם ב-AdWords ייבדק כדי לזהות בו כמה סממנים של תקינות עסקית, כולל:

  • הוצאה כוללת של לפחות 10,000 $ (או שווה-ערך במטבע המקומי) ב-AdWords במשך 90 הימים הקלנדריים האחרונים.
  • פעילות הוצאות לפחות ב-60 מתוך 90 הימים האחרונים.
  • חשבון המנהל שלכם ב-AdWords פעיל כבר במשך 90 יום לפחות.

כדי לקבל את תג Premier Partner, הסוכנויות נדרשות להוכיח רמת הוצאות גבוהה יותר. סכומי הסף משתנים בהתאם למדינה ולאזור השוק.

יש לזכור כי ייתכן שסכום ההוצאות ב-AdWords יהיה שונה מסכום ההוצאות המופיע בחשבון Partners. ב-Partners, ההוצאות מחושבות מיום ההוספה של חשבון AdWords לחשבון המנהל של הסוכנות, ולכן לא יוצגו הוצאות שהצטברו לפני קישור החשבונות.

לדוגמה, אם ב-1 בנובמבר קישרתם חשבון AdWords של לקוח לחשבון המנהל, כשנבדוק אם הסוכנות עומדת בסף ההוצאות הנדרש, נביא בחשבון רק את הפעילות שהתרחשה בחשבון אחרי 1 בנובמבר. כדי להציג את ההוצאות שהצטברו ב-90 הימים האחרונים, יש להיכנס לחשבון המנהל ב-AdWords.

טיפים

  • כשאתם מגדירים או עורכים את פרופיל הסוכנות, הקפידו לציין את חשבון מנהל AdWords של הסוכנות שלכם ברמה העליונה (שהוא חשבון המנהל המקושר לכל החשבונות המנוהלים של הסוכנות). כך תבטיחו שכל הפעילות של יומן העסקים שלכם תיכלל בחישוב לבדיקת העמידה בסף ההוצאות הנדרש.
  • כשאתם משווים הוצאות, חשוב לוודא שאתם מסתכלים על חשבון המנהל ב-AdWords המקושר לפרופיל הסוכנות שלכם (המופיע בדף "החברה שלי" בחשבון Partners שלכם).
הישגי הסוכנות

הערה

לאחרונה שינינו את שיטת ההערכה של סוכנויות בתוכנית Google Partners. קודם לכן, יישום השיטות המומלצות שלנו נכלל כאחד מהקריטריונים לזכאות לקבלת סטטוס שותף. היום, במקום הקריטריון הזה אנחנו בוחנים את ביצועי הסוכנות. בפורטל Partners, הקטע "שיטות מומלצות" נקרא עכשיו "ביצועי הסוכנות".

ב-Partners, כאשר אנחנו מודדים את הישגי הסוכנות, אנחנו בוחנים את הגידול בהכנסות של הלקוחות, את שימור הלקוחות, את הגידול הכולל בהכנסה ואת הגידול במספר המפרסמים. אנחנו בודקים את החשבונות של הלקוחות שלכם מרגע הקישור שלהם לחשבון המנהל של הסוכנות ב-AdWords, גם אם הקישור נוצר לפני שהצטרפתם לתוכנית Partners.

כדי למדוד את ההישגים הכוללים של הסוכנות, תוכנית Partners דורשת להוכיח לפחות 12 חודשי פעילות של הוצאות בחשבון המנהל שלכם ב-AdWords. אנחנו בודקים את חשבונות הלקוחות המקושרים לחשבון המנהל שלכם ב-AdWords ובוחנים את ההוצאות שלהם במשך תקופה של 12 חודשים. משמעות הדבר היא שאם חשבון היה מקושר רק בחלק מהתקופה בת 12 החודשים הזו, אנחנו נחשיב רק את ההוצאות שהצטברו בזמן שהחשבון היה מקושר.

כדי לבדוק את מצב ההתקדמות של הישגי הסוכנות ניתן לעיין בדף "סטטוס שותף" בחשבון Partners. אם תבינו היטב את היעדים השיווקיים של הלקוחות ותיצרו עבורם קמפיינים מעולים ב-AdWords להשגת היעדים האלה, תוכלו לשפר את הציון של הישגי הסוכנות שלכם.

שאלות נפוצות על סטטוס השותף

איך אפשר לעזור לסוכנות להשיג זכאות לקבלת סטטוס שותף?

השגת זכאות לקבלת סטטוס שותף היא מאמץ קולקטיבי, ולכל אחד מחברי הסוכנות יכולה להיות השפעה עצומה על כך. כדי לעזור לסוכנות להשיג סטטוס שותף ולקבל את תג Google Partner או Premier Google Partner, שימו לב לנקודות הבאות:

  • כשאתם נכנסים לחשבון המנהל ב-AdWords הכולל את החשבונות שאתם מנהלים באופן אישי, השתמשו בכתובת אימייל בעלת הרשאת גישה לעריכה.
  • חשוב לשייך את הפרופיל האישי לפרופיל הסוכנות. ניתן לעשות זאת בזמן ההרשמה או מאוחר יותר, בדף "הפרופיל שלי".
  • מומלץ לעבור הסמכה ל-AdWords. צעד זה יעזור לכם למלא את דרישת ההסמכה של הסוכנות ולקדם את הסוכנות שלב אחד נוסף לקראת קבלת סטטוס השותף.
מתי הסוכנות עלולה לאבד את סטטוס השותף?

הסוכנות שלכם עלולה לאבד את סטטוס השותף שלה אם היא מפסיקה לעמוד באחת או יותר מדרישות הזכאות לסטטוס שותף. אם בחשבון Partners יש דרישות שלא מולאו, כשתיכנסו לחשבון תוצג הודעה שבה מפורטות הדרישות שלא מולאו ופעולות שיש לבצע כדי לעמוד בדרישות האלה. לרשותכם יועמד פרק זמן סביר על מנת לבצע את השינויים ולקבל שוב את הזכאות לתג.

יש לזכור כי מעת לעת אנחנו עשויים לעדכן את הדרישות הנוגעות לזכאות לקבלת סטטוס שותף, ולכן כדאי לשים לב לכל הודעה המופיעה בחשבון בנוגע לסטטוס השותף.

אובדן סטטוס שותף

אם הסוכנות שלכם לא תצליח לעמוד בדרישות לקבלת סטטוס שותף, היא תאבד את ההטבות הבאות:

  • זכויות השימוש בתג Google Partner או בתג Premier Partner
  • ההכרה בהתמחויות השיווקיות של הסוכנות
  • ההופעה באינדקס לחיפוש סוכנויות מוסמכות של Google Partners
  • קבלת הפניות חדשות מהאינדקס לחיפוש סוכנויות מוסמכות של Google Partners
  • הזכות להציג בפומבי את הסטטוס "שותף של Google" או "שותף Premier של Google"

אובדן סטטוס השותף אינו מבטל את חברות הסוכנות בתוכנית Partners.

הסוכנות יכולה להמשיך להשתתף בתוכנית וליהנות מהטבות אחרות השמורות לחברי התוכנית, כגון שוברי פרסום של AdWords, גישה לקטע "תובנות" וגישה לקהילות Partners.

הערה

חשוב לזכור כי מדיניות Google בנושא צד שלישי חלה על סוכנויות שמשתתפות בתוכנית Partners ועל סוכנויות שקיבלו את תג Google Partner.

האם המאמר היה מועיל?
איך נוכל לשפר את המאמר?